Kainuun prikaatin adenovirushelvetti: Jo 30 sotilasta joutunut sairaalaan, kaksi teho-osastolla! đ·đ€đ§đ»đ MitĂ€ ihmettĂ€?!?! đ±!!!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010660677.html
"varussotilaita on ollut yhteensÀ 30 hoidossa Kainuun keskussairaalassa. Keskiviikkona sairaalassa oli seitsemÀn hoidossa, joista yksi tehohoidossa. Oulun yliopistollisessa sairaalassa on yksi varussotilas tehohoidossa."
" Sairastuneiden vointia kyetÀÀn kyllÀ seuraamaan, esimerkiksi happisaturaatiota ja verenpaineita. Mutta ei ole mitÀÀn, millÀ adenovirus pystyttÀisiin varsinaisesti nujertamaan"
Siis mitĂ€ ihmettĂ€ siellĂ€ Kajaanissa oikein tapahtuu!? đ±đđMiten on mahdollista, ettĂ€ nuoret hyvĂ€kuntoiset joutuvat pelottavan isolla prosentilla sairaalaan ja teho-osastolle? MikĂ€ ihmeen tauti siellĂ€ oikeasti leviÀÀ? MissĂ€ rokotukset?!?
Kerrotaankohan meille sittenkÀÀn ihan kaikkea?
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan anna anteeksi sitĂ€ koronapassihommaa. Terveet rokottamattomat istuivat kotona ja samaan aikaan tautiset rokotetut bailasivat passilla yökerhoissa tartuttaen toisiaan. Ja luulivat olevansa parempia ihmisiĂ€ kuin rokottamattomat đ erĂ€skin Keskustan kansanedustaja vaati K-rokottamattomille tuhansien eurojen sakkoja...EttĂ€ todella ABSURDIA aikaa elettiin 2021 ja kansa jaettiin kahtia
Siis olet katkera jostain muiden yökerhoreissusta. kaikkea sitÀ nÀkeekin. Ei minua kiinnosta yhtÀÀn jos joku on kÀynyt baarissa.
KyllÀ. Minun oikeuksiani rikottiin törkeÀsti. Olin tÀysin terve mutta en pÀÀssyt yökerhoon koska en ollut ottanut koronarokotetta. Minulla ei siis ollut koronapassia. Sen sijaan passilliset sairaat pÀÀsivÀt yökerhoon vain koska heillÀ oli rokote ja Koronapassi. Eikös tuo ole törkeÀÀ yhden ihmisryhmÀn eli rokottamattomien syrjintÀÀ?
KyllĂ€ se virallinen anteeksipyyntö vielĂ€ tulee ja syylliset saadaan vastuuseen đ Mutta uskottele sinĂ€ rokotepakottaja vaan itsellesi muuta...
Onko korona tai korona+rokotteiden yhteisvaikutus, syönyt immuniteettia...
Kaiken maailman taudit lisÀÀntyvÀt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan anna anteeksi sitĂ€ koronapassihommaa. Terveet rokottamattomat istuivat kotona ja samaan aikaan tautiset rokotetut bailasivat passilla yökerhoissa tartuttaen toisiaan. Ja luulivat olevansa parempia ihmisiĂ€ kuin rokottamattomat đ erĂ€skin Keskustan kansanedustaja vaati K-rokottamattomille tuhansien eurojen sakkoja...EttĂ€ todella ABSURDIA aikaa elettiin 2021 ja kansa jaettiin kahtia
Siis olet katkera jostain muiden yökerhoreissusta. kaikkea sitÀ nÀkeekin. Ei minua kiinnosta yhtÀÀn jos joku on kÀynyt baarissa.
KyllÀ. Minun oikeuksiani rikottiin törkeÀsti. Olin tÀysin terve mutta en pÀÀssyt yökerhoon koska en ollut ottanut koronarokotetta. Minulla ei siis ollut koronapassia. Sen sijaan passilliset sairaat pÀÀsivÀt yökerhoon vain koska heillÀ oli rokote ja Koronapassi. Eikös tuo ole törkeÀÀ yhden i
Onko sulla jotain hoitokontaktia tuohon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlkÀÀ ottako mitÀÀn tappopiikkejĂ€, kohtalokkaita etenkin vanhoille ja sydĂ€nsairaille. Nuoria ja keski-ikĂ€isiĂ€ kuollut muutaman viime vuoden aikana jĂ€nnĂ€sti sydĂ€nongelmiin...
