Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt vähän jelppiä (huuto. net)

Vierailija
09.02.2007 |

Postikulut/PK:t = postin hinnaston mukaan



Toimitus/Postituskulut = Pakkausmateriaali, postimaksun, viennin postiin ja kaiken muun ylimääräisen.







Eikös se asia mene noin että noi tarkoittaa tuota?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ihminen itse määrittelee että mitä laskuttaa. Jos kohteessa lukee postikulujen hinta valmiiksi niin niitä ei voi muuttaa. Jos lukee, että sotajalle pk:t mutta ei hintaa, niin toki luulisi, että silloin on kyse postikuluista vain. Ei voi ruveta nyhtämään mirtään kymmentä euroa silloin jos postikulut oikeasti vaikka 1.40.

Vierailija
2/4 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä voisi laittaa myös " käsittely- ja postikulut" jotta erottaa tyhmempikin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos myyjä haluaa postikulut, maksan vain ja ainoastaan postimaksun, mutta jos on pyytänyt toimituskulut, silloin maksan myös mahdollisen pakkauksen tms. hinnan, mitä myyjä sitten arvioikin toimituskuluiksi.

Reilu peli.

Vierailija
4/4 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä otti 2e A5 kokoisesta helpostikuoresta minkä kappalehinta oikeasti on 0,85e.