Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysykää jotain nuorelta naikkoselta (35v)

Vierailija
01.09.2024 |

En tiedä miksi se edellinen aloitus positettiin

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan nuoriksi laskettiin vaan alaikäiset ja sitä vanhemmat olivat aikuisia. Nykyään taas kolmekymppinenkään ei välttämättä vielä ole aikuinen.

Vierailija
42/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole nuori. M24

No se riippuu kuka sanoo. Äitini mielestä joka on päälle 65v olen vielä erittäin nuori ja elämä edessä! Ap

35v ei ole nuori vaikka miten selittäisit. Olet aikuinen joka lähestyy keski-ikää. Mun lapsi on 20v ja hän on nuori.

Okei, olen sitten keski-ikäinen

Oletko oikeasti noin stanan tyhmä? Etkö sä jumaliste osaa lukea?? LÄHESTYT KESKI-IKÄÄ. En kirjoittanut, että olet keski-ikäinen. Kristus miten tyhmiä ihmisiä täällä palstalla on. 

Oikeastaan tein tuon aloituksen vitsillä, mutta en tajunnut että täällä ihan näin tosikkoja ihmiset ovat. Jiizus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole nuori. M24

No se riippuu kuka sanoo. Äitini mielestä joka on päälle 65v olen vielä erittäin nuori ja elämä edessä! Ap

35v ei ole nuori vaikka miten selittäisit. Olet aikuinen joka lähestyy keski-ikää. Mun lapsi on 20v ja hän on nuori.

Okei, olen sitten keski-ikäinen

Oletko oikeasti noin stanan tyhmä? Etkö sä jumaliste osaa lukea?? LÄHESTYT KESKI-IKÄÄ. En kirjoittanut, että olet keski-ikäinen. Kristus miten tyhmiä ihmisiä täällä palstalla on. 

Oikeastaan tein tuon aloituksen vitsillä, mutta en tajunnut että täällä ihan näin tosikkoja ihmiset ov

Tyhmät ihmiset ärsyttää.

Vierailija
44/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta yhden illan juttua olet harrastanut ja onko nuo sinusta kivoja?

En yhtään. Ap

Miksi?

Minä tarvitsen tunteet seksiin

Voi niitä tunteita olla yhden yön jutuissakin, joten lupaatko kokeilla, niin sitten huomaat sen.

No musta se vain tuntui oikealta vasta parisuhteessa. Ap

Harrastitko siis seksiä ensimmäisen kerran vasta parisuhteessa? Oletko siis uskonnollinen henkilö. Mitäs jos se seksi puolisosi kanssa ei olisi toiminut lainkaan -> Olisi tullut ero ja molempien aikaa olisi kulunut turhaan.

Vierailija
45/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Ap

Miksi?

Voi niitä tunteita olla yhden yön jutuissakin, joten lupaatko kokeilla, niin sitten huomaat sen.

Harrastitko siis seksiä ensimmäisen kerran vasta parisuhteessa? Oletko siis uskonnollinen henkilö. Mitäs jos se seksi puolisosi kanssa ei olisi toiminut lainkaan -> Olisi tullut ero ja molempien aikaa olisi

Joo, en ole uskonnollinen. En tiedä miten ei olisi toiminut, oltiin niin ihastuneita toisiimme

Vierailija
46/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Ap

Miksi?

Harrastitko siis seksiä ensimmäisen kerran vasta parisuhteessa? Oletko siis uskonnollinen henkilö. Mitäs jos se seksi puolisosi kanssa ei olisi toiminut lain

No ei seksi toimi kaikkien ihmisten välillä. Esim. joillain miehillä ei seiso ja joillain on niin pieni kalu ettei nainen saa siitä tyydytystä, joten tuo asia kannattaa tarkistaa ennen vakavampaa suhdetta. Eli ensin seksi ja sitten suhde, vaikka raamattu muuta sanookin.