Rahaa tilillä vain 7.12€, tuet tulee ensi kuussa, jääkaapissa makkara, kahvia pakkasessa parsakaalia ja nugetteja, miten selvitä?
Rahaa tilillä vain 7.12€, tuet tulee ensi kuussa, jääkaapissa makkara, kahvia pakkasessa parsakaalia ja nugetteja, miten selvitä?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nää ei oo varaa trollauksetkin Pupan juttuja?
Konalan jauhelihamies tekee molempia. Myös ne miksi 38v mies ei saa normaalipainoista naista ja miksi mennä töihin kun saa tukia 1400 €, on sen aloituksia.
Tyyppihän tuottaa ainakin 80% palstan trollialoituksista tätä menoa🤣
Minulla on 15k palkkatilillä, 18k perintötilillä, rahastoissa vajaa 30k ja muutama tonni vielä käteistä kotona. Ongelmani on vähän päinvastainen aloittajaan, en tiedä mitä rahoilla tekisin ja pelkään että ne jäävät käyttämättä. Ei ole parisuhdetta eikä perillisiä, koko elämä on aika samaa tyhjänpäiväistä toistoa päivästä toiseen. Töitä on satunnaisesti ja palkka jää pienimpienkin sosiaalitukien alapuolelle. Nuorena elin vuosikausia lähes nollatuloilla ja siitä jäi päälle jonkinlainen kyvyttömyys käyttää rahaa, tuntuu vaan siltä että kaikki on liian kallista eikä voi ostaa mitään, ei kannata.
Suurempiin elämää muuttaviin hankintoihin rahat ei riitä ja ns. tuhlaus on poissuljettu vaihtoehto. En käy missään, en juo enkä polta, en matkustele eikä minulla ole sellaisia harrastuksia joihin tarvitsisi rahaa. Mitä uusi polkupyörä, uudet sukset talvelle tai uudet juoksukengät auttaisi kun entisetkin pelaa ja on käyttökelpoisia? Uusi auto? Aivan järjetöntä kun entinenkin toimii.
Olen kohta 50v ja tuntuu että elämä on ajautumassa täydelliseen umpikujaan. Pikkurahasta ei ole mitään apua ja isoa rahaa en tule koskaan näkemään
Tuota samaa mietin tunti sitten ja onneksi löysin jääkaapista eilistä makkarapapupataa, jonka olin sinne unohtanut.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule ihan täysin sinun ongelmasi. Jos et itse saa aikaiseksi selvittää paikkakuntasi ruokajakelua ym. niin siinähän sitten olet ja kitkuttelet.
Ja tätäkään kommenttia et sitten malttanut olla postaamatta? Mitä olisimme jääneet vaille? P.S. toivon pas kaa karmaa t. Ei Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 15k palkkatilillä, 18k perintötilillä, rahastoissa vajaa 30k ja muutama tonni vielä käteistä kotona. Ongelmani on vähän päinvastainen aloittajaan, en tiedä mitä rahoilla tekisin ja pelkään että ne jäävät käyttämättä. Ei ole parisuhdetta eikä perillisiä, koko elämä on aika samaa tyhjänpäiväistä toistoa päivästä toiseen. Töitä on satunnaisesti ja palkka jää pienimpienkin sosiaalitukien alapuolelle. Nuorena elin vuosikausia lähes nollatuloilla ja siitä jäi päälle jonkinlainen kyvyttömyys käyttää rahaa, tuntuu vaan siltä että kaikki on liian kallista eikä voi ostaa mitään, ei kannata.
Suurempiin elämää muuttaviin hankintoihin rahat ei riitä ja ns. tuhlaus on poissuljettu vaihtoehto. En käy missään, en juo enkä polta, en matkustele eikä minulla ole sellaisia harrastuksia joihin tarvitsisi rahaa. Mitä uusi polkupyörä, uudet sukset talvelle tai uudet juoksukengät auttaisi kun entisetkin pelaa ja on käyttö
Siis elämästä puuttuu sisältö? Aivan mainio kommentti, joka kertoo siitä, että elämä on kuitenkin hallinnassa. Osaat kirjoittaa josta päätellen et ilmeisesti ole täystampio. 50-vuotiaana elämä on kaikkea muuta kuin ohi, joten sitten vain miettimään mitä haluaisit tehdä. Ei sinun tarvitse suorittaa elämääsi kenenkään muun näkemysten mukaan. Tee sitä mitä haluat, ja mistä saat iloa.
Lähtökohtasi on paljon parempi kuin niillä, jotka kokevat että heiltä puuttuu kaikki ja se pitäisi jonkun muun heille järjestää.
Syö kaurapuuroa vain veteen tehtynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule ihan täysin sinun ongelmasi. Jos et itse saa aikaiseksi selvittää paikkakuntasi ruokajakelua ym. niin siinähän sitten olet ja kitkuttelet.
Ja tätäkään kommenttia et sitten malttanut olla postaamatta? Mitä olisimme jääneet vaille? P.S. toivon pas kaa karmaa t. Ei Ap
Syö sinä iso kasa p*skaa ja kuole pois. Tai mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Up
Tukehdu uppiisi.
Vierailija kirjoitti:
Onko Konalan jauhelihamies sama tyyppi kuin MKA? Konala sentään on viihdyttävä, MKA vaan kuspäinen.
Johtuu varmaan siitä että Konala on täys trolliacco, kun taas MKA on todellinen hädässä oleva henkilö.
Ens kuuhun on vaan pari päivää, pärjäät hyvin
Syö kaikki tänne kirjoittamasi spämmit niin saat mahasi täyteen.
Vie tavaraa ns. kaniin eli panttilainaamoon.
Miks kyselet tätä joka kuukausi. Sunnittele paremmin rahojesi käyttö.
Ihminen selviää kolme minuuttia ilman happea, kolme vuorokautta ilman vettä ja kolme viikkoa ilman ruokaa.
Paitsi trolli, aloittaja on myös masokisti noine toistuvine uppeineen.