Finelin kalorilaskurin huonous.... Mitä muut käyttäjät on mieltä???
Juu ymmärrän, että se on ilmainen ja valtionlaitoksen ylläpitämä, mutta voisi silti hieman yrittää edes.
Yritin eilen etsiä haulla tortillaa, ei löytynyt. Piti hetki miettiä, miten se voisi löytyä ja sitten kokeilin "vehnätortilla", niin löytyi. Olen etsinyt myös couscousia ja ihmettelin kun ei löytynyt. Vitsillä kokeilin hakusanaa "kuskus", niin sillä löytyi. Tekee kyllä melko vaikeaa välillä tästä hommasta.
Miksi tällainen kalorilaskuri on olemassa? Laskelmat voi mennä hyvinkin paljon pieleen, ellei tarkista jokaista raaka-ainetta ja ruokaa erikseen niiden paketeista - hyvin usein saa viilata kalorimäärää, vaikka aine löytyisikin listalta.
Tiedän kyllä, että omia elintarvikkeita voi lisätä, mutta toki toivoisi, että haulla löytyisi enemmän ja paremmin ruoka-aineita.
Mitä muut käyttäjät olette mieltä, oletteko olleet tyytyväisiä?
Kommentit (23)
Toimi ihan mukavasti ja löysin sen tiedon mitä hain. Lähinnä se hyöty tuli siinä mielessä että sain kätevästi kokonaiskuvan millainen ruokavalioni on ollut ja miten sitä pitäisi muuttaa. Enää en sitä tarvitse koska tiedän suunnilleen mitä kannattaa syödä ja mitä ei jotta ravintoarvot osuvat kohdalleen...Jos tuota pitää käyttää jatkuvasti niin silloin vika on kyllä peilissä..
Eli ymmärsinkö nyt oikein? Usean täällä kommentoivan mielestä sellainen kalorilaskuri on hyvä, jossa pitää itse ensin laskea ne kalorit :D :D :D Ja arvailla millä nimellä joku tietty tuote on laskuriin syötetty!!!!! Anna mun kaikki kestää....
Kaikissa ei ole esim per tortilla. Enkä itse jaksa joka kerta ainakaan alkaa mitään laskinta ottamaan esille ja laskemaan. Myfitnesspal tekee sen itsestään, kunhan vaan laittaa paljon se painaa sen jälkeen kun on ottanut kuvan siitä tuotekoodista. Ja suurimmasta osasta tuotteita laskee myös lisäksi päivän proteiinit, hiilihydraatit ja rasvat.