Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miesten mielestä parikymppinen nainen aina viehättävämpi kuin nelikymppinen?

Vierailija
31.08.2024 |

Vaikka nuorempi nainen olisi ylipainoinen, harvahiuksinen ja kasvoista epäviehättävä, ja nelikymppinen vastaavasti hoikka ja kaunis.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Monet parikymppiset näyttää ihan pikkulapsilta vielä.

Vierailija
2/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
4/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiset ovat aina viehättävänpiä kuin parikymppiset. Parikymppiset on keskenkasvuisia pissiksia suurin osa. Eikä mua niin nuoret kiinnosta , kun olen yli neljäkymopinen itse. 

Vierailija
5/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

M43

Vierailija
6/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei oikein kiinnosta vilkuilla alle nelikymppisiä eli minun mittapuulla keskenkasvuisia. Kolmekymppisetkin saattaa olla ihan lapsen näköisiä 

M52

Vierailija
7/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naivius kaunistaa.

Vierailija
8/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen useita naisia, jotka olivat parikymppisenä perusnättejä, mutta nelikymppisinä upeita katseen kääntäviä naisia. Enkä nyt puhu mistään plastiikkakirurgien luomuksista, vaan ihan luomunaisista.

Vierailija
9/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisistä suuri osa on ikäisekseen hyvännäköisiä. Nelikymppisissä elintavat näkyy paljon enemmän, joten prosentuaalisesti pienempi osuus on ikäisekseen hyvännäköisiä. Uskon kyllä, että useimmat miehet ottaisi mieluummin omanikäisen naisen (+/- 10v) seurustelu kumppaniksi mutta sitä en tiedä, kokeeko miehet omanikäiset paremman näköiseksi.

Vierailija
10/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Monet parikymppiset näyttää ihan pikkulapsilta vielä.

Monet parikymppiset ei näytä päivääkään alle nelikymppisiltä.

Vierailija
11/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään parikymppisiä naisia vastaan. Ikä kun ei poissulje yhteensopivia elämänarvoja ja kiinnostuksen kohteita. En näe heitä kuitenkaan parisuhdemielessä tai seksuaalisesti kiinnostavina. Se on kaiketi jonkinmoinen sisäänrakennettu juttu, koska näin ei näköjään ole kaikkien miesten kohdalla.

M48

Vierailija
12/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisistä suuri osa on ikäisekseen hyvännäköisiä. Nelikymppisissä elintavat näkyy paljon enemmän, joten prosentuaalisesti pienempi osuus on ikäisekseen hyvännäköisiä. Uskon kyllä, että useimmat miehet ottaisi mieluummin omanikäisen naisen (+/- 10v) seurustelu kumppaniksi mutta sitä en tiedä, kokeeko miehet omanikäiset paremman näköiseksi.

Nelikymppisistä iso osa olisi oikein hyvännäköisiä jos elintavat olisi aktiivisemmat ja paremmat. Suomalaisilla naisilla on usein kauniit kasvonpiirteet, mutta valitettavasti liikkumattomuus saa iän myötä aikaan usein epätoivotun ilmiön vartalossa.  Aktiivinen liikunta korjaisi tämän ja toisi muutenkin ryhtiä ja ylväyttä olemukseen. Harva vaan jaksaa liikkua niin aktiivisesti.

Vierailija
13/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin säilynyt 40 on parempi kuin ylipainoinen 20. 

Harvoin vaan näkee hyvin säilyneitä. Laihoja 20v näkee paljon vielä.

Vierailija
14/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeita naisia on kaikenikäisissä

Vierailija
15/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kiinnostunut omanikäisistä naisista. 3-kymppiset naiset parhaita. 

mies40 

Vierailija
16/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nelikymppiset naiset ovat katkeria, voimaantuneita ja ilkeitä, kun taas parikymppiset suhtautuvat paljon positiivisemmin. Miksi minä olisin katkeran v-mäisen ihmisen kanssa missään tekemisissä, oli hän nuori tai vanha.

Vierailija
17/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina ole koska jotkut parikymppiset on rumia ja ylipainoisia. Naiset ikääntyessä rumenee ja olen huomannut sen että noin 30 vuotiaana lähes kaikki naiset rumenee. Mä väitän että nainen on parhaimmillaan 16-25 vuotiaana ja sitten naisen taso alkaa siitä laskemaan. 

Vierailija
18/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta se olisi viehättävämpää että osaisi olla laittamatta näin tyhmiä ja päivän selviä kysymyksiä.

Vierailija
19/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kiinnostaa yleensä 5-10v vanhemmat naiset eli n45-50v,  on ihanaa kun löytyy samat puheenaiheet, ymmärrys ja elämänkokemus mitä ei nuorilla ole lainkaan.

Vierailija
20/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiset ovat aina viehättävänpiä kuin parikymppiset. Parikymppiset on keskenkasvuisia pissiksia suurin osa. Eikä mua niin nuoret kiinnosta , kun olen yli neljäkymopinen itse. 

Henkisesti lapsenomaisia. Mutta ulkoisesti kauniimpia. Ei niitä ole kuin kiva katsoa. Vähän kuin näyteikkuna, katsot kun menet ohi ja unohdat saman tien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme