Mitkä asiat ovat mielestäsi mainettaan parempia?
Ihan kaiken maailman asiat, ruuista palveluihin ja tv-ohjelmista kirjoihin sallittakoot.
Kommentit (32)
Pirkka
Stockmannin oma vaatemerkki Construe.
Käytiin kesälomareissulla useamman kerran ABC:llä buffetlounasta syömässä ja oli kyllä mulle myönteinen yllätys. Etenkin salaatit olivat ihan eri luokkaa kuin joskus 10 vuotta sitten, johon oma mielikuvani ABC:n ankeista ruuista perustuu.
Ikean tuotteet ovat huomattavasti parempilaatuisia kuin about vastaavan hintaiset Jyskin, Maskun, Sotkan ym. tuotteet, ja mikä parasta, Ikealla on ihan aidosti toimiva asiakaspalvelu.
Meillä on lastenhuoneessa 15 vuotta sitten ensiasuntoomme hankittu Ikean Expedit-hylly ja myönnän olevani siihen jo vähän kyllästynyt, mutta kun ei se mene miksikään käytössä eikä sisu anna periksi vaihtaa mitään käyttökelpoista ja toimivaa. :D
Markettimeikkivoiteet, nykyään saa tosi hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Pakettimatkat.
Olen tästä samaa mieltä. Pari vuotta sitten mentiin pakettimatkalle matkamessutarjouksella, kun tajuttiin, ettei itse vaan kertakaikkiaan saada reissua yhtä halvalla järjestettyä, ja olihan se nyt leppoisaa ja mukavaa!
Kestovaipat! Jotkut Torista ostetut 12 vuotta vanhat äitiyspakkausvaipat eivät ole hyviä ja ne pilaavat ihan turhaan ihmisten mielikuvia kestovaipoista. Uutena tai uudenveroisina ostetut 2020-luvun laatuvaipat ovat hyviä. Oma herkkänenäisen kokemukseni myös on, että saavillinen pesua odottavia kestovaippoja haisee huomattavasti vähemmän kuin pussillinen roskikseen vientiä odottavia kertisvaippoja.
Hämähäkit. En ymmärrä miksi ihmiset vihaa hämähäkkejä niin paljon, vaikka ne ovat lähinnä todella hyödyllisiä ihmisille?
Tankoparsa - oikein tehtynä itseasiassa ihan hyvää
Vierailija kirjoitti:
Ikean tuotteet ovat huomattavasti parempilaatuisia kuin about vastaavan hintaiset Jyskin, Maskun, Sotkan ym. tuotteet, ja mikä parasta, Ikealla on ihan aidosti toimiva asiakaspalvelu.
Meillä on lastenhuoneessa 15 vuotta sitten ensiasuntoomme hankittu Ikean Expedit-hylly ja myönnän olevani siihen jo vähän kyllästynyt, mutta kun ei se mene miksikään käytössä eikä sisu anna periksi vaihtaa mitään käyttökelpoista ja toimivaa. :D
Joo tämä. Mulla on nyt 27v vanha Ikean Tomelilla sohva. Kankaat oon siihen vaihtanut kerran, tyynyt edelleen samassa kuosissa kuin uutena.. ei tuosta pääse eroon. Ja se suurin ero Ikeassa muihin: kun sanovat että tuote tulee päivänä x klo y, kuski soittaa päivänä x klo -1min y, "että oltais tässä pihassa". samaa ei voi sanoa yhdestäkään muusta huonekalufirmasta, 6vkoa luvatun toimituspäivän jälkeen aletaan vasta ihmettelemään että "jaa, mihinhän se tosiaan se teidän tilaama tuote on jäänyt..."
Vierailija kirjoitti:
Itsejulistettuna portviinikonossöörinä olen samaa mieltä. Olen ostanut hintavaa portviiniä, joka on maistunut maakellarilta.
Lidlin työkalut, Varustelekan armeijaylijäämäpuolen vaatteet.
Hyvä aloitus. Mieleen tulee ekaksi eläimet. Karhut,sudet käärmeet,hyönteiset. Monet pelkää tai vihaa ihan suotta niitä.
Kyy käärmeet, oikeasti rauhallinen ja rauhaa rakastava eläin joka ei kyllä pure kuin äärimmäisessä hädässä, esim jos meinaa astua päälle.
Vegaaniruoka. Joo varmasti on osa pahaakin, mutta tämä pätee kaikkeen ruokaan.
H&M, niiden lastenvaatteet on oikeasti erittäin kestäviä ja hyvälaatuisia. Samoin kaikki tavalliset puuvillaiset t-paidat, kalsarit jne.