Mitä lastenohjelmia muistatte lapsuudestanne?
Minä muistan Hinku ja Vinku-nimisen animaation. Siinä seikkaili kaksi possua. Nyt kun sitä ajattelee, niin oli se aika tökerösti tehty animaatio.
Kommentit (110)
Kaukametsän pakolaiset. Nyt aikuisena tajuan, kuinka raaka se oli lastenohjelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nalle Luppakorva, hyvää yötä lapset, nalle silmät sulkee ja lapsoosista näkee nalle monta unta!
Eikös ollu hyvää yötä piltit
Kyllä, se oli piltit, mulla on varmaan jo dementia pitemmällä kuin sulla.
Muistaako kukaan, kuka lauleli trai, trai, trallallaa? Mä pelkäsin sitä.
Sor sor sormileikki alkaa, kaikki lapset mukaan vaan..
Myrskylinnut. Nukkeanimaatio tieteisseikkailu 60 -luvun puolivälissä. Pinokkio.
Markus setä vielä aiemmin
Noita nokinenää kuunneltiin lauantaisin radiosta.
Vierailija kirjoitti:
Käsinukke Kasper?
Tabaluga, 10+2, TMNT 2003, Pokemon, Digimon, Muumilaakson tarinoita, Babar, Bambukarhut, Roope-karhu, Jackie Chan Seikkailee...
Kasper-teatteri.
Siinä oli Kasperi ja hankaluuksia aiheuttava noita ja muitakin käsinukkeja.
Vierailija kirjoitti:
Juur se kaspertatteri, josta mää tähän kirjoitin ja pidin.
Vaikka mitä mutta parhaat oli Taotao, Liisa ihmemaassa ja Matka maailman ympäri.
Muistan myös piirrossarjan kahden pojan kesästä. Toinen heistä kuoli sitten. Muistaako kukaan tätä? Oli tosi surullinen tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsinukke Kasper?
Joo, Kasper oli.
Vierailija kirjoitti:
Noita nokinenää kuunneltiin lauantaisin radiosta.
Niin tehtiin:) Peukaloisen retket.. katottiin teineinä meidän nuorison kohtaamispaikassamme aina.:) Toki pelattiin korteilla esim. paskahousua kuka hävis..joi lasin vettä. Lähinnä se mitä katotaan, kuunnellaan ym. on muuttunut tekniikan myötä. Vieläkin veikkaan tai ainakin toivon, että pienemmillä paikkakunnilla se yhteisöllisyys toimii.
Mikä se lastenohjelma oli 80 - luvulta, kun alkubiisin kohdalla hoikka pitkä poika bootsit jalassa, ehkä myös hattu päässä istui puun juureen ja nojasi puuhun?
Alfred J Kwak ja Maailman ympäri 80 päivässä on sellaisia mistä omat lapset (5 ja 6v tytöt) tykkäävät myös. Haluaisin myös Olipa kerran sarjaa näyttää kunhan löytyisi dvd julkaisut niistä omista suosikeista.
Pikkukakkosen posti, postilokero kolmeneljäseitsemän, kolmekolmesatayksi Tampere kymmenen.
Muistaako kukaan Turpoa ja Urpoa? Se tyyli tuntui vanhalta jo silloin, kun ohjelma oli uusi.
Pirkka-Pekan transvestiitti Fylli-täti.