Millaiset silmät ovat hienoimmat?
Minkä väriset ja millaiset ovat mieleenpainuneimmat? Itse tykkään vaaleansinisistä, vihreistä ja mielestäni myös heterokromia näyttää kauniilta.
Kommentit (50)
Semmoiset kirkkaan veden siniset.
Meripihkan väriset silmät on hienoimmat mitkä olen nähnyt - varsinkin auringonvalossa ne olivat kuin tulessa. Tykkään myös kirkkaansinisistä ja vaaleanruskeista. Itselläni on vihertävänharmaat, vähän tylsät kyllä.
Vihreät kissansilmät on kauneimmat.
Millä näkee tarpeeks hyvin, voi olla tyytyväinen.
Värillä ei ole niin väliä, kunhan silmät ei ole syvällä kuopissa tai hillittömät mulkosilmät. Silmämunan pitää pullistaa kauniisti alaluomea.
Sellaiset, joista näkee että päässä liikkuu jotain.
Sellaiset vaaleansiniset, mitkä on niin siniset, että hohtaa vähän.
Kuten Steve.
https://www.britannica.com/biography/Steve-McQueen-American-actor
Vihreät on upeat. Ne ovat lempeät ja samalla kiehtovat.
Myös jäänsiniset silmät ja tummat hiukset-combo on todella viehättävä.
Suomi mammat ovat aina sorttia : "smaragdin kirkkaan taivaan rubiinin erikoisen hohtavan jumalaiset" 😂
Todellisuudessa ketään ei kiinnosta kenenkään silmien väri. Hyvä jos edes kehdataan silmiin katsoa.
Tummaihoisella siniset silmät on hienoin yhdistelmä.
Myös sellaiset meripihkan väriset on hienot. Vähän hätkähdyttävät jooa. Miehelläni on jäänsiniset silmät. Hienot nekin.
Aurinkonvalossa minulla on TODELLA vivahteikkaat ja suorastaan KHAMELEONTTIMAISET, uniikit, smaraktinvihreät silmät haazöl ämbövivahteella. Thämän uniikimpia silmiä ei maailmasta löydy, joten kyllä ne omat ovat.
Sellaiset, joissa on hyvätahtoinen katse.
Siniset, ei hailakat, vaan taivaansiniset. Sellaisia on hyvin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkonvalossa minulla on TODELLA vivahteikkaat ja suorastaan KHAMELEONTTIMAISET, uniikit, smaraktinvihreät silmät haazöl ämbövivahteella. Thämän uniikimpia silmiä ei maailmasta löydy, joten kyllä ne omat ovat.
Oi nyt olen kateellinen noin upeista silmistä!
Vaaleanvihreät tai meripihkan väriset.
Minusta tummanruskeat on ihanat, itselläni on vihreät.
Harmaat silmät ovat harvinaisimmat noin globaalisti ajatellen. Ei varmaan mene kovinkaan kauaa, kun ennustus toteutuu: Savosta löytyy maailman viimeinen harmaasilmäinen, aito blondi.
Hyvästi monimuotoisuus. Pian kaikki on ruskeasilmäisiä ja -tukkaisia.
Sinisilmäisiä olemme koko perhe, joten tietenkin minusta siniset silmät ovat kauneimmat.