Miksei 15cm riitä?
Miksei nyky naisille kelpaa enää 15cm kanki? Ei ole riittävän kokoinen kuulemma edes peppuseksiin. Silti se on keskivertoa isompi, sanoisin että jopa iso. Onko naisten alapäät jotenkin suurentuneet niin ettei keskimääräistä isompi riitä?
JARKKO
Kommentit (36)
Hyvin riittää 15cm kyllä, itse tapailen miestä jolla on se max 13cm, ensin hieman hämmennyin kun odotin isompaa, mutta parasta seksiä hänen kanssaan ja peppuun sopiva, liiankin iso.
Ymmärrän Jarkkoa mutta elämä on. Itsekin olen kohdannut muutaman kerran näitä oman elämänsä Jarkkoja. Miksi naisen pitäisi tyytyä? Miksei nainen saa olla nainen ja haluta jotain, miksi kaikenmaailman Jarkot ovat kertomassa, mihin minun pitäisi tyytyä?
Ulla 18v
Mun 13 senttinenkin on riittänyt, niin riittää se 15 senttinenkin. Joillekin liian pieni, joillekin liian iso, mutta suurelle osalle sopiva.
Hyvin tuo riittää. Todellisuus on kuitenkin, että Jarkko-pieni sä olet lisännyt mittaasi 10cm ja oikea pituus on 5cm.
Pitää olla ainakin 15.1 cm jotta kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää pikku kännissä ja hämärässä, että onko 15cm vai 15,1cm? Tarkkaa puuhaa.
Mulla on vähän yli 16 cm. Ympärysmitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää pikku kännissä ja hämärässä, että onko 15cm vai 15,1cm? Tarkkaa puuhaa.
Toki epäselvässä tilanteessa laitetaan valot päälle ja suoritetaan tarkistusmittaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki epäselvässä tilanteessa laitetaan valot päälle ja suoritetaan tarkistusmittaus.
Onko isokin riski, että jää saamatta, jos puuttuu se ratkaiseva 0,1cm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko isokin riski, että jää saamatta, jos puuttuu se ratkaiseva 0,1cm?
Johan tuossa sanottiin että pitää olla vähintään 15,1. Eli kyllä jää saamatta.
Himpun yli keskimitta on paras eli tuollainen 17-18 cm, ei mitään jättikullia.
Vierailija kirjoitti:
Keskimitta on Suomessa runsaat 13 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla naisilla on käsilaukussaan mittanauha. Ja kännykässähän on taskulamppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole! Tämä 50 vuotta vanha hokema vain elää ja elää. Keskimitta on tällä hetkellä vähän vajaa 16 cm. Viimeksi tällä viikolla oli juttu lehsissä tästä. Ilmeisesti juku nysäkulli Kalevi 52 vee jaksaa tätä samaa toitottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole! Tämä 50 vuotta vanha hokema vain elää ja elää. Keskimitta on tällä hetkellä vähän vajaa 16 cm. Viimeksi tällä viikolla oli juttu lehsissä tästä. Ilmeisesti juku nysäkulli Kalevi 52 vee jaksaa tätä samaa toitottaa.
Aika monella vajaalla täällä se 16+ onkin
Nykynaiset niin l ä s k e j ä että eka 10cm menee läskin poraukseen
Kyllähän se riittää, jos on paksuutta. Valitettavasti suurimmalla osalla suomalaismiehistä on 15 cm ja ohut.
Jarkolla nyt väärät naiset
Hyvin riittää.