Joudun olemaan tiistaihin asti ravinnotta. Ei ole provo.
Rahaa 0€ ja tiistaina saan ruokaa. Kaapit tyhjiä. Ainoastaan kaurapuuroa, rypsiöljyä ja mansikka hilloa löytyy. Ei edes maitoa eikä mehua.
Kommentit (73)
Mulla menee koko työviikko niin ett kun tuun ylitöistä kotiin nukkumaan, niin kotona ei ole mitään ruokaa ja lapsetkin valittaa, mutta söivät sentään koulussa, niin en vaan jaksa käydä enää kaupassa.
Käydään nukkumaan ja aamulla herään uuteen päivään ja sama ralli. Viikonloppuna kerkeää syödä hyvin. Arkisin ei mitään juurikaan. Kahvin voimalla ja noin kolme banania päivässä voileivällä. Siinä se.
Helposti menee kolme työpäivää kuten ap:lla. Hän ei ilmeisesti edes käy töissä, joten helppo nakki olla syömättä.
Hassua miten hyvälle ihmiset on opetettu. Kaikki on totuttu saamaan valmiina eteen. Pikkuhiljaa hallitus opettaa ihmisiä itsenäisemmiksi ja pärjäämään itsenäisesti. Miksi vanhemmat eivät ole opettaneet lapsiaan? Ovat opettaneet vain miten tukia saa eniten.
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten hyvälle ihmiset on opetettu. Kaikki on totuttu saamaan valmiina eteen. Pikkuhiljaa hallitus opettaa ihmisiä itsenäisemmiksi ja pärjäämään itsenäisesti. Miksi vanhemmat eivät ole opettaneet lapsiaan? Ovat opettaneet vain miten tukia saa eniten.
Ei vanhemmat yleensä edes sellaista ole opettaneet. Eivät ole mitään opettaneet, kun aina olivat töissä ja kävivät vain kotona nukkumassa. Työhullujen lapset on täysin osaamattomia mihinkään. Edes omaa elämäänsä eivät osaa elää, kun työhullut vanhemmat kävivät vain töissä.
Siinä säästää hyvin ruokakuluissa kun tiistaina vasta syö seuraavan kerran. Se on 50€ plussaa heti samantien.
Mieti, että vuodessa siinä säästyy jo 600 euroa. sillä voi vaikka tehdä etelänmatkan tai käydä pariisissa. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Siinä säästää hyvin ruokakuluissa kun tiistaina vasta syö seuraavan kerran. Se on 50€ plussaa heti samantien.
Mieti, että vuodessa siinä säästyy jo 600 euroa. sillä voi vaikka tehdä etelänmatkan tai käydä pariisissa. 🙂
Juuri näin. Voi myös ihailla miten laiha on tässä läskien maailmassa. Hih hah hoi vituun läskit, kattokaa miten laiha mä oon, niin juuri laihajuuso olen minä ja te ootte läskimooseksia.
Mene ongelle ehkä saat kalaa. Kävele metsään ja poimi marjoja ja sieniä. Niistä saa tehtyä ruokaa. Luonnosta löytyy yrttiteen ainekset.
Kaurapuurolla ja mansikkahillolla pärjää hienosti. Paino voi kyllä pudota kilon tai jopa kaksi.
Rypsiöljy kaurapuuroon sekoitettuna lisää ruuasta saatua energian määrää. Voit lisätä lusikallisen mansikkahilloa. Saat noista myös vettä lisäämällä leipäsiä tai lättyjä.
Sama täällä. Hiutaleita löytyy ja näkkäriä ja maissisäilykettä. Margariinia ja sinappia on, sekä omenahilloa. Voisin ostaa herneitä ja keittää keiton, jos 1,30 euroa riittää herneisiin kalliissa lähikaupassa. Harmi vain, että kaikki on kovin hiilihydraattipitoista, tuppaa verensokeri nousemaan, mutta en haluaisi nälkääkään nähdä.
Kaurapuuroa keittämään! Parin päivän vesipaastokaan ei tee ollenkaan pahaa.
Ei hätää. Jos saat vettä, selviät varmasti. Hoikallakin ihmisellä on sen verran rasvakerrosta, että nälkäkuolema ei ihan heti uhkaa.
Mukavuuden vuoksi suosittelen kuitenkin sinuakin opiskelemaan ja työllistymään hyväpalkkaiseen työhön.
Ei persut tajua yhtään pienituloisten ongelmista.