Fazerin minttu krokanttisuklaa levymelkein 5 euroa eur pöyristyttävää!
Miten voi suklaa olla niin ylen palttisenkallista?
Kommentit (32)
Suklaan hinta ei vaikuta ostoksiini. Syön tummaa suklaata pari palaa (tummapaahtoisen) kahvin kanssa. Ei tule konkurssia suklaan tai kahvin hinnan takia.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että ruoka nyt muutoinkin kallistunut, myös suklaa. Lidlistä saa varmaankin edullisemmalla. Ikävää että leikattiin pienituloisilta ja köyhiltä ja nyt ruoka jne kallistuu. En pidä hallituksen politiikasta.
Käykää ostamassa Normalista suklaat, jos on Normal paikkakunnalla. Kun ihmiset menee sinne, hinnat alkaa laskea. Monissa tuotteissa muut kaupat jo laittaa samoja hintoja, millä Normal myy. Tosin siellä on paljon erätuotteita vaan määräajan myynnissä ja oikeastaan en enää saa Normalista mitään tuotteita, mitä itse käytän. Suklaita siellä on hyvin.
Toivon muita karkki merkkejä kauppoihin. Tuo hinnoittelu auttaa fazerin poistumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että ruoka nyt muutoinkin kallistunut, myös suklaa. Lidlistä saa varmaankin edullisemmalla. Ikävää että leikattiin pienituloisilta ja köyhiltä ja nyt ruoka jne kallistuu. En pidä hallituksen politiikasta.
Käykää ostamassa Normalista suklaat, jos on Normal paikkakunnalla. Kun ihmiset menee sinne, hinnat alkaa laskea. Monissa tuotteissa muut kaupat jo laittaa samoja hintoja, millä Normal myy. Tosin siellä on paljon erätuotteita vaan määräajan myynnissä ja oikeastaan en enää saa Normalista mitään tuotteita, mitä itse käytän. Suklaita siellä on hyvin.
Kai nekin kallistuvat kohta kun alv nousee?
Valmiiksi pakatut karkit ja suklaat ovat noin puolet kalliimpia kuin irtokarkkihyllystä ostettuna. Näin kerrottiin joskus MTV-uutisissa. Sen takia itsekin ostin nyt suklaatakin irtomyynnistä. Ei sieltä kyllä mitään levyjä saa, mutta jotain suklaapaloja saa.
Mä ostin tänään kaksi Fazerin hasselpähkinälevyä, 4,25e/kpl, en pidä pahana.
En osta nykyisin enää suklaata. En maksa turhakkeesta ylihintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nekin kallistuvat kohta kun alv nousee?
On ne jo kallistuneet samalla kun kaakaon hinta, mutta ei ne ole yhtä älyttömiä hintoja kuin muualla. Valikoima tietysti on pienempi ja harmi vaan ne Dumlet on taas hävinneet Normalin valikoimasta. On siellä ihan hyvä valikoima kuitenkin, vaikka ei taida saada Fazerin tai Maraboun levyjä. Suklaata kuitenkin saa kohtuuhinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Cittarissa tarjous 6 kpl Maraboulevyä/10€. Niillä myös minttukrokanttimaku.
Kukaan ei osta näitä enää venäjän myynnin vuoksi. Boikotissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä. Saatte te läskitkin laihdutettua helpommin.
Väärin. En ole läski (bmi 20), mutta kyllä mä näen että jos on tapana syödä enemmän herkkuja, niin kyllä ne ostetaan ensin ja sitten jää vähemmän rahaa terveellisempiin juttuihin.
Kaakaopapujen tuontanto ei ole onnistunut ilmasto-ongelmien takia jo kolmatta vuotta. Kun tavaraa ei tule kysynnän mukaisesti ja sekin vähä on heikkolaatuista, niin tietenkin hinta nousee. Siksi kahvikin on kallista.
Suklaata joudutaan jatkamaan muilla aineilla, eli maku ei tietenkään ole enää suklainen, vaan jotain korvikettahan se on ja kallista silti.
Hyvin pärjää ihminen ilman suklaatakin.
Lidlissä 3,3e suunnilleen