Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikilla muilla lastenhuoneet aina siistejä?

Vierailija
09.02.2007 |

Meillä lapset 5 ja 2v nukkuvat vielä makkarissa, mutta heillä on huone, jossa säilytetään vaatteet, lelut ja kirjat. Huone on aina kuin pommin jäljiltä, vaikka kuinka olen ostanut laatikoita ja koreja eri tavaroille. Lisäksi etenkin 2v kuljettaa lelujaan talon joka nurkkaan. Isompi taas levittelee vaatteitaan. Tulen kohta hulluksi, tarttisin jonkun supernannyn tänne. En haluis jäkättää tai karjua joka päivä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA vaikka poika on sillä tavalla siisti, että vie roskat säntillisesti roskiin yms (kuten olen hänelle opettanut, ukolle ei avoanoppi ilmiselvästi ole aikanaan opettanut...), niin pojan oma huone on kuin myrskyn jäljiltä ja ne LELUT (ei siis mitkään roskat yms.) leviävät AINA myös olohuoneeseen ja keittiöön ja vanhempien makkariin yms yms.... Mutta ei se minua häiritse, nehän ovat vaan leluja ja lasten kuuluu mielestäni leikkiä vapaasti omassa kodissaan.

Sen sijaan ukon porsastelu minua ottaa aivoon tosissaan. ONNEKSI pojastamme ei näköjään ole tulossa samanlaista sikolätissä viihtyvää tyyppiä.

7:llä ei taatusti ainakaan ole poikia, vaan jotain flegmaattisia tyttöjä. Minä ainakaan en ole vielä tavannut sellaista pientä poikaa, joka pitäisi huoneensa siistinä (leluista) :-DD. Riippuu tietty myös lapsen iästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi