Kuinka usein ajattelet exääsi?
Tuli mieleeni tällainen, kun olen huomannut muistelevani ex-poikaystävääni yli 30 vuoden takaa. Mietin jopa millaista elämäni olisi ollut jos emme olisi eronneet. Eikä tässä ole mitään järkeä koska minulla on hyvä elämä nyt, on lapset ja lapsenlapset. Parisuhde on edelleen toimiva.
Oudoksuttaa nämä ajatukset välillä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään siinä vaiheessa tuo viimeisin tulee mieleen, kun hän lähettää itsestään nakukuvia. Häntä on mukava katsella, meillä oli hyvää seksiä. Nyt on jo pitkään ollut uudet kumppanit. Olemme vähän jääneet jumiin toisiimme erotiikan saralla.
Että minkälaisia nakukuvia? Ja lähettää miten? Whatsappilla vai millä? Onko teillä jotain puhelinseksiäkin? Kummallinen pari! Mutta anna nyt vähän vinkkiä muillekin omiin parisuhteisiinsa!
Paria exää ihan joka päivä, koska olemme läheisiä ystäviä. Ihania ihmisiä, vaikkei suhteet toimineetkaan.
Yritän etten ajattele. Koska nuorena olin vain hyväksikäytön kohde, väkivallan tai negaamisen kohde. Osui pari väärää tyyppiä kohdalle tai muuten ikäviä. En aio sellaisia enää ottaa.