Mitä ystävällistä sinulle on sanottu viime aikoina?
Kommentit (14)
Olin labrassa odottamassa vuoroani ja viereen tuli vanhus joka sanoi ettei näe vuoronumerotaulua kun lasit jäi kotiin. Sanoin hänelle kun vuoro tuli ja hän kiitti ja sanoi että olen ihana ihminen.
Hieno syksyinen päivä tänään, muru.
Sä oot jostain toisesta todellisuudesta, oot niin ihana että pää räjähtää!
Sanoi tapailumies. Oujee 😍
Joku tuiki tuntematon kehui tänään paitaani kaupassa.
Ei mitään, tappouhkauksia kyllä on satanut.
M28
Vierailija kirjoitti:
M28
Jos ei sulle kukaan livenäkään sano ikinä mitään kivaa, ehkä sun olemisen ja elämisen tavassa on jotain, mitä kannattaisi pohtia. Ihan tämmönen vinkki vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Jos ei sulle kukaan livenäkään sano ikinä mitään kivaa, ehkä sun olemisen ja elämisen tavassa on jotain, mitä kannattaisi pohtia. Ihan tämmönen vinkki vaan.
Älä ala ilkeäksi. Ei tietenkään sano mitään kivaa "livenä" kun en käy pihalla. Ehkä kerran viikossa kaupassa. Ehkä voin sitten mainita sen kun nettipelissä kehuttiin pari päivää sitten.
M28
"Mä näin susta heti että oot hyvä tyyppi" uudessa työpaikassa. Tuli niin spontaanin aidosti semmoiselta mua vähän vanhemmalta naiselta että olin ihan otettu ja tuntu tosi hyvältä kun ollut "vähän" rankkoja aikoja tässä
Koe-esiintymisen jälkeen sain viestiä yhdeltä ohjaajalta, että piti minun esiintymisestäni. 😍
Se on niin ihana kuulla jotain positiivista kanssaihmisiltä. Koitan muistaa itsekin tsempata muita ja sanoa heistä positiivisia pieniä juttuja. Ja hymykin joskus riittää piristämään päivää.
Naiset sanoivat mulle että nuorenin 20 vuotta kun kävin hiusten lyhentäjällä. Ilmeisesti siinä on jotain perää kun yhtäkkiä nuoret naiset tulevat juttelemaan kadulla, ei tällaista aikaisemmin ole ollut.