Minun lÀhipiirissÀ vanhukset saaneet jo viisi piikkiÀ. Kaikki ovat vielÀ elossa ja hyvÀssÀ kunnossa. Vanhin 95-vuotias. Joten voit rauhoittua, kaikki on ok.
Minun 55-v lÀheiseni kuoli rokotteeseen, sai sydÀnlihastulehduksen joka oli kohtalokas. Onhan se helppoa olla huoleton jos omassa lÀhipiirissÀ on kaikki ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlkÀÀ ottako mitÀÀn tappopiikkejĂ€, kohtalokkaita etenkin vanhoille ja sydĂ€nsairaille. Nuoria ja keski-ikĂ€isiĂ€ kuollut muutaman viime vuoden aikana jĂ€nnĂ€sti sydĂ€nongelmiin...
Minun lÀhipiirissÀ vanhukset saaneet jo viisi piikkiÀ. Kaikki ovat vielÀ elossa ja hyvÀssÀ kunnossa. Vanhin 95-vuotias. Joten voit rauhoittua, kaikki on ok.
Vanhemmillani observaatioideni perusteella selkeÀsti terveys sakannut siitÀ lÀhtien, varsinkin isÀllÀ, mieheni ÀidillÀ ja tÀmÀn miesystÀvÀllÀ molemmilla syöpÀ, serkku kuoli melko pian niiden jÀlkeen, kaverini molemmilla vanhemmilla tuli sydÀnvaivat melkein heti ensimmÀisten jÀlkeen, tÀtini sinnittelee hengissÀ mutta koko ajan uutta vaivaa, verenpaineet huipuissa monilla etc. Te vaan ette yhdistÀ, tai kognitiivisesti ette edes enÀÀ pysty yhdistÀmÀÀn mitÀÀn vaivoja nÀihin tutkittuihin, eivÀtkÀ tietenkÀÀn osasyyllisenÀ lÀÀkÀritkÀÀn. Se on melko hÀmmentÀvÀÀ. Osittain kyseessÀ on tukholmasyndrooma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ. Minun oikeuksiani rikottiin törkeÀsti. Olin tÀysin terve mutta en pÀÀssyt yökerhoon koska en ollut ottanut koronarokotetta. Minulla ei siis ollut koronapassia. Sen sijaan passilliset sairaat pÀÀsivÀt yökerhoon vain koska heillÀ oli roko
Sen kun vĂ€hĂ€ttelette ja naureskelette, syylliset tullaan saattamaan vastuuseen đ joten jatkakaa vaan nauruanne, Lampaat đ€Ą
Naurattaa nÀÀ korona pellet jotka vaativat silloin 2021 pakkorokotuksia kaikille ja rokottamattomien sulkemista yhteiskunnasta. Saivat mitĂ€ tilasivat kun sairastuivat itse niistĂ€ piikeistĂ€ đ
Karma đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmillani observaatioideni perusteella selkeÀsti terveys sakannut siitÀ lÀhtien, varsinkin isÀllÀ, mieheni ÀidillÀ ja tÀmÀn miesystÀvÀllÀ molemmilla syöpÀ, serkku kuoli melko pian niiden jÀlkeen, kaverini molemmilla vanhemmilla tuli sydÀnvaivat melkein heti ensimmÀisten jÀlkeen, tÀtini sinnittelee hengissÀ mutta koko ajan uutta vaivaa, verenpaineet huipuissa monilla etc. Te vaan ette yhdistÀ, tai kognitiivisesti ette edes enÀÀ pysty yhdistÀmÀÀn mitÀÀn vaivoj
Olisko ideaa joku oma ketju? NÀmÀ mummon muistelut ei varmaan liity tÀhÀn varuskunnan asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nÀÀ korona pellet jotka vaativat silloin 2021 pakkorokotuksia kaikille ja rokottamattomien sulkemista yhteiskunnasta. Saivat mitĂ€ tilasivat kun sairastuivat itse niistĂ€ piikeistĂ€ đ
Karma đ
Koronan ei pitÀnyt tulla Suomeen... eiku...
