Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomaton juttu, minua mulkoiltiin tänään.

Vierailija
01.09.2024 |

Siis olin ystäväni kanssa kaupan oven lähellä tupakalla. Ulos tuli nainen, joka meni hakemaan pyöräänsä. Pyörä oli minun ja ystäväni vieressä. Tämä nainen mulkoili meitä, vttu kantoi sen pyörän kauemmas ja avasi lukon jossain 5 metrin päästä meistä.

Mulkkasi koko ajan vihaisesti ja polki pois pyörän lukko kädessään. Ilmeisesti halusi mahdollisimman pian mahdollisimman kauas meistä? Onko tupakoitsijoita oikeus kohdella näin? Mielipiteitä? 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovien lähellä ei saa tupakoida, ilmastointi laite vetää hajut sisään. Parempi mennä kauemmas.

Vierailija
42/52 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain totaalinen idiootit polttaa oven edessä. Esim astmaatikko, joka tuon takia pakko altistuu tupakan savulle ja hajulle voi saada astmakohtauksen sen takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin että minua mukiloitiin tänään.

Ei ollut mainitsemisen arvoista.

Vierailija
44/52 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Tupakoitsijat tajusivat tänään, että joku voi olla esim yliherkkä sille tupakan hajulle? Ja ei, kaupan oven edessä ei ole tupakkapaikka. 

Kaupan edessä ei ole tupakka paikka, jos siinä lukee niin. Jos joku on erityisherkkä tupakan hajulle, niin ehkä olisi parempi pysyä kotona. Toki aloittaja ei edes kertonut kuinka lähellä ovea tuo pyörähteline on 

Vierailija
45/52 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ysärillä te oikein elätte? Kuka edes tupakoi nykyään, hyi! Kyllä tämä nainen mulkkasi ihan syystä, olisin mulkannut minäkin. Tupakat pannaan ja tupakoitsijat eroon tupakasta vaikka väkisin! Pakkovieroitukseen leireille! Pois pääsee vasta kun on täysin tupakasta vapaa.

Tässä on ideaa. Tupakka leiri voisi toimia hyvin. Pari ihmistä omastakin lähipiiristä saisi mennä sellaiseen. 

Juu, toimii oikein hyvin, kun kustannatte Sveitsin Alpeille leikkimään pikku Heidiä. Saattaisin viihtyä niin hyvin, etten lopettaisi koskaan :D

Vierailija
46/52 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yleensä alan yskiä kovaa ja liioitellusti kun kävelen tupakoitsijoiden ohi. Lisäksi katson pahasti.

Minä yskin takaisin ja saatan sanoa jotain, siinäpä sitten pahoitat sinä mielesi en minä. Kyllä kuule yskä irtoaa aina astmaatikolla 

Vierailija
47/52 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Tupakoitsijat tajusivat tänään, että joku voi olla esim yliherkkä sille tupakan hajulle? Ja ei, kaupan oven edessä ei ole tupakkapaikka. 

Kaupan edessä ei ole tupakka paikka, jos siinä lukee niin. Jos joku on erityisherkkä tupakan hajulle, niin ehkä olisi parempi pysyä kotona. Toki aloittaja ei edes kertonut kuinka lähellä ovea tuo pyörähteline on 

Tupakan hajulle herkistyneet eivät voi eristäytyä yhteiskunnasta koteihinsa. Eikä pidäkään. Tupakointi ei ole mikään ihmisoikeus. 

Vierailija
48/52 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ehkä ei ymmärretty tilanteen loukkaavuutta? Tupakka hieman tuoksuu, mutta poltimme ulkona. Tuo vieras nainen KANTOI mielenosoituksena sen pyöränsä tosiaan 5 metrin päähän meistä.

Ja avasi pyörän lukon vasta siellä. Ja polki ikään kuin tupakan tuoksua "karkuun" mielenosoituksena minua ja ystävääni kohtaan. Mulkoillen meitä koko ajan. Jos katse olisi voinut t_ppaa olisin oikeasti ystäväni kanssa kuollut siihen paikkaan. Asiallista käytöstä?

Ap

Kaikkea muuta vaan ei asiallista. Voi niitä ihania 90-luvun aikoja. Polttaa sai kaikkialla ja sitä poltettiinkin oikein olan takaa. Silloin ei ollut myöskää näitä, mukaamas, hajuallegikkoja. Elämä oli letkeää. 

Vierailija
49/52 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tupakoin mutta en kyllä kauppojen ja virastojen ovien lähellä.

Fiksu röökaaja olet. Ei missään kulkuväylillä tule polttaa.

Vierailija
50/52 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ehkä ei ymmärretty tilanteen loukkaavuutta? Tupakka hieman tuoksuu, mutta poltimme ulkona. Tuo vieras nainen KANTOI mielenosoituksena sen pyöränsä tosiaan 5 metrin päähän meistä.

Ja avasi pyörän lukon vasta siellä. Ja polki ikään kuin tupakan tuoksua "karkuun" mielenosoituksena minua ja ystävääni kohtaan. Mulkoillen meitä koko ajan. Jos katse olisi voinut t_ppaa olisin oikeasti ystäväni kanssa kuollut siihen paikkaan. Asiallista käytöstä?

Ap

Kaikkea muuta vaan ei asiallista. Voi niitä ihania 90-luvun aikoja. Polttaa sai kaikkialla ja sitä poltettiinkin oikein olan takaa. Silloin ei ollut myöskää näitä, mukaamas, hajuallegikkoja. Elämä oli letkeää. 

Kuule, noita aikoja ei kukaan kaipaa. Hyi sentään.

Vierailija
51/52 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko oikeasti normaalia käytöstä osoittaa mieltään noin? Me emme ystäväni kanssa tehneet tuolle naiselle mitään pahaa. Hän käyttäytyi täysin asiattomasti.

Ap 

Vierailija
52/52 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinko koville se ottaa myöntää, että sinä ap haiset?