Rahaa tilillä vain 7.12€, tuet tulee ensi kuussa, jääkaapissa makkara, kahvia pakkasessa parsakaalia ja nugetteja, miten selvitä?
Rahaa tilillä vain 7.12€, tuet tulee ensi kuussa, jääkaapissa makkara, kahvia pakkasessa parsakaalia ja nugetteja, miten selvitä?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko töitä miettinyt?
Töitä olen hakenut aktiivisesti
Ap
Sulle on kerrottu ihan paikatkin mihin pääsee noin vain töihin. Mutta kun ei kelpaa. Joten kuole nälkään.
Voi voi ap, hyvin pärjäät. Tuollahan saa kilon perunoita ,2 kg porkkanoita, jauhelihaa, ja ruisleipää. Rittää oikein hyvin. Kävin just kaupassa ja riitti 7e noihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nää ei oo varaa trollauksetkin Pupan juttuja?
Ei ole trollia vaan työttömän arkipäivää
Ap
Minulla olisi sinulle töitä. Aloitatko heti. 87v mummo tarvitsee siivoojan kotiin .Kelpaako tekeminen.
Menet siitä töihin niin saat palkaa ja sitten rahat riittää. Ei ole vaikeaa.
Mua alkaa ärsyttämään nämä ketjut jo. Itse olen kahden lapsen yksinhuoltaja. En ole kertaakaan nostanut toimeentulotukea vaikka laskurin mukaan sain reilun 600€/kk. Teen pätkä töitä. Parhaillaan palkka 1800€/kk. Maksan itse vuokran 900€ , asutaan kaikki pienessä 40m2 kaksiossa. Syödään terveellisesti , ostan lapsille vaatteet lapsilisistä ja sijoitan molemmille 50€/kk rahastoihin. Elareita en ole pyytänyt isä ostaa niitä lapsille tarpeellisen kun ovat siellä. Ystäväni joka elää tuilla saa täysin saman rahan kelasta mitä minä töissä. Ei vaan halua ottaa töitä vastaan. Ja hänellä rahat aina loppu. Tupakointi varmaan suurin meno erä aski päivässä. Mutta pointtina haluaisin nähdä kuukausi laskelman kuluista ja tuloista, ennen kun täällä aina sama virsi mitä teen. Ehdottaisin edunvalvojaa jos ei itse pysty huolehtimaan raha asioista.
Surullista nykyään kun Kela on perseestä!
Nyt ei sitten ole varaa maksaa Ullanlinnan kaksion vuokraa kiitos hallitus ja Kela!!!
Miten tällä palstalla on niin paljon persaukisia?
Vierailija kirjoitti:
Miten tällä palstalla on niin paljon persaukisia?
Kaikki työttömät ketä tunnen, roikkuu juuri näillä palstoilla. Itsekin eksyn jos tuntuu huonolta elämässä. Haen ilmeisesti vertaistukea tähän hetkelliseen synkkyyteen, aina löytyy joku jolla menee vielä huonommin. :D
Olispa joskus tilillä 7 euroa. Mulla se on aina nollassa :(
Kyllä mä pärjäisin vkl ihan hyvin tuolla rahalla ja pöperöillä vkl. Ostaisin makaronilaatikko tarpeet, kuten itsekin tein eilen, tililleni jäi vielä 2,67e ja ma tulee asumistuki ja saan päivärahan ke, maksan silloin vuokran.
Selvisin itse tilanteesta sillä, että oli kaksi työnantajaa ja kolme työpistettä arkisin 8-22 ja vkl 10-18.
Puppis 🥰😘🥳