Tähtiarpa
Onnenarpa muutti nimensä. Onkohan samat soittajat kuitenkin😁
Katso lähetysajat : Tähtiarpa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1053)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin lenkiltä ja avasin tv:n noin puol tuntia sitten." Nyt on viimeinen mahdollisuus " ja nyt tai ei koskaan on kuulunut sen jälkeen jatkuvasti😂
Kolme samaa lausetta toistaa. Nyt on viimeinen mahdollisuus, nyt tai ei koskaan ja ohjelma on päättymässä.
En ole enää viitsinyt pitää telkkua auki sillä kanavalla, jossa tämä daami hokee noita samoja fraaseja. Ei kestä enää kuunnella. Miten jotkut jaksavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on vasen tisu vähän valahtanut ,toinen nököttää pystyssä :):)
Et taida tuntea naisen vartaloa kovinkaan paljon, kun et tiedä että rinta ei voi vain yhtäkkiä valahtaa. Ei se mitään. Pitäydy vaan miehissä
Et itse tiedä mitään naisten rinnoista. Minun ainakin voi valahtaa. Ja on valahtanut. Sinulla on sitten varmaan rautatisut. Mutta tuohan ei siis ollut alkuperäinen kommentti, että valahti ohjelmassa, vaan että oli alunperin niin, että näytti olevan vähän epätasaisia. Turhaan yrität aloittaa jotain typerää riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne rinnat yhtäkkiä liiku paikallaan seistessä.
Alkuperäinen kommentti ei sanonutkaan sitä. Miksi et ymmärrä mitä luet?
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että nainen vihaa toista tuntematonta naista niin paljon, että jopa haukkuu tämän rintoja. Häpeäisit, nainen. Olet naisvihaaja.
Kukaan ei haukkunut kenenkään rintoja. Sanoin että minun rinta valahtaa ja niin tekee monen muunkin naisen rinta, jos hänellä on isommat rinnat. Mistä kohtaa sait että vihaan naisia? En edes vihaa sinua, vaikka oletkin aika tomppeli että kirjoitit tuon kommenttisi. Älä yritä aloittaa mitään mielipuoli keskustelua. Se ettet ymmärrä että vihasta ei ole ollut kysymys, on sinun ongelmasi. Olet niitä ihmisiä mikä tekee tästä maailmasta vaikean nykyään.
Mikä on alin kaupunki, tiedän muut?
Vierailija kirjoitti:
Eiks se oo Outokumpu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks se oo Outokumpu?
On.
Vierailija kirjoitti:
On aivan uskomattoman törkeää kommentoida juontajan rintoja. Hävetkää, senkin naistenvihaajat. Varsinkin, jos olette naisia.
Mistä sä löydät sen naisvihan? Naisena en näe mitään sellaista kommenteissa. Koska on puhuttu rinnoista? Naisilla on rinnat. Isoja ja pieniä ja välillä yhdessä kehossa erikokoisia. Tai useimmiten siis on kun ei olla symmetrisiä. Selitä missä se viha on. Olen kiinnostunut.
Mä kerran eksyin tähän ja heti piti ruvete masterpoimaan oli muuten niin kiimaisen näkönen plondi kaikki kurvit juuri siellä paikoillaan pahus vaan kun se taulu oli juuri siinä alaosaston päällä ei nähny oliko kamelilla varpaita
On tuo ulosottomuija karmea pyydys. Ei osaa pukeutua. Nytkin joku kaamea haalari yöasu päällä. Huijari on.
Vierailija kirjoitti:
Mä kerran eksyin tähän ja heti piti ruvete masterpoimaan oli muuten niin kiimaisen näkönen plondi kaikki kurvit juuri siellä paikoillaan pahus vaan kun se taulu oli juuri siinä alaosaston päällä ei nähny oliko kamelilla varpaita
Jos se oli se, niin oli sillä!
Mielenkiintoinen keskustelu. Olen odottanut vastauksia ja perusteluja noiden parin, tai oisko vaan yhden, naisen syyttelyyn siitä, että täällä on pilkattu ja haukuttu naisia ja että naisia vihataan. En ole nähnyt mitään vastausta tai esimerkkiä kommentista tai kommenteista joissa olisi haukuttu esim Katrieta tai muitakaan naisia. Tämä on mikä on raivostuttavaa nykyajan ihmisissä. Aletaan huutamaan ja osoittamaan sormella, erityisesti keskustelupalstoilla, mutta myös ihan real life, mutta sitten ei kuitenkaan osata perustella mitään. Turhaa huutoa tyhjästä. Olis parempi jos ne huutajat huutaisi vaikka vessan pyttyyn eikä muille.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen rinta yhtäkkiä "valahda sivulle" seistessä vaikka olisi isot tai feikit rinnat. Kommentoija on naisista tietämätön mies.
Tuo ei ole totta vaikkei liitykään alkuperäiseen kommenttiin. Jos on väärin sopivat rintsikat, voivat valahtaa ihan vain seistessä. Kokemusta on. Et voi yleistää kaikkiin ihmisiin. Se on vaarallista puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen rinta yhtäkkiä "valahda sivulle" seistessä vaikka olisi isot tai feikit rinnat. Kommentoija on naisista tietämätön mies.
Tuo ei ole totta vaikkei liitykään alkuperäiseen kommenttiin. Jos on väärin sopivat rintsikat, voivat valahtaa ihan vain seistessä. Kokemusta on. Et voi yleistää kaikkiin ihmisiin. Se on vaarallista puuhaa.
Joo tuo on totta. Miten hän tietää koko maailman naisten valahtamis tapahtumista? Itsellänikin on niin tapahtunut, kun käytin liian pieniä rintsikoita. Sitten menin ammattisovittajalle ja sain selville, että olin ihan eri kokoa kuin mitä olin luullut. Moni nainen onkin. Pitäisi käydä ammattilaisella parin vuoden välein.
B51 oikea vastaus.Ei tuo mikään tietokilpailu ole.Ei tarvita tietoo vaan kun möllöttää tarpeeks kauan ruutua niin putkahtaahan se eroavaisuus esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö jauhat tätä? Kukaan ei sanonut että valahti seistessä. Jos et tajua tätä tai osaa lukea, jatka matkaasi. Ja en ole mies. Olen nainen. Mikä siinäkin on niin mahdotonta ymmärtää?
Oliko Katrie makuulla lähetyksessä? Koska muuten rinta ei valahda yhtäkkiä sivulle. Se on fysiikan lakien kannalta mahdottomuus. Eli olet mies, joka ei tiedä naisen anatomiasta mitään. Janne kenties?
Fysiikan lain kannalta mahdottomuus, että rinta voi roikkua? Älä naurata. Meneppä laittamaan liian pienet bikinit tai rintsikat päälle ja kato miten alhaalta valahtaa. Paitti ei jos olet lättänä lauta. Mutta alkuperäinen kommentoija ei puhunut siitä. Mene lukemaan ettet näytä ihan tyhmältä.
Voittiko joku tonnin lahjakortin?