Jos toinen mies istuu vaimosi viereen sohvalle
Ja kiertää käsivartensa selkänojalle hänen taakseen, onko se sinusta ok? Siis niin että vaimosi jää tavallaan hänen kainaloonsa, vaikka suoraa kosketusta ei olisikaan.
Onko tämä sinusta omistava ele vai täysin ok?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuo on oikein. Nainen valitsee hyväksyykö hän miehen käden ympärillään vai ei. Jos hyväksyy ja ehkä itse laskee kätensä vieraan miehen reidelle, tai rohkaisee vierasta miestä laskemaan toisen kätensä vaimon reidelle ja hipsuttamaan reiden sisäpintaa, sehän on vaimon päätös. Jos vaimo avaa reittään vierasta kohden, se on yhä edelleen vaimon oma päätös, ei aviomiehen käskyn alla. Haittaako pieni kielisuudelmakaan ja käden nosto reideltä rinnalle kenenkään päivärytmiä. Kaikki joutuu kuitenkin menemään taas maanantaina töihin vaikka vaimo on avannut paidastaan nappeja ja kutsunut vierasta kokeilemaan lämpimän rintaliivikupin sisäpuolella pehmeää paljasta nänniä.
Mielestäni on täysin oikein että vieras mies pyytää aviomiestä poistumaan tuossa tilanteessa ja lupaa tuoda vaimon takaisin kotiin muutaman tunnin kuluttua. On aivan oikein että vaimo itse päättää antaa vieraan avata hänen housunsa ja laskea ne polviin kun aviomies vielä pukee eteisessä kenkiään ja takkiaan. Vaimo päättää itse antaako vieraan miehen koskettaa sukuelintään pikkuhousujen päältä, vai koskettaako vieras mies pikkuhousujen alta, kosteiden häpyhuulten välistä. Kun aviomies on saanut kengät jalkaansa, on oikein että vaimo päättää itse huokaiseeko hän vieraan hellän kosketuksen vuoksi, vai huikkaako heipat aviomiehelleen ennenkuin etuovi sulkeutuu.
Ap jättää vähän asioita kertomatta: kuka on tämä toinen mies? Naapuri, uusi tuttavuus, serkku, naisen ystävä?
Miten lähelle? Jos istuu normaalilla vierasvaraetäisyydellä, niin mitä siitä. Monikin mies on levittänyt kätensä selkänojalle juhlissa/seurustellessa, varmaan ihan sen kummempia ajattelematta. Minullakin tulee tarve ojentaa käsivarsia.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuo on oikein. Nainen valitsee hyväksyykö hän miehen käden ympärillään vai ei. Jos hyväksyy ja ehkä itse laskee kätensä vieraan miehen reidelle, tai rohkaisee vierasta miestä laskemaan toisen kätensä vaimon reidelle ja hipsuttamaan reiden sisäpintaa, sehän on vaimon päätös. Jos vaimo avaa reittään vierasta kohden, se on yhä edelleen vaimon oma päätös, ei aviomiehen käskyn alla. Haittaako pieni kielisuudelmakaan ja käden nosto reideltä rinnalle kenenkään päivärytmiä. Kaikki joutuu kuitenkin menemään taas maanantaina töihin vaikka vaimo on avannut paidastaan nappeja ja kutsunut vierasta kokeilemaan lämpimän rintaliivikupin sisäpuolella pehmeää paljasta nänniä.
Ihana kuvaus. Olisipa nyt voimakkaan ja terveen uroksen miehekäs käsi hipsuttamassa reiden sisäpintaa ja pyörittelemässä nänniä.. Avaisin minäkin paidan napit ja nostaisin helmaa ylös.
Antaisin oman miehen katsoa mallia lemmentöistä. Laittaisin painokkaasti silmiin katsoen sormen huulilleen, jos meinaisi tulla vastalauseita. Vieraat ensin, sitten miehen vuoro..
Onhan se, mutta ei välttämättä tietoinen päätös toimia niin, vaan enemmän ajattelemattomuutta miehen osalta. Alitajuisesti voi käyttäytyä niin myös, itse olin semmoinen nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
No ei vaimo kenenkään omaisuutta kuitenkaan ole.
Täh? Tietenkin on miehensä omaisuutta, kuten mies vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuvaus. Olisipa nyt voimakkaan ja terveen uroksen miehekäs käsi hipsuttamassa reiden sisäpintaa ja pyörittelemässä nänniä.. Avaisin minäkin paidan napit ja nostaisin helmaa ylös.
Uuh. Kävikö apn sohvahetkessä näin? Mikä mukava hetki se olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap jättää vähän asioita kertomatta: kuka on tämä toinen mies? Naapuri, uusi tuttavuus, serkku, naisen ystävä?
Miten lähelle? Jos istuu normaalilla vierasvaraetäisyydellä, niin mitä siitä. Monikin mies on levittänyt kätensä selkänojalle juhlissa/seurustellessa, varmaan ihan sen kummempia ajattelematta. Minullakin tulee tarve ojentaa käsivarsia.
Ja vaimollani tulisi tarve levittää reisiään jos ojentaisit käsivartesi hänen harteilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena nousisin välittömästi ja poistuisin.
Ai, miksi ihmeessä? Käden selkänojalle laittamisesta? Ajatteletko kaikkien vastakkaisen sukupuolen kehonliikkeiden liittyvän seksuaalisessa mielessä sinuun.
Varmaan koska hän on kunnioitettu vaimo, joka myös kunnioittaa miestään, siinä missä itseäänkin.
Paitsi että käsi vaeltaa rintojen kohdalla pitkin kiusoittelevin elkein ja valmis on hän lemmen hommiin.