Meillä oli viikonloppuna ihanat rapujuhlat akateemisten ystävieni kanssa.
Kommentit (64)
Pikku vinkki ap:lle seuraavaa yritystä varten: kukaan akateeminen ei pidä mitenkään ihmeellisenä sitä, että joku on akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemisia asioita juteltu, jo on sitten hienoa. Oli varmaan hienoa samppanjaa ja palvelijat pokkuroivat teitä 🤣
Kyllähän se aika hienolta tuntuu, kieltämättä! Mutta kyllä siihen shampanjaan ja pokkurointiinkin välillä turtuu.
Niin mutta mikä on tämä akateeminen ala?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja olet täysi idi ootti. Luuletko ressukka että muita kiinnostaa teidän rapujuhlat? Niitä voi järjestää kuka vaan haluaa.
Mutta vain akateemiset voivat järjestää akateemisia juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Pikku vinkki ap:lle seuraavaa yritystä varten: kukaan akateeminen ei pidä mitenkään ihmeellisenä sitä, että joku on akateeminen.
Kyllä meidän piireissä me arvostamme akateemisuuttamme suuresti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemisia asioita juteltu, jo on sitten hienoa. Oli varmaan hienoa samppanjaa ja palvelijat pokkuroivat teitä 🤣
Kyllähän se aika hienolta tuntuu, kieltämättä! Mutta kyllä siihen shampanjaan ja pokkurointiinkin välillä turtuu.
Olen filosofian tohtori, löytyy hieno miekkakin!
Ap ei pysty edes kertomaan mikä tämän vaurauden ja viisauden takana on. On taas aloittajalla lääkkeet ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, filosofian tutkinto on yksi niistä turhinmista tutkinnoista.
Näistä väittelyn tehneistä tohtoreista löytyy niin työttömiä kuin tavan tallaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin arvostettu alallani, ja myös muissa akateemisissa piireissä.
Pakko tunnustaa, että vähän tuli haikeaa olo kun katsoin somessa kuvia elokuun viimeisen illan tunnelmallisista rapujuhlista kauniine kattauksineen mökeillä veden ja venetsialaisten äärellä.
Meillä oli eläkeläisten rapukekkerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi valehdella. Sen verran olen akateemisten ihmisten kanssa tekemisissä. Joka tapauksessa hyvä on mielikuvituksesi.
Minä oon tirehtööri töttöröö ja syön ravut kuorineen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUUTONAURUA :D
Näin tyhmänä kysyn mitä siis teet työksesi?
Vierailija kirjoitti:
Pakko tunnustaa, että vähän tuli haikeaa olo kun katsoin somessa kuvia elokuun viimeisen illan tunnelmallisista rapujuhlista kauniine kattauksineen mökeillä veden ja venetsialaisten äärellä.
Olet tervetullut ensi syksynä meidän rapujuhliin tarjoilemaan, niin näät sinäkin vähän millaista on akateemisten juhlissa. Saat maistaa rapujakin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli amisporukan kesken raakkujuhlat.
Oliko kenelläkään rintaliivejä?
Vierailija kirjoitti:
Näin tyhmänä kysyn mitä siis teet työksesi?
Pohdin, mikä on elämän tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli amisporukan kesken raakkujuhlat.
Oliko kenelläkään rintaliivejä?
Ei siellä mitään naisia ollut, jonneja vaan.
Aloittaja olet täysi idi ootti. Luuletko ressukka että muita kiinnostaa teidän rapujuhlat? Niitä voi järjestää kuka vaan haluaa.