Citroen Xsarassa (2003) piippaa ja palaa punainen stop valo koko ajan
ja se ympyröity huutomerkki palaa myös. Mikähän voi olla vikana? Ja mitäs minä, yksin asuva naisrukka sille osaan tehdä. Ja kun eihän sitä varmaan saa ajaa edes korjaamolle. Kutsunko korjaajan tuohon pihalle.
Kommentit (22)
Jarrujärjestelmässä vika! Älä aja!! Jos löytyy mies joka osaa ajaa niin pyydä sitä ajamaan suoraan korjaamolle. Mies tietää miten saa sen pysähtymään huonoillakin jarruilla.
Yksin asuva naisrukka varmaan osaa soittaa hinausauton paikalle
Katso ensin öljyt ja sitten jäähdytysnesteet. jos on tarpeeksi, aja hissukseen korjaamolle.
Vierailija kirjoitti:
Katso ensin öljyt ja sitten jäähdytysnesteet. jos on tarpeeksi, aja hissukseen korjaamolle.
Jotain sivu/kiertotietä*
Tai soita korjaamolle ja kysele vähän etukäteen mitä kannattais tehdä
Mikä kasko sulla on? Osa korvaa hinauksen korjaamolle. Mutta älä aja nyt vaan hinauta kirjattavaksi.
Se on sen merkki, että on aika ajaa Saara paaliin.
Vierailija kirjoitti:
Katso ensin öljyt ja sitten jäähdytysnesteet. jos on tarpeeksi, aja hissukseen korjaamolle.
Mieluummin jarruneste ja sit käsijarru pois päältä
Tuskin tuollaisessa kolmattakymmenettä vuottaan käyvässä ranskalaisessa on hinausturvaa koska tarvitaa osakasko. Saat 300,:lla- paremman auton kuin tuo, sen korjaamisesta ei kannata enää maksaa mitään.
Saattaa olla jarruneste vähissä. Tarkistappa se. Löytyy ohjekirjasta. Vähän vaikea löytää nesteen tasoa astiasta, mutta heiluta säiliötä varovasti. Jos vähissä, niin lisää nestettä, senkin tyyppi löytyy ohjekirjasta, luultavasti dot-4 jarrunestettä. Ja sitten kannattaa ajella sillä tutkien, ettei vuoda mistään.
M46
Moottorin lämpötila anturin vaihto edessä. Jos lämmöt ei mittarin mukaan nouse yli normaalin voi ajaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso ensin öljyt ja sitten jäähdytysnesteet. jos on tarpeeksi, aja hissukseen korjaamolle.
Mieluummin jarruneste ja sit käsijarru pois päältä
Tämä.
Se haluaa jo autojen hautausmaalle.
Se vika on se Citroen itsessään.. älä osta romuja :)
Niin just zitroäään..
Ekana akun maa eli miinus kaapeli irti ja odota noin kolme minuuttia. Sen jälkeen kiinnitä johto takaisin kiinni, käännä virta-avaimesta ja vikavalo on todennäköisesti kadonnut. Jos ei ole niin jarrunesteen tason tarkastus jarrunestesäiliöstä, tarvittaessa lisäys. Voisin tulla muuten sen katsomaan,mutta 99% varmuudella et tarjoaisi kahvia saatikka pullaa ja 100% varmuudella et varsinkaan sanoisi kiitos. Jotain minäkin olen suomalaisista naisista sentään oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Yksin asuva naisrukka varmaan osaa soittaa hinausauton paikalle
Erehdyin kerran avaamaan naiselle oven ja ajattelin olla kohtelias mutta et ikinä arvaa miten siinä kävi.
Alkoi hiton moinen sättiminen ja huuto siitä että KYLLÄ MINÄ OSAAN ITSEKKIN OVEN AVATA!!MIKÄ HITON SOVINISTI SINÄ OIKEIN OLET!!
en muuten nykyään enää naisille ovia availe tai muutakaan vastaavaa koska on turvallisempaa olla availematta vaan.
Jos ranskalainen auto toimii vielä 21 vuodem iässä se on ihme.
Veisin kilvet katsastuskonttorille, ja auto paaliin. Ennemmin tai myöhemmin, ja tässä tapauksessa ennemmin se on edessä kuitenkin. Autosi on jo laina-ajalla, ja sen korjaaminen täysin kuntoon maksaa varmaan jo enemmän, kuin uuden käytetyn osto.
Jarruputki syöpynyt puhki. Lisää jarrunestettä. Jos varoitusvalo sammuu niin siellähän se vika on. Sitten erittäin varovaista ajoa lähimpään korjaamoon, tarpeen mukaan lisäten jarrunestettä matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos ranskalainen auto toimii vielä 21 vuodem iässä se on ihme.
Jos XUD tai sen johdannainen niin ei ole mikään ihme. Semi-ikuinen nakuttaja.
?