Yle: Petteri Orpon rasisminvastaiseen kampanjaan kuuluu mm. työpajoja ministereille joissa he voivat keskustella rasismista
Työpajatoiminnalla Suomi nousuun. Varmaan joku kokkareiden kaveriyritys sitten järjestää nämä työpajat ja muutama miljoona saadaan verovaroista tähänkin ohjattua.
Riikka Purra on lausunut jo mediaan, etteivät Perussuomalaiset lähde tähän kampanjaan mukaan. Tässä käy vielä niin, että Orpo yksin istuu siellä kerhohuoneessa työpajassaan askartelemassa ja veronmaksajat kiittää.
Kommentit (501)
^ minun mielestä rasismi on juuri sitä miten se yleisenä käsitteenä käsitetään. Mitä se sinulle on? Jotain muuta?
Hieno aloite. Jos rasistin tai rajallisen maailmankuvan ihminen laitetaan luennolle, se muuttuu tietysti heti. Aloitteentekijä on viisas ja hyvin järkevä.
Törkeää väittää, ettei persuja suvaita. Totta kai suvaitaan ja ymmärretään, ihan niin kuin naapurin autistista Artsia. Artsi on mikä on ja sanoo mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Törkeää väittää, ettei persuja suvaita. Totta kai suvaitaan ja ymmärretään, ihan niin kuin naapurin autistista Artsia. Artsi on mikä on ja sanoo mitä sattuu.
Mutta ei Artsia voi päästää putkiremontista päättämään.
Ennen persut oli suomalaisten asialla tai niin väittivät. Nyt ne sysää omistukset ja verorahat kokkarien kanssa kansainvälisille yrityksille. Miksi? Missä suomalaisten etu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se rasismia jos en vaan tykkää joistakin ihmisistä?
Ei. Mutta jos ei tykkää siitä ihonvärin, kansalaisiuden tai kulttuurisen taustan vuoksi, se on rasismia.
Jep jep, jos et tykkää kunniaväkivallasta, kastilaitoksesta, islamin opetuksista, profeetan esimerkistä, äärimisogyniasta, pakkoavioliitoista jne jne niin olet rasisti. Tässäpä sitten ollaan nykyisen dilemman edessä. Paitsi tietysti antivalkoisen ja antilänsimaalaisen vasurin mielestä.
Ei persu noista ole huolissaan. Persuhan vihaa myös naistenoikeuksia, vammaisten oikeuksia ja lastenoikeuksia. Nuo ovat hyviä olkiukko
Koko persujen vastustus ja niiden vihaaminen nojaavat vain ja ainoastaan persujen "rasismiin" eli suomeksi siihen, että he ainoana hallituspuolueena avoimesti vastustavat islamisaatiota, pakkoavioliittoja, kunniakulttuureja jne jne. Kaikki muu on tasan pelkkää veruketta.
Ei pidä paikkaansa! Löytyy sovismia, kulttuuri- ja tiedevihamielisyyttä, vapaan lehdistön vastustusta ja hyvin taantumukselliset asenteet ympäristönsuojeluun.
Haluavat lopettaa kulttuurin tuet, Ylen, hakata metsät eivätkä usko ilmastonmuutokseen.
On siinä aika hem metisti vastustettavaa, mielestäni.
Orpon hallitus on suuri vitsi joka tulee hyvin kalliiksi Suomelle ja suomalaisille. Ei tällaista valtion alasajoa ja kansalaisten halveksuntaa pitäisi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Ennen persut oli suomalaisten asialla tai niin väittivät. Nyt ne sysää omistukset ja verorahat kokkarien kanssa kansainvälisille yrityksille. Miksi? Missä suomalaisten etu?
Persut ei tiedä ollenkaan missä ovat. Kaikki on vaiennettu paitsi ek:n hyväksymät 5 oikeistolaisinta persua.
Vierailija kirjoitti:
^ minun mielestä rasismi on juuri sitä miten se yleisenä käsitteenä käsitetään. Mitä se sinulle on? Jotain muuta?
Yleisen käsityksen mukaan mustat miehet HSL:n mainoksessa on rasismia.
Ei persut rasismiin hajoa, se on kantava voima. Tähän epäisänmaalliseen rahanjakoon voi hajota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se suomenkielinen mainos oli ihan hyvä. Siinä oli konteksti. Se enkunkielinen oli irti kontestista ja antoi ymmärtää että musta ihminen on illag. Mutta aina voitte ymmärtää väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se suomenkielinen mainos oli ihan hyvä. Siinä oli konteksti. Se enkunkielinen oli irti kontestista ja antoi ymmärtää että musta ihminen on illag. Mutta aina voitte ymmärtää väärin.
Rasismi-termi tulkitaan sen perusteella kuka luokkaantuu eniten. Eli rupeahan muuttamaan asennettasi.
Vierailija kirjoitti:
Orpon hallitus on suuri vitsi joka tulee hyvin kalliiksi Suomelle ja suomalaisille. Ei tällaista valtion alasajoa ja kansalaisten halveksuntaa pitäisi tapahtua.
Orpon touhuja kun katsoo niin saattaa alkaa miettimään että onpas satiiri ohjelma kovan viikon ilta muuttunut. Juontajakin on vaihdettu orpoon. Onko tämä nyt sitä ylen säästölinjaa? Hallitus korvaa jo siitä tehdyn satiirin.
Oikeasti alkaa järki ja hermot mennä tuon hallituksen kanssa. Huonoin hallitus mitä muistan ja ensimmäinen jonka muista oli holkerin hallitus. Aikaisemmilla huonoilla hallituksilla ministereillä oli sentään jonkinlaiset käytös tavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasismi-termi tulkitaan sen perusteella kuka luokkaantuu eniten. Eli rupeahan muuttamaan asennettasi.
Ei ole. Muutenhan persut olisi suurin rasismin kohde. 🤣
Tämä koko touhu on naurettavinta, mitä olen ikinä eläessäni todistanut.
Purra ja Orpo, pahimpia yhteiskunan loisia ja verenimijöitä
Vierailija kirjoitti:
Jep, kiitos vihervasssarit ja puolet vasempaan taipuvaisista petturi-kokkareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kiitos vihervasssarit ja puolet vasempaan taipuvaisista petturi-kokkareista.
Kiitos Purra ja upeat kirjoittelut.
lapsellista
ja lampaat maksaa mukisematta
ja ensi kerralla äänestävät samat idiootit eduskuntaan
Minä en väitä että islam ei ole uhka. Eikä väitä demaritkaan. Terrorismin tuomitsee kaikki. Palestiinasta jos puhut, siellä teurastetaan kansaa, teroja tsi ei. Minä sanoin, että uskonnot on samalla viivalla. Turhia. Vasemmistoliitto tuomitsee terroristeille myytävät aseet. Oikeisto myy. Miksi? Rahasta? Kaksilla rattailla voi ajaa vain hetken.