Minulla on ainakin 50 mekkoa
Laskin äsken. Yli 50 taitaa olla. Eihän tässä ole mitään järkeä kun ei kaikkia ehdi kuitenkaan pitää. Mutta kun kaikki ovat kuitenkin sellaisia mitä voisin pitää ja olen melkein kaikkia pitänytkin niin mistä päästä karsia?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on paljon mekkoja, ei kylläkään viittäkymmentä. Olen käytettynä ostanut sopivia hyvään hintaan. Mekot ovat yleensä päällä mukavampia kuin housut ja näyttävät kivalta. Käytän paljon.
Ettekö te mekkoilijat kulje pyörällä? Minä en ainakaan tykkää pyöräillä hameen kanssa.
Kyllä minä ainakin kuljen pyörällä. Ihan hyvin onnistuu vähän leveämmän ja pidemmän mekon/hameen kanssa. Ei tietenkään minkään kotelomekon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on paljon mekkoja, ei kylläkään viittäkymmentä. Olen käytettynä ostanut sopivia hyvään hintaan. Mekot ovat yleensä päällä mukavampia kuin housut ja näyttävät kivalta. Käytän paljon.
Ettekö te mekkoilijat kulje pyörällä? Minä en ainakaan tykkää pyöräillä hameen kanssa.
En pyöräile mekon tai hameen kanssa. En pidä suurena vaivana vaihtaa vaatteita, jos olen pyörällä menossa jonnekin.
Koen onnea ihan vain mekkojen olemassaolostakin. Joskus vain katselen niitä henkarilta ha ajattelen, että ihania mekkoja ja vielä niin halvalla (muutama euro per kpl).
Montako bleiseriä sinulla on? Minulla on monta.
Melaa mekkoon!