Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on ainakin 50 mekkoa

Vierailija
28.08.2024 |

Laskin äsken. Yli 50 taitaa olla. Eihän tässä ole mitään järkeä kun ei kaikkia ehdi kuitenkaan pitää. Mutta kun kaikki ovat kuitenkin sellaisia mitä voisin pitää ja olen melkein kaikkia pitänytkin niin mistä päästä karsia? 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melaa mekkoon!

Vierailija
42/44 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on paljon mekkoja, ei kylläkään viittäkymmentä. Olen käytettynä ostanut sopivia hyvään hintaan. Mekot ovat yleensä päällä mukavampia kuin housut ja näyttävät kivalta. Käytän paljon. 

Ettekö te mekkoilijat kulje pyörällä? Minä en ainakaan tykkää pyöräillä hameen kanssa.

Kyllä minä ainakin kuljen pyörällä. Ihan hyvin onnistuu vähän leveämmän ja pidemmän mekon/hameen kanssa. Ei tietenkään minkään kotelomekon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on paljon mekkoja, ei kylläkään viittäkymmentä. Olen käytettynä ostanut sopivia hyvään hintaan. Mekot ovat yleensä päällä mukavampia kuin housut ja näyttävät kivalta. Käytän paljon. 

Ettekö te mekkoilijat kulje pyörällä? Minä en ainakaan tykkää pyöräillä hameen kanssa.

En pyöräile mekon tai hameen kanssa. En pidä suurena vaivana vaihtaa vaatteita, jos olen pyörällä menossa jonnekin. 

Koen onnea ihan vain mekkojen olemassaolostakin. Joskus vain katselen niitä henkarilta ha ajattelen, että ihania mekkoja ja vielä niin halvalla (muutama euro per kpl).

Vierailija
44/44 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako bleiseriä sinulla on? Minulla on monta.