Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pystynyt antamaan anteeksi pettämisen? Tuliko teistä vielä jotakin? Tiedätkö jonkun muun joka onnistunut?

Vierailija
30.08.2024 |

Oletko pystynyt antamaan anteeksi pettämisen? Tuliko teistä vielä jotakin? Tiedätkö jonkun muun joka onnistunut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaikuttaa onnistuneen. Tietysti on mahdollista, että jossain vaiheessa suhde oireilee uudelleen, mistäs sitä tietää, mutta ainakin nyt menee hyvin.

Vierailija
2/5 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaikuttaa onnistuneen. Tietysti on mahdollista, että jossain vaiheessa suhde oireilee uudelleen, mistäs sitä tietää, mutta ainakin nyt menee hyvin.

Ihanaa. Minkälaisessa suhteessa elätte? Yhteinen kämppä? Rakastelu onnistuu? Nauratte ja yhdessä on kiva ja hyvä olla ja oikein hauskaakin? Kuinka kauan olette olleet tässä sovussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät pettää uudelleen. Oppivat vaan salaamaan paremmin. 

Älä tuhlaa elämääsi pettäjän kanssa. Parempiakin on. 

Vierailija
4/5 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mun miehellä oli yhdessä vaiheessa liiallista alkoholinkäyttöä ja bilettäessään muutaman kerran petti. Annoin anteeksi, sillä ehdolla että juominen ja juhlinta ilman että olen itse paikalla loppuu. Hyvin on mennyt sen jälkeen, eikä yli 10 vuoteen mitään syytä epäillä mistään sellaisesta. Enkä minäkään ole vanhoja muistelevaa tyyppiä.

Vierailija
5/5 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa. Minkälaisessa suhteessa elätte? Yhteinen kämppä? Rakastelu onnistuu? Nauratte ja yhdessä on kiva ja hyvä olla ja oikein hauskaakin? Kuinka kauan olette olleet tässä sovussa?

Pitkä suhde ja lapsia. Eletään nyt ihan niinkuin ennenkin, kriisivaihe oli joitain kuukausia. Tapahtunut on keskusteltu läpi ja kummatkin oli sitä mieltä että halutaan jatkaa. Kyllä se tapahtunut välillä käy mielessä, mutta luottamus on hiljalleen palautunut. Keskeistä oli, että pettäjä tunnusti itse heti tapahtuneen jälkeen ja katuu aidosti. Seksielämä on jopa aktiivisempaa nyt kuin ennen pettämistä. Tapahtuneesta on nyt reilu vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän