Uskomaton juttu, minua mulkoiltiin tänään.
Siis olin ystäväni kanssa kaupan oven lähellä tupakalla. Ulos tuli nainen, joka meni hakemaan pyöräänsä. Pyörä oli minun ja ystäväni vieressä. Tämä nainen mulkoili meitä, vttu kantoi sen pyörän kauemmas ja avasi lukon jossain 5 metrin päästä meistä.
Mulkkasi koko ajan vihaisesti ja polki pois pyörän lukko kädessään. Ilmeisesti halusi mahdollisimman pian mahdollisimman kauas meistä? Onko tupakoitsijoita oikeus kohdella näin? Mielipiteitä?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mä yleensä alan yskiä kovaa ja liioitellusti kun kävelen tupakoitsijoiden ohi. Lisäksi katson pahasti.
Sama. On ainoa keino koettaa havahduttaa tuota porukkaa siihen, että miten paljon haisevat.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ehkä ei ymmärretty tilanteen loukkaavuutta? Tupakka hieman tuoksuu, mutta poltimme ulkona. Tuo vieras nainen KANTOI mielenosoituksena sen pyöränsä tosiaan 5 metrin päähän meistä.
Ja avasi pyörän lukon vasta siellä. Ja polki ikään kuin tupakan tuoksua "karkuun" mielenosoituksena minua ja ystävääni kohtaan. Mulkoillen meitä koko ajan. Jos katse olisi voinut t_ppaa olisin oikeasti ystäväni kanssa kuollut siihen paikkaan. Asiallista käytöstä?
Ap
Oman pyöränsä saa kantaa vaikka kotiinsa asti ilman että siitä tarvitsee kenenkään loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ysärillä te oikein elätte? Kuka edes tupakoi nykyään, hyi! Kyllä tämä nainen mulkkasi ihan syystä, olisin mulkannut minäkin. Tupakat pannaan ja tupakoitsijat eroon tupakasta vaikka väkisin! Pakkovieroitukseen leireille! Pois pääsee vasta kun on täysin tupakasta vapaa.
Tämä! En toivo mitään muuta niin paljon, kuin että tupakointi loppuisi suomesta. Olen jopa oksentanut useammankin kerran, kun pinttyneeltä tupakalta haiseva ihminen tullut vastaan.
muuta metsään. itse kieltäisin kaalin kypsennyksen taajamassa.
Haista vttu! Kaali tai mikään muu haju ei haise niin pahalta kuin tupakka. Kaalin haju ei myöskään pinty vastenmielisesti ihmiseen, asuntoihin, vaatteisiin ja kaikkeen mahdolliseen. Muuta itse metsään polttelemaan, vtun idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein teille, koska ette pienemmästä vihjailusta ole aikaisemmin tajunneet mitä mieltä muut ovat teidän tupakoinnistanne muiden ihmisten kulkureitillä. Nyt saitte sitten kerrankin kunnollista biopalautetta ja aivan aiheesta. Jatkossa polttakaa jossain syrjemmällä niin ei tarvitse olla mulkoilun kohteena.
Lisäänpä tähän vielä seuraavaa:
Itsekin olen aikoinaan polttanut yli kymmenen vuoden ajan ja ollut juurikin samanlainen muut ihmiset huomioimaton pölvästi kuin tekin ystäväsi kanssa nyt olette. Eli todellakin löytyy perspektiiviä puhua tästä asiasta.
Olisipa joku silloin onnistunut tarjoamaan minulle vastaavanlaisen herätyksen kuin mitä te saitte tänään. Olisin säästynyt niin paljolta pahalta elämässäni ja päässyt niin paljon helpommalla. Ottakaa tämä vakavana varoituksena, kaikella ystävällisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Missä ysärillä te oikein elätte? Kuka edes tupakoi nykyään, hyi! Kyllä tämä nainen mulkkasi ihan syystä, olisin mulkannut minäkin. Tupakat pannaan ja tupakoitsijat eroon tupakasta vaikka väkisin! Pakkovieroitukseen leireille! Pois pääsee vasta kun on täysin tupakasta vapaa.
