Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa tahdikkaasti ystävän uudelle miehelle, että ystävälläni on aika "värikäs" menneisyys mitä tulee miehiin

Vierailija
31.08.2024 |

Ystäväni on löytänyt aivan kultaisen miehen. Mies on hauska, pitkä, komea, kiltti ja ennen kaikkea uskonnollinen. Ystäväni puolestaan on aika kevytkenkäinen ja erityisesti opiskeluaikoina hänellä oli suurin piirtein joka viikonloppuna uusi mies, kenen kanssa makasi. Mielestäni tämä uusi mies ansaitsee tietää näistä ystäväni opiskeluajoista. Mikä olisi tahdikas keino kertoa ystäväni menneisyydestä? Ajattelin, että voisi olla paras mainita asiasta vaivihkaan keskustelussa, esim. "ja sullahan niitä miehiä riitti silloin opiskeluaikoina".

N28

Kommentit (228)

Vierailija
21/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä miehestä sen luokkakaverit baarissa vihjas jotain, että jos sää kestät sen. 

Hyvä vinkki. Eli ei minulle sopiva tyyppi. 

Vierailija
22/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että haluat rikkoa ystäväsi suhteen, ja ehkä jopa napata tuon miehen itsellesi. Olet kateellinen ja ilkeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro suoraan vaan, tietää mies väistää pommin.

Vierailija
24/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdestä miehestä sen luokkakaverit baarissa vihjas jotain, että jos sää kestät sen. 

Hyvä vinkki. Eli ei minulle sopiva tyyppi. 

*k e s y t ä t

Vierailija
25/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin miehenä tietää, ei väliä millä tyylillä sen kuulisin.

Nainen tuskin haluaisi asiaa sulle kertoa. Eikä siihen ole edes mitään syytä.

Vierailija
26/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin vihollisia tarvitaan, kun on tällaisia ystäviä.

Pakko kertoo!   Oikeasti,  jos ystävä on edelleen samalla kevyellä asenteella on oikein varoittaa kunnollista miestä,  jos hän haluaa jotain muuta. Voihan olla ettei välitäkään.

Sinä taidat olla melko yksinäinen jos kuvittelet ettei nuoret tee muutakin kuin opiskelee, se on yks vaihe elämässä, sitten aikuistutaan 

Vierailija
27/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin kateellinen, että et kestä enää? Siitäkö tässä on kyse? Ja haluat tuon miehen itsellesi?

Vierailija
28/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tämä on ollut sanasta sanaan täällä ennenkin. Muuta ens kerralla vaikka lausejärjestystä. Kaikenlaisia pösilöitä! 

Vierailija
29/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa jo hyvä ajatus, toinen jos olet hetken miehen kanssa yksin, voit sanoa että hänhän muistuttaa paljon sitä Mattia siltä ajalta, vai oliko se Pertti. Eiku Jukka, ah, ystävälläni oli niin monia silloin...

Vierailija
30/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö syyksi riitä että mies haluaisi tietää?

Vierailija
31/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ennemmin kehottaisit ystävääsi itse kertomaan. On aina arveluttavaa, jos joku muu kertoo. Vaikuttaa pahansuovalta. Toisaalta, menneet on menneitä, miksi niitä kaivelemaan. - Ja taas toisaalta, jos olisin tämä mies, haluaisin kyllä tietää ja muodostaisin mielipiteeni vasta tämän jälkeen. 

Vierailija
32/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Tämä surkea trollaus pyörii täällä tasaisin aikavälein...

Vierailija
33/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se parempi, että saisi valita kumppanin rehellisyyden ilmapiirissä. Ja toisaalta, eikö jokainen halua seurustella vain sellaisen ihmisen kanssa, joka hyväksyy menneisyyden? Mutta silti valehdellaan ja salaillaan ja valjastetaan vanhat ystävät ja tutut samaan salailuun. Ja tämä on ok, ei saa edes kauniisti kyseenalaistaa 

Vierailija
34/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyksi mihin? Kyllä siihen että suhde kannattaa unohtaa viimeistään siinä vaiheessa kun tuollaisia mies esitää että hänen tulee tietää.

Vierailija
35/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyksi mihin? Kyllä siihen että suhde kannattaa unohtaa viimeistään siinä vaiheessa kun tuollaisia mies esitää että hänen tulee tietää.

Niin, mutta tossahan siihen haluttuun loppu tulokseen päästäänkin jos (kevytkenkäinen)nainen suuttuu kysymyksestä ja pistää poikki.

Vierailija
36/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän naisen jolla oli teini-iästä alkaen muutamia satoja seksisuhteita, nyt elää puhtoisen pikkuvaimon elämää hiukset tiukasti nutturalla,. Miehellä ei ole mitään aavistustakaan.

Mistä tiedät, ettei miehellä ole aavistustakaan? Onko joku yläraja aiemmille suhteille, jotta voi elää pikkuvaimon elämää? Miksi hän ei soveltuisi pikkuvaimoksi, tai vaikka mahtivaimoksi? Olen aivan suu auki tästä ketjusta. Olenko joutunut aikakoneella 1950-luvulle? 

Vierailija
37/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.3.2024 sama nimimerkki lässyttänyt saman jutun. Et sit vielä ole kertonut. Kateellinen houkka.9

Vierailija
38/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta tossahan siihen haluttuun loppu tulokseen päästäänkin jos (kevytkenkäinen)nainen suuttuu kysymyksestä ja pistää poikki.

Haluat pistää naisen kanssa välit poikki heti alkuunsa? Jos välit menee jo ennen kuin saat vastauksen mistä sä tiedät kevytkenkäisyydestä

Mutta ihan miten vain eipä ole mun ongelma sun suhteesi.

Vierailija
39/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän naisen jolla oli teini-iästä alkaen muutamia satoja seksisuhteita, nyt elää puhtoisen pikkuvaimon elämää hiukset tiukasti nutturalla,. Miehellä ei ole mitään aavistustakaan.

Mistä tiedät, ettei miehellä ole aavistustakaan? Onko joku yläraja aiemmille suhteille, jotta voi elää pikkuvaimon elämää? Miksi hän ei soveltuisi pikkuvaimoksi, tai vaikka mahtivaimoksi? Olen aivan suu auki tästä ketjusta. Olenko joutunut aikakoneella 1950-luvulle? 

Muistan myös -86 syntyneenä miten nuoruudessa hieman vanhempi nuorten vuosikerta oli seksuaalisesti paljon meitä teinejä estottomampaa. Nykynuoret on siihen nähden uuskonservatiiveja.

Vierailija
40/228 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat pistää naisen kanssa välit poikki heti alkuunsa? Jos välit menee jo ennen kuin saat vastauksen mistä sä

Eri, mutta sellaisen naisen kanssa joka piilottaa menneisyytensä? Esittää erilaista kun on? No tietenkin järkevä ihminen haluaa että välit menee poikki semmoisen kanssa, ettei tule huijatuksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi