Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ottaa katsekontaktia?

Vierailija
30.08.2024 |

Jatkuvasti. Aina kun vilkaisee jotain vastaantulijaa niin hän katsoo takaisin. Naiset katsoo vaan ohi.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sosiaalinen eläin.

Vierailija
22/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne haluu sun papanareikää.

Miehet ei halua mutta h omot haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä valotti tätä juttua. (Mies)

Kuulemma se on dominanssin yritys, jos katsoo toista silmiin. Ja jos toinen katsoo pois, hän on "hävinnyt". Siksi on pakko katsoa silmiin, jos itseä katsotaan, tai "alistuu".

Miehet on outoja.

Minä juttelen työkseni syvällisiä nuorison kanssa, ja useammaltakin nuorelta mieheltä olen kuullut tämän. Tämä tarkoittaa myös että toisen miehen tuijotus (katse) vaikkapa kaupungilla tai bussipysäkillä on oletusarvoisesti provosoiva, herättää aggression tunteita ja saattaa luoda tarpeen osoittaa oma valta-asema esim. sanallisella hyökkäyksellä.

Yhdenkään tytön en ole kuullut kuvaavan tällaista, vaikka heidänkin kanssaan yhtä lailla tai enemmänkin jutustan.

Vierailija
24/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu että katson läpi ja se ahdistaa. Siksi vältän katsekontaktia. Mielestäni katseeni ei ole pistävä. M57

Vierailija
25/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät, että ne katsoo, jos et itse katsonut ensin?

Vierailija
26/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, tai siis näin minut on syntyessäni määritelty - miespuolinen. En ihan kaikkia vastaantulijoita katso silmiin, mutta on kaksi erittäin vastakkaista ryhmää, joihin haluan katsekontaktin: Naispuoliset, jotka kiinnostavat jollain tasolla, ja miehet, joista  kannattaa nopeasti päättää pitääkö paeta, vai tervehtiä. Ystävä vai vihollinen.

Pitääkö sun normaalissa arjessa päättää pakenetko vastaantulijaa? Missä päin asut?

Vierailija
27/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen menneinä vuosina ihmetellyt sitä, että kun menin Helsinkiin käymään, niin siellä sain poikkeuksellisen paljon katseita vastaantulijoilta. Sen takia ihmetytti, kun asun pikkukaupungissa niin en saa katseita juuri ollenkaan. Mutta minun on sanottu muistuttavan paljon erästä suomalaista näyttelijää ja oletan sen johtuvan juuri siitä. Eli kotikaupungissa minun tiedetään minuksi ja Helsingissä arvuutellaan olenko kenties juuri se näyttelijä.

Vierailija
28/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma se on dominanssin yritys, jos katsoo toista silmiin. Ja jos toinen katsoo pois, hän on "hävinnyt". Siksi on pakko katsoa silmiin, jos itseä katsotaan, tai "alistuu".

Miehet on outoja.

Minä juttelen työkseni syvällisiä nuorison kanssa, ja useammaltakin nuorelta mieheltä olen kuullut tämän. Tämä tarkoittaa myös että toisen miehen tuijotus (katse) vaikkapa kaupungilla tai bussipysäkillä on oletusarvoisesti provosoiva, herättää aggression tunteita ja saattaa luoda tarpeen osoittaa oma valta-asema esim. sanallisella hyökkäyksellä.

Yhdenkään tytön en ole kuullut kuvaavan tällaista, vaikka heidänkin kanssaan yhtä lailla tai enemmänkin jutustan.

Eli mun eks ei puhunut ihan pötyä. En tiedä teistä muista, mutta minusta tää kuulostaa jotenkin ikävältä. Kun voisihan toista katsoa silmiin ihan vaan hyväntahtoisesta uteliaisuudesta, tyyliin "Hei, bebe, näytät kivalta, ootko mun kaveri?"

Mihin maailma on menossa, jos miehet vain kyräilee keskenään?

sama

Vierailija
29/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihmiselle normaali käytösmalli. Eipä siinä sen ihmeellisempää.

Samoin ihminen vilkaisee sukuelinten suuntaan, sekin on jäänne kaukaa menneisyydestä.

Vierailija
30/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihmiselle normaali käytösmalli. Eipä siinä sen ihmeellisempää.

Samoin ihminen vilkaisee sukuelinten suuntaan, sekin on jäänne kaukaa menneisyydestä.

Ei ole. En mä naisena tuijota kaikkia ehkä ollenkaan. Päätän mitä teen tai olenko tekemättä. Jos on aikaa, sitten vilkaisen.

Vierailija
31/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienotunteista. Vain hetken katsekontakti. Tuttavani tuijottaa ja seuraa katseellaan outoja ihmisiä. Ulkomailla riskikäyttäytymistä.

Vierailija
32/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on outoja.

Okei. Tähän on 14 alanuoletusta. 

Haluaisiko joku nuolettaja kertoa, miksi nuoletti? Ihan keskustelun jatkamisen vuoksi. Onko teistä jollakin jotain sanottavaa, vai tuntuuko se vain hyvältä iholla, kun painaa sitä alanuolta?

Tuntuu niin hyvältä, että painan sinunkin typerään kommenttiisi alanuolta.

Vierailija
33/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on outoja.

Haluaisiko joku nuolettaja kertoa, miksi nuoletti? Ihan keskustelun jatkamisen vuoksi. Onko teistä jollakin jotain sanottavaa, vai tuntuuko se vain hyvältä iholla, kun painaa sitä alanuolta?

Se on tunnealanuoli.

Eli ei ole mitään sanottavaa, mutta tuntuu kovasti siltä, että tekisi mieli ilmaista tunnetilansa. Sellaisia me ihmiset ollaan: ei mitään sanottavaa, mutta sitäkin enemmän tunnetta.

Vierailija
34/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on outoja.

Tuntuu niin hyvältä, että painan sinunkin typerään kommenttiisi alanuolta.

Totta kai, niinhän te teette. Mutta kysymys olikin, että onko kellään mitään sanottavaa itse asiaan. Kyllä jo tiedämme, että olette tunteen ohjaamia hupakoita.

Vierailija
35/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso yhtäkään vastaantulijaa. Tuijottaminen on moukkamaista.

Vierailija
36/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miehet (ei kaikki) katsovat naisia myös kasvoihin, eivät katsekontaktia hakeakseen, vaan todetakseen naisen kasvonpiirteet. Miehiä nyt vaan kiinnostaa naisten ulkonäkö.

Vierailija
37/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on outoja.

Kuulostaa muualta tulleiden huonon itsetunnon pönkitykseltä.

Vierailija
38/38 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni flirtti on elämän suola.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan