Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko jännitys aiheuttaa sen, että menkat ei ala? ov

Vierailija
09.02.2007 |

Meillä ehkäisynä ollut ennen kondomi. Tammikuussa jätettiin kondomi pois ja yritettiin aktiivisesti vauvaa (ovistestit, greippimehut, punaviinit jne :)

Nyt kuukautiset jo viikon myöhässä ja koko tämän viikon ollut alavatsakipuja, ikään kuin kuukautiset alkaisi. (yleensä kuukautiseni on lähes kellontarkan säännölliset + kipuja on vain ensimmäisenä vuotopäivänä). Outoa on myös se, että yleensä ennen kuukautisia rinnat kipeytyvät, nyt ei vieläkään mitään arkuutta ym. havaittavissa.

Olen tehnyt kaksi kertaa raskaustestin, joka molemmilla kerroilla selvästi negatiivinen.

Mistä voi kiikastaa? Kiitoksia, jos joku viitsii kommentoida.

Olen menossa maanantaina lääkäriin noiden vatsakipujen vuoksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja milloin teit ne?

Jos nyt testaat, kun viikon myöhässä, positiivisen tuloksen pitäisi näkyä jo.

Ja kyllä voi stressi ja jännittäminen aiheuttaa menkkojen myöhästymisen. Siihen voi kyllä olla monta muutakin syytä.

Vierailija
2/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttanut asiaan kuvailemallasi tavalla. Toisaalta olen myös ollut joka kerta " heikosti" positiivinen, kun olen tullut raskaaksi. Eli raskaustesti on näyttänyt plussaa vasta myöhemmin ja silloinkin on täytynyt tulosta odottaa pitkään. Onnea yritykseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden toivominen voikin sekoittaa näin totaalisesti säännöllisen kuukautiskierron. Varsinkin, kun mielestäni en niin kauhesti ole jännittänytkään :) (Miehen mielestä kyllä)

Testit olivat eri merkkisiä ja toisen tein tänä aamuna, eli kyllä pitäisi jo näkyä. Näin sanoi myös puhelimessa terkkari, kun tilasin gyneaikaa maanantaiksi.

Mitenköhän tästä lapsenyrityksestä oikein tulee mitään, jos jo ekassa yrityskierrossa hormonit näin sekaisin...

Vierailija
4/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäisi negatiivista, vaikka kuukautiset jo viikon myöhässä?

Vierailija
5/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jännitys helpotti ja sitten tärppäs