Korona piti olla torjuttavissa kÀsienpesulla... eiku...
Koronan piti tappaa 50 000 suomalaista... eiku...
Koronatodistuksen piti tehdÀ ravintoloista koronavapaita alueita... eiku...
Koronarokotteen piti hÀvittÀÀ korona... eiku...
Koronarokotteen piti estÀÀ tartunta.... eiku...
Koronarokotteen piti olla turvallinen... eiku...
Yks tuttu sanoikin 2020, ettÀ taas yksi uusi flunssa joka pitÀÀ sairastaa aina silloin tÀllöin ja on tullut jÀÀdÀkseen niin kuin kaikki muutkin kymmenet koronavirukset eikÀ sitÀ mikÀÀn rokotus hÀvitÀ. Aiheutti kyllÀ silloin tokaisullaan vihamielistÀ suhtautumista mut nyt tiedÀmme kuinka oikeassa hÀn olikaan.
Itse en saanut koronaa tietÀÀkseni, vaikka en ottanut yhtÀkÀÀn rokotetta. Adenoviruksen takia olin kuitenkin 40 asteen kuumeessa osastolla, kun ei syöminen meinannut onnistua. Olen siis 20-vuotias ja en ole edes joka vuosi kuumeessa, joten voitte uskoa mitÀ tapahtuu, kun tÀmÀ oikeasti vaarallinen tauti leviÀÀ kasarmien ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ on joillakin kummallista, mitÀÀn tietÀmÀtöntÀ kommentointia.
MeidÀnkin maastossakin liikkuva urheilija nuorukainen meni varusmiespalvelukseen tavoitteellisin aikein nyt heinÀkuussa. MitÀÀn unelmahöttöÀ ei tosiaankaan ollut ajatuksissa. Mutta ensimmÀisen viikon jÀlkeen alkanut kuumetauti, yskineen ,(yskÀ murtanut jo 4 kylkiluuta!!!), sÀrkyineen, huimauksineen, korkeine kuumeinen 39 pÀÀlle useamman viikon, vÀlillÀ toki sÀrkylÀÀkkeillÀ saatu laskemaan, mutta nekÀÀn eivÀt ole lÀheskÀÀn aina riittÀneet. VeksissÀ, johon on mennyt tarkastukseen on annettu erilaisia lyhyitÀ vapautuksia. Edes keuhkoja ei kuunneltu, saati kuvattu. Nopeasti vaan kÀÀnnytetÀÀn pois. CRP:t oli mitattu ja lÀhellÀ sataa. Ei niistÀ sen enempÀÀ. Onneksi pÀÀsi kotilomalle, sain lÀÀkÀri ajan ja lÀÀkÀri ohjasi myös keuhkokuvaan. LÀÀkÀri totesi jo pelkÀllÀ kuuntelulla ettÀ keuhkokuume tÀÀllÀ on, minkÀ kuvat vahvistivat. Sai jopa vÀhÀn kotilo
Aivan kuin olisin oman kokemuksemme lukenut. Terve alokas meni armeijaan, keuhkosairas tuli takaisin. Astma todennÀköisesti elÀmÀnkumppanina. Kotilomalla todettiin keuhkokuume, jota armeijassa ei tutkittu edes keuhkojen kuuntelun vertaa. Miten on varaa sairastuttaa homeisissa kasarmeissa nuoret miehet, jotka tosipaikan tullen tarvittaisi marssimaan, mutta eivÀt pysty astmakohtauksessa ottamaan askeltakaan. TyperÀÀ ja tietÀmÀttömyyttÀ kuitata asia mammojen ulinaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma poika tuli armeijasta kotiin viikonlopuksi.Oli ollut vaihtelevantasoista flunssaa jo viikkoja.
Olen itse esh-pÀivystyksessÀ sairaanhoitajana.Kuuntelin pari tuntia sitÀ yskÀÀ + poika nÀytti zombielta,varasin samantien ajan aamuksi lÀÀkÀriin.
