Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein ajattelet exääsi?

Vierailija
01.09.2024 |

Tuli mieleeni tällainen, kun olen huomannut muistelevani ex-poikaystävääni yli 30 vuoden takaa. Mietin jopa millaista elämäni olisi ollut jos emme olisi eronneet. Eikä tässä ole mitään järkeä koska minulla on hyvä elämä nyt, on lapset ja lapsenlapset. Parisuhde on edelleen toimiva.

Oudoksuttaa nämä ajatukset välillä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka päivä.

Vierailija
2/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen unta. Kaikista vuorotellen. 😅🤦🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuskin muistan vanhoja poikaystäviäni. 

Vierailija
4/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen nyt viisikymppisenä alkanut muistella yli 30 v takaista exääni. Liittyykö se jotenkin tähän ikään vai mihin?

Vierailija
5/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. Sama tilanne kuin ap:llä.

Vierailija
6/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen nyt viisikymppisenä alkanut muistella yli 30 v takaista exääni. Liittyykö se jotenkin tähän ikään vai mihin?

sama seksi oli todella monipuolista ja villiä. nyt mittarissa kohta 60v

Vierailija
7/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli useampi exä alle 20-vuotiaana. En ole vuosien varrella ajatellut heitä paljoakaan, ainakaan hyvällä, mutta nyt viisikymppisenä he tulivatkin mieleen ja positiivisemmassa valossa. Onko aika kullannut muistot, vai olinko nuorempana liian kriittinen?

Vierailija
8/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin, lapset muistuttaa.

Vierailija
9/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole exää eikä nyxää. 

Vierailija
10/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli useampi exä alle 20-vuotiaana. En ole vuosien varrella ajatellut heitä paljoakaan, ainakaan hyvällä, mutta nyt viisikymppisenä he tulivatkin mieleen ja positiivisemmassa valossa. Onko aika kullannut muistot, vai olinko nuorempana liian kriittinen?

Se on ihan luonnollista: Aika kullituttaa muistot.

Vierailija
11/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muistelen rajuja ja villejä öitä, mutta samalla muistan myös ne huonot puolet miksi he ovat exiä

Vierailija
12/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. Jopa yöllä olen herännyt. SELVITTÄMÄTTÖMÄT ASIAT PAINAA AIVAN HIRVEÄSTI. JA NIILLÄ ON KIIRE ENNEN KUIN KUOLLAAN POIS. En tiedä kuin exäksi tätä voin kutsua edes - lyhyt juttu ja siinä ajassa ehti tapahtua hirveitä asioita. Luulis että hirveät asiat saavat 'unohtamaan' toisen täysin mutta oikeassa elämässä voikin käydä ihan päinvastoin ja se voi kyllä olla aivan hirveää.

En tiedä liikuttaako häntä yhtään. Toisaalta voi liikuttaa jopa enemmän kuin itseäni. Ero on siinä että minä olen kuitenkin vapaa tekemään mitä tahansa mutta hän taitaa olla PASKASSA KIINNI KORVIA MYÖTEN. Hymy hyytyy mutta mulla on kevyt olo. Olen antanut hänen tietää mitä kaikesta paskasta ajattelen. Ei ole mitään salattavaa ja hävettävää mulla. Hänellä saattaa olla vaikka kuinka.

Joku kysyi tänään jossain ketjussa mitä tekisit miehelle jos voisit tehdä mitä vain. Kirjoitin että hankkisin aseen ja aseella uhaten yrittäisin panna kaiken selvitykseen jos ei muuten toimi.

Vierailija
13/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin. Enää en vihaa, enkä inhoa, jopa ihan lämmöllä ajattelen, mutta takaisin en ottaisi ikinä. En edes seksiin, ei siis haikailuta yhtään.

Vierailija
14/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia tulee ajateltua, mutta muuten ei koskaan. Hyvissä väleissä ollaan ja kummallakaan ei ole kaipuuta entiseen.

Vierailija
15/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään siinä vaiheessa tuo viimeisin tulee mieleen, kun hän lähettää itsestään nakukuvia. Häntä on mukava katsella, meillä oli hyvää seksiä. Nyt on jo pitkään ollut uudet kumppanit. Olemme vähän jääneet jumiin toisiimme erotiikan saralla.  

Vierailija
16/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 Exää hyvin usein. He ovat olleet minulle hyvin merkityksellisiä. 

En kaipaa yhteistä elämää heidän kanssaan. 

Vierailija
17/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin jotain heistä. Usean kanssa olen kaverikin.

Vierailija
18/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan koskaan. Ex oli aikoinaan todella kaunis nainen, mutta samalla todella vaikea tapaus jonka jokapäiväistä elämää hallitsi viina. Ei tule mitenkään ikävä. 

Vierailija
19/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään siinä vaiheessa tuo viimeisin tulee mieleen, kun hän lähettää itsestään nakukuvia. Häntä on mukava katsella, meillä oli hyvää seksiä. Nyt on jo pitkään ollut uudet kumppanit. Olemme vähän jääneet jumiin toisiimme erotiikan saralla.  

Tämä taitaa olla PROVO. Olisko ihan tämän ketjun Ap. On vähän sekavaa settiä. Lähettää nakukuvia? En usko että teillä on ollut mitään sen kummempaa seksiä. Uskoisin, että olette olleet ihan hölmöläisiä. Miten niin sitten jäänyt tämmöiseen jumiin vaikka on uudet ollut jo pitkään? NAURATTAA TÄMÄ HUPIJUTTU KYLLÄKIN. Mitä mieltä muut olette?

Vierailija
20/23 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu kun yks eks säätö ei tuu mieleen päivittäin. Oon jo tosi tottunu siihen et siitä lähtien kun ekaa kertaa nähtiin se on käyny mielessä ihan joka päivä. Joskus se pyöri enemmän mielessä, nykyään tulee useemman kerran päivässä mieleen mut lähtee samantien. Se on vaan yks ajatus muiden seassa, esim muistuu vaan yhtäkkiä mieleen ja parissa sekunnissa unohdan koko jutun. Kausittain se pyörii enemmän mielessä, mut koska oon vähän hihhuli (astrologia, tarot, manifestointi, kivet, sielunkumppanit, kaksoisliekit yms) niin luulen sen johtuvan sen hetkisistä astrologisista sijainneista tai siitä että se taas manifestoi mua. Hän on ite myöntänyt niin tekevänsä välillä, uskoo samoihin juttuihin kun mä ja mä koen hänen olevan mun kaksoisliekki ja hän ei halua määritellä eikä pois sulkea kaksoisliekki yhteyttä vaan hänelle oon kuulemma jotain aitoa ja koti. 

Anyway mä asun mun sielunkumppanin kanssa jonka kanssa uskon olevani tän elämän loppuun saakka. En juurikaan oo liekkiini yhteydessä vaan annan sen meidän yhteyden vaan olla ja toivon että liekki pääsee omassa elämässään eteenpäin ja jaksaa kehittää itseään niinkuin mäkin kehitän omassa elämässäni itseäni. Liekki ja mun nykyinen tietävät toisistaan ja molemmat tietää mihin mä uskon ja miten uskoni perusteella määrittelen suhteeni heihin. 

En vaihtais mun miestäni mistään hinnasta keneenkään. Liekin koen osaksi mua, mutta mieheni koen tosiaan sielunkumppanina jonka vierellä mun kuuluu kulkea, se tuntuu oikeelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan