Keikoilla käynti
Mitä saatte musakeikoilla tai festareilla käynnistä? Olen kesällä käynyt nyt useammalla musakeikalla tai festarikeikalla kuuntelemassa jotain artistia ja mietin, että ei taida olla mun juttu. Kauhea meteli ja joku kaijakoo vetää samaa väsynyttä renkutusta lavalla. Todella moni ystävä käy keikoilla pitkin vuotta. Oikein bongaa esiintyjiä että tonne ja tonne. Ja että tota en ole vielä livenä nähnyt. Miksi ne pitää nähdä livenä? Tykkään musiikista kuitenkin ja olisi kiva olla että vaaauu keikalla mutta miksi en ole vaan mulle on ihan se ja sama? Ajatuskin esim jonku Coldplayn keikalle menosta ahdisti.
Kommentit (4)
Kyllä se edellytys on että tykkää siitä artistista riittävästi ja tuntee niitä biisejä yms. En minäkään mihin sattuu keikalle lähtisi, mitään "väsynyttä renkutusta" kuuntelemaan.
Kyllä se vaan on siistiä kuunnella hyvää musaa livenä ja nähdä tykkäämänsä bändit ihan elävänä :)
Savonlinnan oopperajuhlilta tuskin hurmoksia saisin.
No ei mitään renkutusta ja täytemusiikkia mennä kuuntelemaan ainakaan selvinpäin. Mutta jotkut bändit on niin merkittäviä omassa elämässä että sen musiikin haluaa kokea joka solullaan fyysisesti paikan päällä.
Onhan siinä jotain hurmoksellista kun kaikki ympärillä olevat ihmiset fanittavat samaa bändiä. Kylmikset