Keuhkokuume,suonensisÀinen antibiootti,paranemiseen meni 2 viikkoa.Kotiintuloa edeltÀvÀnÀ pÀivÀnÀ oli varuskunnassa todettu tavalliseksi flunssaksi.Mutta ymmÀrrÀn kyllÀ ettÀ vointi saattaa nopeasti pahentua ja ihmisiÀ töissÀ.Silti.
Normaalipainoinen,urheilua harrastava nuorimies kyseessÀ.
MeillÀ ihan sama tarina!
Voiko keuhkokuume parantua itsestÀÀn? TiedÀn ihan pojan kaveripiiristÀ, ettÀ siellÀ on monia jotka yskii edelleen, mutta mitÀÀn ei ole varsinaisesti tutkittu.
YskÀn sinÀnsÀ kestÀÀ, mutta m
Lomalla lÀÀkÀriin, ettÀ tutkitaan ja tarvitessa saa hoitoa. Ei kannata riskeerata nuoren ihmisen terveyttÀ loppuelÀmÀksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun 55-v lÀheiseni kuoli rokotteeseen, sai sydÀnlihastulehduksen joka oli kohtalokas. Onhan se helppoa olla huoleton jos omassa lÀhipiirissÀ on kaikki ok
MistÀ tiedÀt, ettÀ se johtui rokotteesta eikÀ jostain muusta syystÀ? On voinut olla vaikka koronatartunta, jonka oli voinut saada ennen rokotusta, mutta oli vielÀ oireeton. Tuttu nuorimies kuoli sydÀnlihastulehdukseen ihan tavallisena nuhakuumeena pidetyn taudin jÀlkeen. Tapahtui vuosia ennen koronaa ja koronarokotuksia.
Alkaako tÀmÀkin ketju valua rokotekieltÀjien temmellyskentÀksi? Ihan oikeasti pliiz.. ei enÀÀ. Ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Alkaako tÀmÀkin ketju valua rokotekieltÀjien temmellyskentÀksi? Ihan oikeasti pliiz.. ei enÀÀ. Ei jaksa.
Katsos kun koronarokotekriittinen voi olla ihan ilman rokotekielteisyyttÀ. MinÀ olen ottanut kaikki kansalliseen rokoeohjelmaan kuuluvat rokotteet. Otin myös sen ensimmÀisen K-rokotteen josta haittoja vielÀ 3 vuoden jÀlkeen.
Mutta sinÀ ja kaltaisesi koronarokoteuskovaiset teilaatte meidÀn rokotevammautuneiden kokemukset kuittaamalla ne valehteluksi ja hölynpölyksi. Kannattaa todella toivoa ettÀ vakava haitta ei osu sinun tai lÀheistesi kohdalle seuraavasta K-piikistÀ.
T. Nainen 39v jolla sydÀnongelmia
Vierailija kirjoitti:
TĂ€mĂ€ kommentti edustaa rokotepakottajien ja rokoteuskovaisten taktiikkaa, jolla yritetÀÀn saada vastapuoli vaiennettua yrittĂ€mĂ€llĂ€ tehdĂ€ hĂ€nestĂ€ naurunalainen. Sori, ei onnistunut tĂ€llĂ€kÀÀn kertaa đ
Me emme vaikene
Se koronarokote ei liity nÀihin armeijassirastumisiin mitenkÀÀn. NÀmÀ nuoret miehet eivÀt ole montaa rokotusta saaneet. He sairastavat adenoa ja mykoplasmaa ihan turhaan. Tilat ovat likaisia ja kaikki samoissa tiloissa.
Jokainen jonka mielestÀ sairastaminen armeijassa on mukavaa, niin kannattaa mennÀ itse kokeilemaan.
MillÀ tavalla nuorten miesten sairastuttaminen parantaa puolustuskykyÀ. Kun ihminen menee varusmiespalvelukseen, hÀn ei mene sotaan. Jos terveys tai henki menee jo rauhan aikana, ei ihmisestÀ ole hyötyÀ sodassa.