Onko naishallitus aiheuttanut mainehaittaa
Onko naishallitus aiheuttanut Suomelle mainehaittaa kun ei ole viimeisen neljän vuoden aikana kieltänyt turkistarhausta?
Kommentit (11)
Marin on tuonut Suomelle todella paljon hyvää PR:ää ja kansainvälistä näkyvyyttä. Tämä siis ihan myönnettävä, vaikka en itse äänestäisi koskaan demaria.
Suomen naishallitus Purraa lukuunottamatta on perseestä. Mikä se kaheli Kontula on ?
POLITIIKKA
Kansanedustaja Kontula vastaa Juutalaisen maailmankongressin kritiikkiin antisemitismistä
Kontula protestoi Gazan saartoa ja Israelia vastaan, Juutalaisten maailmankongressi kritisoi kansanedustajaa antisemitismistä.
KAMALA IHMINEN
Miehiä haittaa niiden tuoma hyvä maine. Voi lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Suomen naishallitus Purraa lukuunottamatta on perseestä. Mikä se kaheli Kontula on ?
POLITIIKKA
Kansanedustaja Kontula vastaa Juutalaisen maailmankongressin kritiikkiin antisemitismistä
Kontula protestoi Gazan saartoa ja Israelia vastaan, Juutalaisten maailmankongressi kritisoi kansanedustajaa antisemitismistä.
KAMALA IHMINEN
Missäs hallituksessa Purra on.
Ainakin yhden meriitin voi antaa tälle hallitukselle, Suomi ei ole sisällisodan jälkeen koskaan ollut näin jakautunut mitä vihervasemmiston naiset ovat saaneet feminismillä ja miesten syrjimisellä aikaan
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yhden meriitin voi antaa tälle hallitukselle, Suomi ei ole sisällisodan jälkeen koskaan ollut näin jakautunut mitä vihervasemmiston naiset ovat saaneet feminismillä ja miesten syrjimisellä aikaan
Muahaha...
Kyllä te ihan itse olette lietsoneet itsenne vihan valtaan. Persut ei tartte siinä ulkopuolista apua.
Nykyisessä hallituksessa on vain kolme naista enemmän, kuin miestä.
Naisministereitä on 11
Miesministereitä on. 8
Johtuu siitäkin, että naisia on paljon puolueiden puheenjohtajina.
Ja puoleen puheenjohtajalle kuulu
aina ministeri paikka.
Vierailija kirjoitti:
Marin on tuonut Suomelle todella paljon hyvää PR:ää ja kansainvälistä näkyvyyttä. Tämä siis ihan myönnettävä, vaikka en itse äänestäisi koskaan demaria.
Maine ja kunnia auttaa ainoastaan häntä itseään. Suomea tuo ulkomailla huomion kerääminen ei ole auttanut mitenkään vaan pelkkiä maksuja ja kiristyksiä on tullut joka kerta Suomelle kun tämä käy kerjäömässä huomiota. Eikö se ihan kauheasti auta kun suomea pitäisi kriiseissä johtaa niin tämä luikkii joka kerta ulkomaille karkuun vastuuta kun sitä johtajaa oltaisiin kaivattu
Pakko sanoa että ei ole.
Haittaa kyllä, mutta mainehaittaa ei.
Hyvä että politiikassa on naisia, se on korkeintaan tuonut meille mainehyötyä.
Sen sijaan tunteilla päätösten tekeminen järjen sijasta on lyhyt tie ja haitta on ilmiselvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muahaha...
Kyllä te ihan itse olette lietsoneet itsenne vihan valtaan. Persut ei tartte siinä ulkopuolista apua.
Vaikka persu kiimassasi persuja näet joka puolella niin itse en kyllä politiikan osalta tarkoittanut jakautuneisuutta vaan tarkoitin tätä sukupuolten sotaa mikä näkyy sillä että naiset saavat ihan vapaasti vihata, halveksia ja syrjiä kaikkia miehiä mutta miesten pitää vain arvostaa ja kunnioittaa naisia kun feminismi määrää että naiset on nostettava ylivaltaan
Ei se ketään ulkomailla kiinnosta niin kauan kun Suomesta kuskataan niille miljardikaupalla rahaa. Siellä vain naureskellaan, että hölmön eväät syödään ensin.