Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua vaikeaan ihmissuhteeseen

Vierailija
29.08.2024 |

Elän kuormittavassa tilanteessa. Tämän lisäksi lisäkuormitusta tuo vaikea suhde omaan äitiini. Kaipaisin nyt rauhaa, mutta en voi katkaista välejä häneen. Kuinka ilmoitan että täytyisi hetken jättää minut rauhaan? Narsistipiirteinen äiti kyseessä ja itse olen herkkä ja helposti kuormittuva :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava tilanne. Olen ylikuormittunut ja yritän tehdä päätöksiä omaksi parhaakseni. Äitini kuitenkin suuttuu näistä tilanteista. Hän ei ymmärrä minua ollenkaan. Lisäksi hän on aika klassinen tunteeton narsisti. Minut jätti lapsena ilman huomiota ja kaksi sisartani ilmeisesti oli hänelle ne tärkeimmät. Itse olen herkkä mutta kuitenkin myös järääpäinen enkä mielistele ketään turhaan niin varmaan oli liikaa kun yksi perheestä ei tanssinutkaan hänen pillinsä mukaan. Vakavia terveysmurheita ollut tänä vuonna mutta mitään tukea ei häneltä saa vaan syytöksiä ja hän on muka se kuka pahoittaa mieltään.

Vierailija
2/5 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saisi helpoiten apua tilanteeseen. Kuinka toimia? :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa nyt voi. Olet äitisi kanssa tekemisissä ja kuormitut, jos et kerran voi välejä katkaista? Hakeudu terapiaan, jos siellä saat tunnot purettua. 

Vierailija
4/5 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kurkkaamaan https://www.youtube.com/results?search_query=narsisti+vs+min%C3%A4

Tällä kanvalla paljon hyvää ja oikeaa tietoa narsistisista ihmissuhteista niin narsistivanhemmasta kuin kumppanistakin ja paljon muusta.  Itse ole saanut täältä valtavasti tukea ja ymmärrystä mistä oikeasti on kyse.

Ei mitään huu-haata että pomoni/ työkaverini  kumminkaimani on narsisti koska hän jne.  Tämän kanavan pitäjä  tietää mistä puhuu ja asiallista asiaa ja tietoa. Myös siitä mistä voi hakea tukea ja apua.

Vierailija
5/5 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille vastauksista. Kaikki apu ja vinkit on tarpeen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme