Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen velaton, vihdoin ja viimein!

Vierailija
02.09.2024 |

Viimeinen 680e erä kuitattu tänä aamuna. Nyt jää ensi kuussa tuon verran enemmän käyttörahaa. En vielä tiedä mitä ostaisin, mutta pikkuhiljaa alan lämmetä ajatukselle. Mites teillä, painaako velat niskaan vai oletko kenties velaton?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuussa 2026 velaton 👌 kiitos velkajärjestelyn

Vierailija
22/29 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mulla menee tuohon vielä pitkään, jos omilla rahoilla pitäisi lainat maksella, tai sitten jos perintö tulee enne niin maksan heti lainat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli asuntolainaa vuodesta 1991 alkaen, syksyllä 2019 maksoimme mieheni kanssa lopulta viimeisen erän. Asunto vaihtui siinä välissä kolme kertaa. Oli se upea tunne! Lyhennys oli 1100€/kk ja se summa lisää per kuukausi on merkittävä. Aika paljon olemme auttaneet toisilla paikkakunnilla opiskelevia nuoriamme. 

Vierailija
24/29 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaa on miehen kanssa asunnosta vielä n. 58000€. Reilu 600€ korkoineen lyhenee. Ajattelin sen maksaa etukäteen pois tässä viiden kuuden vuoden sisään. 

Vierailija
25/29 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö velaton tarkoita vapaaehtoisesti lapsetonta?

Vierailija
26/29 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntui olla velallinen ? Itsellä ei ole koskaan ollut velkaa.

Kyllä se silloin oli rankkaa kun vika oli päällä.Tiukkaa teki usein. Nyt on maksettu kaksio .Elän yksin ettei sitä erossa joku ukko vie.

Ja JOS joudut joskus tilanteeseen että haluat myydä kämppäsi niin loppuvelkaa ei niillä rahoilla tarvi maksaa vaan saat pitää kaiken.

Vierailija
27/29 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh miten suomalainen ajattelutapa. Sijoita tai ota lisää velkaa. Ellet ole 78v niin sun ei kannata ajatella käyttörahojen nousua. Mutta turpaapa mä tässä. Suomalainen on suomalainen. 

Vierailija
28/29 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Jos olisin velaton, niin ostaisin kyllä seuraavan asunnon. En mä nyt tähän jäisi ja hihkuisi innosta että nyt on rahaa tilata pizzaa ja ostaa uusi sohvaryhmä. Aina velkaa. Se on vaan fiksua. Aina velkaa kun vaan velan kanssa pärjää. 

Vierailija
29/29 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt myös velaton. Pari viikkoa sitten sain asuntolainan maksettua. Nyt on käytettävissä 750 eur kuukaudessa enemmän. Tuntuu helpottavalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän