Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko kenellään puhelimen kytkökauppaa?

Vierailija
09.02.2007 |

Onko kukaan muu ollut niin tyhmä, että on ottanut soneralta kytkökauppa puhelimen?

No minä olin ja nyt kaduttaa!!! Otin sen vielä aika isolla puheajalla kun myyjä sanoi, että kerran voi vaihtaa ilmaiseksi sen pienempään jos tuntuu, että ei puhu ihan niin paljon. No yllätys yllätys..kun menin tekemään sitä vaihtoa, niin sitten sanottiin, että sitä ei saakkaan tehdä! Eli kaksi vuotta pitää maksaa 50 euroa, vaikka puhun noin 30 euron edestä. No lisäksi siihen puhelimen puheaikaan ei sisälly ulkomaanpuhelut, eikä 0600 alkuiset (joita on nykyään yllättävän paljon), eikä palvelupuhelut. Ja aivan kun arvata saattaa, niin niistähän rosvotaan tuon 50 euron lisäksi ihan järjetön hinta. Mulla tulee joka laskuun jotain fuckyn palvelupuhelu maksuja yli 30 euroa. Vaikka soitan vain ihan pakollisia virasto puheluita. Mä oon niin lirissä noitten 80-100 euron laskujen kanssa, että haluan tosta eroon...mutta miten??? Puhelin on ollut mulla nyt 3kk ja ollut 2 kertaa huollossa ja taas on mäsä, eli ei ole laadussakaan hurraamista!

Kuka tietää? Voiko pelkän puhelimen esimerkiksi maksaa könttänä pois? Tai onko mitään muuta konstia päästä eroon tuosta sopimuksesta? Ainahan niitä keinoja löytyy...eikö?

Se on varma, että soneralta en enää koskaan osta mitään liittymää tämän jälkeen!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soita sillä virastopuhelut.

Vierailija
2/2 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko sopparin ennenkuin allekirjoitit sen? Oliko mustaa valkoisella tuosta että voit vaihtaa sen ilmaiseksi pienempään kk-maksuun?

Tietysti mikäli myyjä on näin sanonut, soitto aspaan yleensä auttaa. Oletko ollut yhteydessä?

Yleensä vaihdosta joutuu maksamaan sen yhden kk-maksun, mutta jos ajattelet pitemmän päälle... laske itse onko kannattavaa vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla