Tunnetko ihmistä joka on kaikkien mielestä hieno tyyppi?
Oma äiti ei välttämättä ole puolueeton vastaus. Mutta niin, tunnetko ?
Kommentit (10)
Luulen, että pari tuttua on ainakin lähellä tuota. Ovat kohtalaisen positiivisia, jokseenkin älykkäitä, eivätkä taida koskaan puhua pahaa muista ihmisistä.
Minä luulin tuntevani, mutta kun tapahtui pieni paineistava tilanne, niin hän sai raivokohtauksen ja haukkui kaikki osalliset. Olin tuntenut hänet n, 1, 5 vuotta tuolloin. Tuntui, että hänen todellinen minä paljastui kulissin takaa.
Mulla on semmonen mies. Kaikki tykkää ja sanoo että sosiaalinen, mukava, ahkera ja rento. Jos joskus, ikinä sanon että se sanoi mulle ei niin kaikki toteavat ettei se varmaan tarkoittanut sitä.
Tunnen. Ja hän on. Ei koskaan sano pahaa sanaa toisesta, on aina ystävällinen ja kohtelias. Ei kuitenkaan ole jäykkä tai etäinen, vaan osaa olla hauska ja keskustella. Älykäs, ahkera, mutta ei missään nimessä ylimielinen, kertoo avoimesti heikkouksistaan. Koulutukseltaan lääkäri, työskentelee heikompiosaisten parissa ja sanoo nauttivansa siitä, eikä lähde vaikka yksityiset terveysjätit soittelee ja lupailee tuplapalkkaa. Puolisonsa kanssa riidellessä puolisoa kuulemma ärsyttää kun ei koskaan hermostu, vaan pysyy tyynenä ja järkevänä vaikka toinen kimpoilisi miten.
Kyllä herkkiä ja hyvin tiedostavia mutta positiivisia, älykkäitä ja myös eri tavoin älykkäistä kiinnostuneita, sosiaalisia ja kaveeraa silti muiden haukkumien tyyppien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmonen mies. Kaikki tykkää ja sanoo että sosiaalinen, mukava, ahkera ja rento. Jos joskus, ikinä sanon että se sanoi mulle ei niin kaikki toteavat ettei se varmaan tarkoittanut sitä.
Minulla on samanlainen mies. Kaikki tykkäävät, jotka hänet tuntevat. Itsekin tykkään, joten en heidän käsitystään voi kiistääkään.
Vierailija kirjoitti:
Myös mun mies on sellainen, kaikki tykkää, että oikein mukava, auttavainen aina, tykkää jutella kaikkien kanssa, ihan hurmaava tyyppi. Niin onkin kaikkia muita paitsi minua kohtaan. Kukaan ei varmaan uskoisi, jos kertoisin, mihin hän pystyy.
En