Suomen lyttäyskulttuuri täysin omaa luokkaansa
Ilmankos suurin osa väestöstä voi henkisesti pahoin. Mikään ei riitä, joten moni ei jaksa yrittää. Asenne tyyliin, että miljoona euroa ei ole mitään ("eihän sillä saa kuin okt-talon, entäs sitten"). Tärkeintä on painaa toista alaspäin.
Kommentit (4)
Kannattaa opetella olemaan välittämättä lyttääjistä. Jakaa tekemisensä vain mukavien ihmisten kanssa.
Ainakin jos jää Suomen edustajana euroviisuissa häntäpään sijoille, on ura muusikkona Suomessa ohi.
Olen aina inhonnut "maitojunalla kotiin" - sanontaa. Suurinpiirtein olympia-hopeaakin voittanut urheilija tulee maitojunalla kotiin. Mount Everestille puoleen väliin päässyt kiipeilijä tulee maitojunalla kotiin. Vuoden töissä muualla ollut ja sitten Suomeen palaava on tullut maitojunalla kotiin.
Maitojuna, maitojuna, maitojuna.
Kukaan ei kuitenkaan kerro, mikä se saavutus pitää olla, että saa kunnialla palata kotimaahansa?
(Samaan aikaa on sanaton sääntö, että maailmaa pitää olla nähnyt ja siihen ei riitä kärjistetysti pakettimatka Thaimaahan, vaan sinne pitää itse lentää kahdella koneenvaihdolla ja itse reppureissata ja kokea. Mikään muu ei käy).
Ime persettä.