Miten kertoa tahdikkaasti ystävän uudelle miehelle, että ystävälläni on aika "värikäs" menneisyys mitä tulee miehiin
Ystäväni on löytänyt aivan kultaisen miehen. Mies on hauska, pitkä, komea, kiltti ja ennen kaikkea uskonnollinen. Ystäväni puolestaan on aika kevytkenkäinen ja erityisesti opiskeluaikoina hänellä oli suurin piirtein joka viikonloppuna uusi mies, kenen kanssa makasi. Mielestäni tämä uusi mies ansaitsee tietää näistä ystäväni opiskeluajoista. Mikä olisi tahdikas keino kertoa ystäväni menneisyydestä? Ajattelin, että voisi olla paras mainita asiasta vaivihkaan keskustelussa, esim. "ja sullahan niitä miehiä riitti silloin opiskeluaikoina".
N28
Kommentit (228)
Vaikuttaa siltä, että haluat rikkoa ystäväsi suhteen, ja ehkä jopa napata tuon miehen itsellesi. Olet kateellinen ja ilkeä.
Kerro suoraan vaan, tietää mies väistää pommin.
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä miehestä sen luokkakaverit baarissa vihjas jotain, että jos sää kestät sen.
Hyvä vinkki. Eli ei minulle sopiva tyyppi.
*k e s y t ä t
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin miehenä tietää, ei väliä millä tyylillä sen kuulisin.
Nainen tuskin haluaisi asiaa sulle kertoa. Eikä siihen ole edes mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin vihollisia tarvitaan, kun on tällaisia ystäviä.
Pakko kertoo! Oikeasti, jos ystävä on edelleen samalla kevyellä asenteella on oikein varoittaa kunnollista miestä, jos hän haluaa jotain muuta. Voihan olla ettei välitäkään.
Sinä taidat olla melko yksinäinen jos kuvittelet ettei nuoret tee muutakin kuin opiskelee, se on yks vaihe elämässä, sitten aikuistutaan
Olet niin kateellinen, että et kestä enää? Siitäkö tässä on kyse? Ja haluat tuon miehen itsellesi?
Juu, tämä on ollut sanasta sanaan täällä ennenkin. Muuta ens kerralla vaikka lausejärjestystä. Kaikenlaisia pösilöitä!
Aloituksessa jo hyvä ajatus, toinen jos olet hetken miehen kanssa yksin, voit sanoa että hänhän muistuttaa paljon sitä Mattia siltä ajalta, vai oliko se Pertti. Eiku Jukka, ah, ystävälläni oli niin monia silloin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö syyksi riitä että mies haluaisi tietää?
Jospa ennemmin kehottaisit ystävääsi itse kertomaan. On aina arveluttavaa, jos joku muu kertoo. Vaikuttaa pahansuovalta. Toisaalta, menneet on menneitä, miksi niitä kaivelemaan. - Ja taas toisaalta, jos olisin tämä mies, haluaisin kyllä tietää ja muodostaisin mielipiteeni vasta tämän jälkeen.
0/5
Tämä surkea trollaus pyörii täällä tasaisin aikavälein...
Olisihan se parempi, että saisi valita kumppanin rehellisyyden ilmapiirissä. Ja toisaalta, eikö jokainen halua seurustella vain sellaisen ihmisen kanssa, joka hyväksyy menneisyyden? Mutta silti valehdellaan ja salaillaan ja valjastetaan vanhat ystävät ja tutut samaan salailuun. Ja tämä on ok, ei saa edes kauniisti kyseenalaistaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyksi mihin? Kyllä siihen että suhde kannattaa unohtaa viimeistään siinä vaiheessa kun tuollaisia mies esitää että hänen tulee tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyksi mihin? Kyllä siihen että suhde kannattaa unohtaa viimeistään siinä vaiheessa kun tuollaisia mies esitää että hänen tulee tietää.
Niin, mutta tossahan siihen haluttuun loppu tulokseen päästäänkin jos (kevytkenkäinen)nainen suuttuu kysymyksestä ja pistää poikki.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän naisen jolla oli teini-iästä alkaen muutamia satoja seksisuhteita, nyt elää puhtoisen pikkuvaimon elämää hiukset tiukasti nutturalla,. Miehellä ei ole mitään aavistustakaan.
Mistä tiedät, ettei miehellä ole aavistustakaan? Onko joku yläraja aiemmille suhteille, jotta voi elää pikkuvaimon elämää? Miksi hän ei soveltuisi pikkuvaimoksi, tai vaikka mahtivaimoksi? Olen aivan suu auki tästä ketjusta. Olenko joutunut aikakoneella 1950-luvulle?
2.3.2024 sama nimimerkki lässyttänyt saman jutun. Et sit vielä ole kertonut. Kateellinen houkka.9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta tossahan siihen haluttuun loppu tulokseen päästäänkin jos (kevytkenkäinen)nainen suuttuu kysymyksestä ja pistää poikki.
Haluat pistää naisen kanssa välit poikki heti alkuunsa? Jos välit menee jo ennen kuin saat vastauksen mistä sä tiedät kevytkenkäisyydestä
Mutta ihan miten vain eipä ole mun ongelma sun suhteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän naisen jolla oli teini-iästä alkaen muutamia satoja seksisuhteita, nyt elää puhtoisen pikkuvaimon elämää hiukset tiukasti nutturalla,. Miehellä ei ole mitään aavistustakaan.
Mistä tiedät, ettei miehellä ole aavistustakaan? Onko joku yläraja aiemmille suhteille, jotta voi elää pikkuvaimon elämää? Miksi hän ei soveltuisi pikkuvaimoksi, tai vaikka mahtivaimoksi? Olen aivan suu auki tästä ketjusta. Olenko joutunut aikakoneella 1950-luvulle?
Muistan myös -86 syntyneenä miten nuoruudessa hieman vanhempi nuorten vuosikerta oli seksuaalisesti paljon meitä teinejä estottomampaa. Nykynuoret on siihen nähden uuskonservatiiveja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat pistää naisen kanssa välit poikki heti alkuunsa? Jos välit menee jo ennen kuin saat vastauksen mistä sä
Eri, mutta sellaisen naisen kanssa joka piilottaa menneisyytensä? Esittää erilaista kun on? No tietenkin järkevä ihminen haluaa että välit menee poikki semmoisen kanssa, ettei tule huijatuksi.
Yhdestä miehestä sen luokkakaverit baarissa vihjas jotain, että jos sää kestät sen.
Hyvä vinkki. Eli ei minulle sopiva tyyppi.