Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluuaa lopettaa suhteen ja tapailee jo uutta naista. Mitä keinoja ex-nainen voi käyttää saadakseen miehen palaamaan luokseen? kä

Vierailija
30.08.2024 |

Kyllästyin naisystävääni ja aloin seurustella uuden naisen kanssa. Ex-naisystaväni punoi katalia juonia mustatakseen uuden naisystäväni maineen. Hän valehteli, että tällä on parantumaton sukupuolitauti, tämä on ollut hoidossa mielenterveydellisistä syistä, tälle on tehty abortti jne. Valheet olivat niin törkeitä, että uusi seurustelusuhteeni oli jatkuvasti koetuksella.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se ex edes tiesi kenen kanssa olet??? 

Vierailija
2/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat keksiä. Ei kukaan viitti nähdä noin paljon vaivaa jonkun exän vuoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantumaton sp-tauti=herpes. Abortti ja mt-ongelmat eivät kumpikaan ole syy lopettaa seurustelua. Taidat tässä nyt sepustaa jostain syystä jotain turn-offeja. Seurustelu katkolle, sinähän siitä päätät, ei siihen jonkun exän puheet vaikuta. Sä päätät meetkö takaisin. En kyl oikeesti usko sun tarinaasi...

Vierailija
4/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ukko mäkeen ja parempi tilalle. Tunti ja tinderissä +99 tykkäystä. 

Vierailija
5/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tällaisia naisia on. Mun exä muutti naapuriin, kun löysin uuden ja alkoi kohdistaa vihaansa mun uuteen kumppaniin niin paljon, että hänen oli pakko erota minusta, ettei hän menettäisi työpaikkaansa ja mielenterveyttään. Tällä oli myös selkeästi rasistinen motiivi.

Vierailija
6/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä tällaisia naisia on. Mun exä muutti naapuriin, kun löysin uuden ja alkoi kohdistaa vihaansa mun uuteen kumppaniin niin paljon, että hänen oli pakko erota minusta, ettei hän menettäisi työpaikkaansa ja mielenterveyttään. Tällä oli myös selkeästi rasistinen motiivi.

Miksi et ollut mies ja laittanut loppua tälle? Nyt nainen joutui taas kärsimään sinun takiasi

Vierailija
7/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se ex edes tiesi kenen kanssa olet??? 

Samassa kaupungissa ja suhteellisen lähellä asuttiin.Tottakai näki ja kuuli muilta.

Vierailija
8/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parantumaton sp-tauti=herpes. Abortti ja mt-ongelmat eivät kumpikaan ole syy lopettaa seurustelua. Taidat tässä nyt sepustaa jostain syystä jotain turn-offeja. Seurustelu katkolle, sinähän siitä päätät, ei siihen jonkun exän puheet vaikuta. Sä päätät meetkö takaisin. En kyl oikeesti usko sun tarinaasi...

Pahinta on kun levittää valheita asioista, joita ei voi tarkista. Terveysasiat, kuten sukupuolitauti, abortti, mielenterveysongelmat jne. ovat salassapidettäviä tietoja. Ymmärrän hyvin, että tällaiset juorut vahingoittivat uutta parisuhdettasi

Vierailija
9/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta tällaisista naisista, jotka levittävät ilkeitä, perättömiä juoruja kanssasisaristaan miesten vuoksi

Vierailija
10/14 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään voi tehdä. Jos on mennäkseen niin menee. Turha riippua uppoavassa laivassa.

Vierailija
11/14 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa niin pahalta, että olisi voinut ilmoittaa poliisille.

Vierailija
12/14 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin nykyisen mieheni ex-naisystävä pani matkaan perättömiä juttuja. Se aiheutti paljon ikävyyksiä. Olen itse kokenut, että jotkut naiset tekevät, mitä tahansa miesten vuoksi.

Vierailija
13/14 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat keksiä. Ei kukaan viitti nähdä noin paljon vaivaa jonkun exän vuoksi. 

Minusta on uskottavaa, että nainen on valmis tekemään kaikkensa saadakseen haluamansa miehen.

Vierailija
14/14 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukuran miehellä sukuelinherpes. Tartuttanut ja tartuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi