Ostin tänään Fazerin Sinisen. En silti koe olevani yläpuolellanne tms.
Vaikka mulla oli varaa Fazerin suklaalevyyn ja aion sitä tänään nauttia, niin olen silti ihan samalla tasolla teidän muiden kanssa. Ai haluat tietää miten pystyin tekemään hankinnan? Laitoin vain joka päivä vähän säästöön rahaa. Nyt vihdoin sain sen. Sytytän ehkä kynttilöitä palamaan ja klassista musiikkia taustalle kun tänään syön sitä. Kerroin tämän siksi että haluan inspiroida muitakin että jos tosi paljon haluaa jotain ja on valmis tekemään uhrauksia, sen voi saada.
Kommentit (32)
Jaahas. Tankkaan auton vasta huomenna. Pitääkin käydä kruisailemassa tankki tyhjiin.
Kodin elektroniikan, voisi laittaa vaihtoon. En tee sitä siksi että haluaisin näytellä varakasta. Alkaa vain olla nuo vuoden vanhat vehkeet päivitystä vailla.
Kaakaopavun ja kahvin hinta on muuten korkealla. Älkää hätäilkö. Kyllä ne parin vuoden päästä taas halpenevat. Ja olette unohtaneet hinnan käyneen yli 3 euron. Hyvää joulun odotusta.
Vierailija kirjoitti:
Wau! Sullako on varaa kynttiläänkin?
Minulla ei ole ikkunaverhoja, joten valoa tulee ulkoa riittävästi. Näen syödä suklaata siinä valaistuksessa.
Wau! Sinulla on ikkuna? Minä asun ikkunattomassa huoneessa, ilman verhoja, ilman suklaata ja ilman valoa. On vain jääkaappi, minkä hurinaa kuuntelen viihteeksi, ja patja millä nukun, jos jääkaapin hurinalta pystyn.
Voi teitä porvareita.
Ostan enää Lindtin suklaita. Fazerista on nykyään Pandalaatua ja Maraboulla Venäjä-ongelma.
Mieluummin kalliimpaa vaikka vähemmän.
Feel you. Minä ostin normaalihinnalla Oltermannia ja paketin Juhlamokkaa. Ihan tavallinen tallaaja koen olevani, vaikka moiseen luksukseen silloin tällöin onkin varaa. Ei se tosiaan vaadi kuin sen, että muutaman kuukauden laittaa hieman ylimääräistä sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me taas syömme kalliita leikkeleitä, koska pidämme enemmän suolaisesta. Olemme luonnollisesti hyvin varakkaita, mutta aivan tavallisia suomalaisia kuitenkin kuten muut.
Olen varakas ja teen itse leikkeleitä. En halua kaupan lisäainepommeja ostaa. Viimeksi tein kaslerista, kevyt suolaus, pari päivää jääkaapissa että suola leviää tasaisesti. Mausteliemessä keitin ja jäähdytettynä viipaloin tarpeen mukaan. On hyvää
Mullakin on normisettiä pitää pari päivää sikaa jääkaapissa suolaantumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin 6 marabou suklaalevyä 10€. Koen olevani yläpuolellasi kun tajuan ostaa parempaa suklaata huomattavasti halvemmalla status poseerauksen sijaan.
Maraboulevy parempaa ?🤣😂 Rasvaista, vaaleanruskeaa sokerimössöä .Brunbergkin on parempaa
Lindt tummasuklaa on parempaa ja niistä mieluisinta itselle appelsiinilla maustettu
Tuskin voit suklaalla kokea olevasi yläpuolella, ellet seiso tornitalossa
Ei se minun vika ole jos sinulla on huono maku. Siinä vaaleanruskea saa sokerimössössä on muuten vähintään yhtä paljon kaakaota kuin Fazerin vaaleanruskeassa kuivassa pahvissa.
Tottakai voin kokoea kun AP:Kin pelkän suklaan hinnat perusteella😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin 6 marabou suklaalevyä 10€. Koen olevani yläpuolellasi kun tajuan ostaa parempaa suklaata huomattavasti halvemmalla status poseerauksen sijaan.
Maraboulevy parempaa ?🤣😂 Rasvaista, vaaleanruskeaa sokerimössöä .Brunbergkin on parempaa
Lindt tummasuklaa on parempaa ja niistä mieluisinta itselle appelsiinilla maustettu
Ei se minun vika ole jos sinulla on huono maku. Siinä vaaleanruskea saa sokerimössössä on muuten vähintään yhtä paljon kaakaota kuin Fazerin vaaleanruskeassa kuivassa pahvissa.
Tottakai voin kokoea kun AP:Kin pelkän suklaan hinnat perustee
Sanoinko että syön sitä Fazerin palmuöjjysontaa? ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan ettei makuasioista voi kiistellä. Mutta niistähän juuri voikin! Faktoista paljon hankalampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voin kokoea kun AP:Kin pelkän suklaan hinnat perustee
Oletko tyhmä ?
Lindtin suklaassa on kakaopitoisuus ihan eri luokkaa kuin noissa halpasuklaissa ja vähän sokeria
Toi onkin just oikein, että ostaa levy ja keskittyä nauttimaan siitä täysillä. Eikävaan mättää menemään.
Vierailija kirjoitti:
Siis jouduit säästämään, että sait ostettua tuon?
Hah, mä voin ostaa niitä vaikka joka päivä jos haluan🤣🤣🤣🤣🤣
Ilman säästämistä, tuosta vain...
Ihanko totta, oletko ruhtinas?
Hei, mä ostin myös 6 maraboulevyä, ensimmäinen jo avattu ja hyvää on nam nam.