Tässä on ideaa. Tupakka leiri voisi toimia hyvin. Pari ihmistä omastakin lähipiiristä saisi mennä sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yleensä alan yskiä kovaa ja liioitellusti kun kävelen tupakoitsijoiden ohi. Lisäksi katson pahasti.
Sama. On ainoa keino koettaa havahduttaa tuota porukkaa siihen, että miten paljon haisevat.
ei haju tuo yskä reaktiota helevetin hölömöt. käy kodittomiakin haukkuun kui haisevat, kyll nää sää haiset jutut pitäs loppua jo koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! En toivo mitään muuta niin paljon, kuin että tupakointi loppuisi suomesta. Olen jopa oksentanut useammankin kerran, kun pinttyneeltä tupakalta haiseva ihminen tullut vastaan.
Haista vttu! Kaali tai mikään muu haju ei haise niin pahalta kuin tupakka. Kaalin haju ei myöskään pinty vastenmielisesti ihmiseen, asuntoihin, vaatteisiin ja kaikkeen mahdolliseen. Muuta itse metsään polttelem
voi teitä venänläisiä ja teijän kaaleja. menikö pahasti tunteisiin
Aloittaja poltti tupakkaa mielenosoituksena kaupanovella. Ääliömäistä osoittaa mieltä tupakkaa polttamalla kaupanovella.
Menkää istumaan junanradalle ja polttamaan siellä tupakkaa mielenosoituksena.
Tupakka on niin paha haju, että ei mikään ihme että teitä ap mulkoiltiin. Yäk.
Aina kun joku mutisee tupakoinnistani, niin käsken soittamaan poliisit. Ei ole soitettu kertaakaan.
Niin paljon kun niistä veroa maksetaan ei kenenkään tarvitse turpa rullalla olla.Kuollaan kuitenkin vähillä sairauspäivillä.Suomi joutuu kuseen jos me tupakkaa vetävät lopetetaan!Turpaan olisit voinut vetää moista akkaa.Ilmeisesti sama tulee olemaan jos sinulla ei ole sähköautoa.Vihreät sekoaa.
Mä säälin sitä "mulkoilevaa" naista, kun todennäköisesti hänen perseensä haisee tupakalle. Todennäköisesti se haju on tarttunut hänen pyörään ja siitä hänen takamukseensa.
Kiva kun ap huomioi nuo pienet vihjeet että tupakointipaikka oli väärä ja että haisivat myös pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei haju tuo yskä reaktiota helevetin hölömöt. käy kodittomiakin haukkuun kui haisevat, kyll nää sää haiset jutut pitäs loppua jo koulussa.
Jos savut menee henkeen niin varmana yskittää ainakin polttaamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun joku mutisee tupakoinnistani, niin käsken soittamaan poliisit. Ei ole soitettu kertaakaan.
En ikinä palkkaisi tai ottaisi vuokralle asuntooni tupakoitsijaa. Kyllä sinä usein törmäät siihen, että elämästäsi tehdään veemäistä. Ja vain siksi, että haluat kynsin hampain pitää kiinni noin vastenmielisestä tavasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se on totta. Tupakoitsija HAISEE ihan koko ajan. Eikä itse tajua sitä. Se haju on niin kauhea, että tupakoimaton karttaa luonnostaan tupakoitsijoita. Eli on kilttiä sanoa suoraan syy, jotta tupakoitsijat tajuavat lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista vttu! Kaali tai mikään muu haju ei haise niin pahalta kuin tupakka. Kaalin haju ei myöskään pinty vastenmielisesti ihmiseen, asuntoihin, vaatteisiin ja kaikkeen mahdolliseen. Muuta itse metsään polttelem
Kaalin haju on karsein haju mitä voi olla. Toiseksi tulee kahvin lemu 🤮🤮🤮
Tupakka ja tupakoitsijat haisee p*skalta.