Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut ja pimeät illat

Vierailija
31.08.2024 |

Miten te muut sinkut selviätte näistä syksyn pimeistä illoista, kun ei oo omaa halikaveria? Ei oo ketään kenen kanssa katsoa illalla saman viltin alla hömpää Netflixistä, kenen kainaloon käpertyä ja ketään jonka kanssa pusutella iltaisin sohvalla. Tää on joka syksy hirveämpää mitä muistin ja taas sinkkusyksy edessä, niinkuin aina tähän mennessä :D

N

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix & chill

Vierailija
42/53 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me halailla kauheesti, mutta syödään suklaakeksejä, juodaan kaakaota ja luetaan yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sinkku taitaa olla sellainen introvertti kuin minä, että viihtyy paremmin yksin. Minulla sen pimeän syysillan nimenomaan pilaisi se, että kotona olisi joku muu, eikä saisi katsoa telkkaria ja olla sohvalla yksin. Ap näyttää kaipaavan läheisyyttä ja seuraa, minä en oikeastaan pidä kummastakaan. Olen aina luullut, että ne seuran kaipaavat ovat niitä, jotka ovat parisuhteissa, silloinhan he ovat valmiita tekemään isojakin kompromisseja puolison suhteen, koska se seura on heille niin palkitsevaa.

Vierailija
44/53 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni sinkku taitaa olla sellainen introvertti kuin minä, että viihtyy paremmin yksin. Minulla sen pimeän syysillan nimenomaan pilaisi se, että kotona olisi joku muu, eikä saisi katsoa telkkaria ja olla sohvalla yksin. Ap näyttää kaipaavan läheisyyttä ja seuraa, minä en oikeastaan pidä kummastakaan. Olen aina luullut, että ne seuran kaipaavat ovat niitä, jotka ovat parisuhteissa, silloinhan he ovat valmiita tekemään isojakin kompromisseja puolison suhteen, koska se seura on heille niin palkitsevaa.

Mä nimenomaan oon todella hyvin yksin viihtyvää sorttia ja intovertti myös. Mutta ei se silti tarkoita että haluaisin melkein 24/7/365 olla iltojani yksin :D Toki nyt aina välillä (aivan liian harvoin) jotain menoa on, mut koti on mulle sellainen paikka et välillä sitä iskee kova läheisyyspula ja sille ei sitten kauheasti voi mitään.

-ap

Vierailija
45/53 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen niitä kariutuneita parisuhteita ja sitä henkisen pahoinvoinnin määrää jota niissä koin ja käperryn onnellisena yksikseni katsomaan tv:tä/ lukemaan kirjaa.

Tjaah, minä taas muistelen lämmöllä sitä, kun nainen istuu syliin "köröttelemään" ja lisäksi vielä nauttii siitä.

Vierailija
46/53 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeät illat, kynttilät palamassa ja oma rakas lämmin kissa kyljessä tai sylissä  lämpimän peiton päällä hyrräämässä.

Rauha.  Muki kuumaa teetä tai kaakaota.  Jos huvittaa voi katsella jonkun kivan elokuvan. Tykkään myös ottaa neuletyön esiin, syksyisin aina aloitan jonkun isomman projektin kuten villapaidan. 

Rauhoittavaa ja leppoisaa.

Vierailija
47/53 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko aikuisikäni, 20v. "selvinnyt", ihan vain omaa elämääni elämällä, joten enköhän selviä hautaan asti.

Vierailija
48/53 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oikein odotan pimeneviä iltoja. Kynttilät palamaan, lökövaatteet päälle, villasukat jalkaan, saa katsoa telkkarista mitä haluaa, punaviini lasillinen, hyvää syötävää. Eikä tarvitse vääntää asioista kenenkään kanssa.

Eihän tuohon tarvita pimeneviä iltoja. Pimentää ikkunat kunnolla, niin kynttilöitä voi polttaa kesälläkin. Lökövaatteita ja villasukkia saa käyttää myös kesällä. Kuka kieltää sen, ettei telkkarista voi katsoa mitä haluaa kesälläkin? Samoin juominen ja syöminen onnistuu myös kesällä. Eikä asioista tarvitse vääntää kenenkään kanssa kesälläkään.

Vierailija
49/53 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttinen! Mikä sua hyvä ihminen estää etsimästä Sitä Oikeaa? Enempi kuulostaa nyt siltä ettet oikein jaksa Tinderiä. Siinä tapauksessa täytyy vaihtaa kaistaa. Otat pimenevien iltojen tavoitteeksi löytää ikioma halinalle. Mitä noin yleisesti ottaen tulee miehiin sellaisen saa helposti. Ukot tykkää liehittelystä. Kysyt millasta sellanen liehittely oikeastaan onpi? Kehut jotain mieluista piirrettä kyseisessä miehessä, ostat mielipaitoja (ukoilla tuppaa olemaan vakkari kerrasto), viet leipomisia. Tietenkin tänkin sitten tulisi tehdä sunkin hyväksi jotakin. Aloita tuolta: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia/harju-county/tallin-278087/guys

Vierailija
50/53 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herttinen! Mikä sua hyvä ihminen estää etsimästä Sitä Oikeaa? Enempi kuulostaa nyt siltä ettet oikein jaksa Tinderiä. Siinä tapauksessa täytyy vaihtaa kaistaa. Otat pimenevien iltojen tavoitteeksi löytää ikioma halinalle. Mitä noin yleisesti ottaen tulee miehiin sellaisen saa helposti. Ukot tykkää liehittelystä. Kysyt millasta sellanen liehittely oikeastaan onpi? Kehut jotain mieluista piirrettä kyseisessä miehessä, ostat mielipaitoja (ukoilla tuppaa olemaan vakkari kerrasto), viet leipomisia. Tietenkin tänkin sitten tulisi tehdä sunkin hyväksi jotakin. Aloita tuolta: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia/harju-county/tallin-278087/guys

En mä Tinderiä oo testannut, mutta paria muuta saittia kyllä. En vaan jaksais aina aloittaa tutustumista alusta kun haluan sen oman, tutun ja turvallisen halinallen mun sänkyyn just nyt heti. Tällästako tää syksy nyt tulee olemaan, loputonta angstia siitä että on sinkku?! :'D

-ap

Vierailija
51/53 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin tulla panee sua.

Kiitti, mut fyysinen läheisyys tulee vasta henkisen läheisyyden jälkeen.

-ap

Nielethän kuitenkin, nielethän?

Vierailija
52/53 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkkumies, en ole siis koskaan seurustellut. Pimeät illat on just kivoja. Nyt just katon sub tv sohvalla viltin alla, huomenna taas töihin. Parin kk päästä on hämärää ni voi polttaa kynttilöitä. 

Vierailija
53/53 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin tulla panee sua.

Kiitti, mut fyysinen läheisyys tulee vasta henkisen läheisyyden jälkeen.

-ap

Nielethän kuitenkin, nielethän?

Haethan apua ongelmaasi, haethan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi