Lapsi täytti 18
Syntymäpäivän aamuna heti sanoin, että nyt olisi sitten aika muuttaa omilleen. Kuin kivi olisi pudonnut harteilta 😊 On tätä odotettu. En kuitenkaan viitsinyt kertoa, että en tule enää mitenkään auttamaan sitä elämässä 🤭 Nyt on sitten pärjättävä, kuten olen minäkin tehnyt.
Kommentit (6)
Eikö sulla ole mitään hyödyllistä tekemistä tänään, vai miksi teet paskoja provoja?
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka uskoo? Tuollaista isää tai äitiä ei ole.
Kyllä voi olla. Minut äitini heitti samana päivänä pois kotoa, kun täytin 18v. Oli vielä runsaat kuukautiset ja kamalat kivut. Kaiken jouduin hoitamaan kuitenkin sinä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi olla. Minut äitini heitti samana päivänä pois kotoa, kun täytin 18v. Oli vielä runsaat kuukautiset ja kamalat kivut. Kaiken jouduin hoitamaan kuitenkin sinä päivänä.
Hyi olkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julmaa. Toivottavasti elämäsi on mennyt hyvin.
Minulla oli lämmin koti. En voi käsittää, miten kylmiä osa vanhemmista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julmaa. Toivottavasti elämäsi on mennyt hyvin.
Minulla oli lämmin koti. En voi käsittää, miten kylmiä osa vanhemmista on.
Ei se nyt kovin hyvin ole mennyt mutta hengissä ollaan vielä yli viisikymppisenä ja kiitos tsempeistä.