Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikilla muilla lastenhuoneet aina siistejä?

Vierailija
09.02.2007 |

Meillä lapset 5 ja 2v nukkuvat vielä makkarissa, mutta heillä on huone, jossa säilytetään vaatteet, lelut ja kirjat. Huone on aina kuin pommin jäljiltä, vaikka kuinka olen ostanut laatikoita ja koreja eri tavaroille. Lisäksi etenkin 2v kuljettaa lelujaan talon joka nurkkaan. Isompi taas levittelee vaatteitaan. Tulen kohta hulluksi, tarttisin jonkun supernannyn tänne. En haluis jäkättää tai karjua joka päivä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä enkä tosiaan jaksa sressata asian kanssa, siivoan pe ja su.

Vierailija
2/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä lapset 5 ja 2v nukkuvat vielä makkarissa, mutta heillä on huone, jossa säilytetään vaatteet, lelut ja kirjat. Huone on aina kuin pommin jäljiltä, vaikka kuinka olen ostanut laatikoita ja koreja eri tavaroille. Lisäksi etenkin 2v kuljettaa lelujaan talon joka nurkkaan. Isompi taas levittelee vaatteitaan. Tulen kohta hulluksi, tarttisin jonkun supernannyn tänne. En haluis jäkättää tai karjua joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikken lastemme huoneet ovat ihan hirveitä sikolättejä. Mutta mitä väliä? Jos se ei lapsia haittaa, niin ei se haittaa muakaan.

Vierailija
4/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei aio loppu elämäänsä korjata lasten jälkiä.

Vierailija
5/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kannattais opettaa lapsensa korjaamaan jälkensä jo pienestä pitäen. uutta lelua ei oteta ennenkuin vanha on laitettu paikalleen.

Ellei aio loppu elämäänsä korjata lasten jälkiä. "

Vierailija
6/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa elää läävässä, siitä vaan. ei ole multa pois.

Vierailija
7/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan leikkinyt. Meinaatko että se menee niin, että pikkupoika ottaa ensin yhden traktorin, leikkii sillä, vie sen takaisin laatikkoon ja ottaa tilalle kuorma-auton. Varmaan juu!

Vierailija
8/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en saa kyllä ainakaan mahtumaan samaan lauseeseen sanoja lastenhuone ja siisti ;D On se ehkä silloin kun on just siivottu (noin 3 minuuttia) mutta MIKSI ihmeessä sen pitäisi olla aina siisti? Ei mun työpöytäkään aina ole siisti...

Vierailija
9/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina kuin pommin jäljiltä! Kerran viikossa laitan pojat siivoamaan huoneensa tai kun tulee kavereita, en jaksa joka päivä jankuttaa siivoamisesta

Vierailija
10/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihanaa, jos edes muuten olisi suht siistiä. Vai että lastenhuonekin vielä. Kyllä varmaan onkin pipo kireällä jos liikaan täydellisyyteen pyrkii.

Vierailija
11/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lelut kerätäänillalla pois lapset 3v ja 4v

Vierailija
12/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä levitetään leluja mutta illaksi aina kerätään pois. Eikä saa levittää kaikkia leluja, jos yksillä lopetetaan leikkiminen niin ne kerätään pois ennen kuin uudet otetaan. Kaikennäköisiä lastenhuoneita olen kyllä nähnyt ja joskus jopa järkyttynytkin siitä siivosta, mut meidän lastenhuoneesta ei kukaan järkyty, yllättyy vaan että onpas siistiä! :D

Vierailija
13/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Päivällä levitetään leluja mutta illaksi aina kerätään pois. Eikä saa levittää kaikkia leluja, jos yksillä lopetetaan leikkiminen niin ne kerätään pois ennen kuin uudet otetaan. Kaikennäköisiä lastenhuoneita olen kyllä nähnyt ja joskus jopa järkyttynytkin siitä siivosta, mut meidän lastenhuoneesta ei kukaan järkyty, yllättyy vaan että onpas siistiä! :D

Vierailija
14/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhuoneet ovat sotkuiset. Kouluikäiset jättävät vaatteensa lojumaan sinne tänne (keräävät sitten kerran viikossa pyykkikoriin, koska minä en sitä tee). Leluja ei ole paljon ,mutta vaatteiden lisäksi paikat täyttävät valmiit, puolivalmiit projektit ja askartelut.

En itse oikein tiedä, minkä linjan ottaisin siisteyden kannassa. Toisaalta olisi kiva, jos lastenhuoneet olisivat aina siistejä. Toisaalta, kun huoneiden käyttäjät eivät sotkusta kärsi, niin miksi nipottaa. Ei omakaan huone lapsena aina ollut siisti ja nyt kuitenkin oman kotini pidän siistinä.

Lapsuudessa muistan, että meillä oli aina siistiä (paitsi minun huoneessani) ja oli jotenkin tarkkaa miten sai olla. Kavereilla, joilla oli hirveä sotku, oli aina kivempaa ja rennompaa.

Vierailija
15/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jemmassa puurautatie ja kaksi lootaa puista rakennussarjaa sekä legot. Ne on sellaisia, jotka saa pyynnöstä ja jotka pitää kerätä käskystä takaisin lootaan ja piiloon. Muuten saavat leikkiä vapaasti eri leluilla, ja mielestäni yhdessä leikissä on yleensä monia erilaisia leluja, esim. barbeja, poneja ja autoja.

Vierailija
16/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhat leikkiä ja majaa on aina kehitteillä, mutta iltaisin siivotaan tavarat paikoilleen.

Vierailija
17/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika vähiin. Esimerkiksi. En tietenkään tarkoita, että mitään leikkiä meillä ei saisi jättää levälleen lattialle, sillä joskus lapset haluavat jatkaa vanhaa illalla leikkimäänsä leikkiä aamulla.

pääsääntöisesti yritän lasten kanssa joka ilta siivota lastenhuoneen. Se ei ole aina siisti, mutta ilman siivousta se olisi kammottava ja siellä ei tosiaankaan leikkisi kukaan.

Vierailija
18/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 6 tai 7.

Vierailija
19/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelut ja leikit kummasti leviävät muualle huusholliin, ja lasten huone ainoana onkin siisti tyhjän lattiansa kanssa. . . Leikkikööt. Pitää lasten saada kotonaan olla niinkuin kotona ollaan. Kyllä minäkin sitten illalla passitan leikit takasin paikalleen, jolloin temppurata häviääkin pois aikuisten ajaksi jaloista.

Vierailija
20/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä johtuu siitä, että lapset ei leiki siellä vaan kantavat kaikki rojunsa pieneen olkkariimme, joka on aivan perkeleellisessä sotkussa koko ajan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän