Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on tehnyt/saanut sinut TÄNÄÄN onnelliseksi?

Vierailija
09.02.2007 |

Mitkä asiat tuovat elämääsi iloa ja onnen hetkiä sekä positiivisia tunteita?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittää kummasti sydäntä ja mieltä:)

Vierailija
2/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan haluaa pitää vauvan lähellään ja ihmetellä, että siinä se nyt on! Iso poika tosin kohta jo, melkein 1v. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ihanat äiti-huutelut, puheen pulputus, nauru. Käsien ihana tapsutus, kun hän konttaa ympäri taloa. Tuo lapsi tuoksuukin niin rakkaalle!

Imen jokaisen hetken muistojeni syövereihin. En halua, että tämä aika menee ohi. Kun aika voisikin pysähtyä, tässä olisi oikein otollinen hetki sellaiseen ihmeeseen. Voiko aikaa pysäyttää?

Onneani lisää tieto siitä, että oma kultsini tulee päivän mittaan töistä kotiin luoksemme.

Vierailija
4/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen viesti, että on perillä töissä, 3kpl ihania lapsia kömpimässä aamuköllöttelyille meidän sänkyyn.. =) Se että on pakkasta, ettei ihan olemattomiin ole vielä mennyt talvi. Ja posti ei tuonut yhtään laskua ja siskoni on tulossa tänään käymään. Ja ystävänpäiväkortit olen saanut melkein valmiiksi.

Vierailija
5/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyttää ja itkettää

Vierailija
6/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juomatonta, vaan raitista.

Vierailija
7/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, mä olen ollut ihan helvetin väsynyt ja pahalla päällä koko päivän ja parkunut milloin mistäkin. Ei mitään eristyistä syytä, huomenna olen varmaan ihan normaali taas.

Vierailija
8/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo aurinko tekee pirteämmäksi. Vedin olohuoneen verhot syrjään ja annan valon tulla. Viis veisaan likaisista ikkunoista ja pölyhiukkasista.

Lasten kanssa telmittiin puoli tuntia ulkona (enempää ei mamma tarenu), tultiin kotiin syömään ja kohta päiväunille. Sillä aikaa katson jonkun hyvän DVD:n ja sitten tuleekin mies kotiin =D

Vierailija
9/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vapaata tämä päivä ja lapsikin on ollut ihan ihana, oikein hyvällä tuulella. Kävipä tuossa yksi tuttukin yllätyskahvilla mikä sekin oli mukavaa.

Kaikinpuolin on ollut ihan jees päivä.

Vierailija
10/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumattakaan tytön iloisesta naurunremakasta

Vierailija
11/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinhän me tytsyjen kanssa nukuttiin

Vierailija
12/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa ulkona katsottiin, kun täti päättäväisesti pyyhälsi kohti puluparvea joka tädin huomattuaan lähes hyökkäsi hänen kimppuunsa. Melkein jo juoksin hätiin kun huomasin että täti niitä ryhtyi ruokkimaan. Niin hellyyttävää, varsinkin kun juuri siinä missä täti niitä ruokki oli lintujenruokkimiskielto! Tuli viime kesän lintuinfluenssahysterian aikana...

Ihanaa kun joku välittää niistäkin, ja nekin tunnistaa näköjään ruokkijansa!

Vierailija
13/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tänään on perjantai ja teemme ihanaa ruokaa yhdessä! Elämä on ihanaa!:)

Vierailija
14/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lapseni olemassaolo

-mieheni,äitini ja parhaan ystäväni puhelinsoitto

-aurinkoinen päivä

-koirani jonka kanssa lenkkeilimme ja tapasimme muita koiria omistajineen

-sain vihdoinkin aikaiseksi sulattaa pakastin

-tieto siitä että viikonloppuna saamme olla koko perheen kanssa yhdessä

Vierailija
15/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa käymään mummolassa kahdestaan, ihan tippa tuli linssiin kun katsoin ikkunasta mieheni vetävän poikaamme pulkassa, olivat laskeneet matkalla mäkeä, mummolaan noin 1km matkaa.

Tästäkö se nyt alkaa että mieheni huomaa ettei se ole enää pikku vauva ja että sen kanssa voi oikesti tehdä jo kaikenlaista.. olen niin onnellinen ainkin tällä hetkellä.. jatkoa odotellessa.. ;)

Vierailija
16/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ihanat " haukahdukset" ei osaa vielä puhua, mutta matkii koiraa ja nauraa!

Vierailija
17/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi auton alle tänään ja olin varma että kuolee, mutta olikin niin kovapäinen otus että selvisi ruhjeilla ja silmän verenpurkaumalla ja kipulääkkeillä.

Tosin joudun maksamaan sen auton korjauksen omasta pussista mikä vähän latistaa tunnelmaa...

Vierailija
18/18 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ihana ilma

- iloiset lapset

- sain uuden ystävän

- positiivisesti yllättävä puhelu sukulaiselta

Toivottavasti päivä jatkuu yhtä mukavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä