Naiset. Tuntuuko joltakin siltä, että elämä olisi mukavempaa, jos aviomiestä ei olisi?
Jotenkin ajauduin naimisiin miehen, josta en pitänyt, kanssa. Olin jo 30-vuotias eikä muut olleet ehdottaneet naimisiin menoa. Avioliitto on ollut surkea. Ainut hyvä puoli on ollut, että on syntynyt kaksi lasta. Olinko ollut onnellisempi, jos olisin odotanut, että löytyy parempi puoliso tai olisin elänyt yksin.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
otan osaa... mutta miksi teit lapset?
Nimenomaan menin naimisiin, koska halusin lapsia. Minua pelotti lapseton elämä.
Taas yksi ajopuu ulisee tekemiään valintojaan.
Välillä tuntuu että olisi. Mieheni ei ole halunnut seksiä kanssani kohta neljään vuoteen. Hän ei kosketa minua edes ohimennen.
Arvaa vaan kuinka monta kertaa on kaduttanut
Oho, aika ikävältä kuulostaa! Eikö tuollaisissa tapauksissa kannattaisi ottaa ero?
Aika yleinen kuvio. Valtaosa naisista ei loppupeleissä halua miestä ja seksiä, vaan parisuhteen ja lapsia. Mies ja seksi ovat vain välttämättömiä pahoja jotka tarvitaan suhteen ja lapsen saadakseen
Kyllä mietin tätä usein. Meillä ei ole ollut seksiä useampaan vuoteen ja kaipaan todella paljon läheisyyttä ja kosketusta. Sinkkuna olisin vapaa hakemaan läheisyyttä muualta. Pysyn nyt tässä kun lapset ovat vielä aika pieniä.
Aviomieheni on ihaninta, mitä minulla on tapahtunut. Ehdottomasti viisain, älykkäin, kiinnostavin, moraalisin, positiivisin koskaan tapaamani ihminen. Mieheni on ihan läpeensä hyvä ihminen, sellainen joka pääsisi omilla ansioillaan taivaaseen jos se olisi mahdollista.
Tämän lisäksi se on komea, hyväkroppainen ja rakastelee ihanasta.
Elämäni on luultavasti noin miljardi kertaa parempaa mieheni kanssa kuin ilman sitä.
Ihmettelen joka päivä kiitollisena, miten joku noin ihmeellinen voi haluta olla kanssani.
N45, 20 vuotta yhdessä ja kaikki vaan paranee koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Aika yleinen kuvio. Valtaosa naisista ei loppupeleissä halua miestä ja seksiä, vaan parisuhteen ja lapsia. Mies ja seksi ovat vain välttämättömiä pahoja jotka tarvitaan suhteen ja lapsen saadakseen
Meinaatko? Minä nimenomaan halusin miehen ja seksiä, lapsista en ole ikinä välittänyt.
N45
Sekopäistä. Sääliksi käy lapsia ja miestä.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu että olisi. Mieheni ei ole halunnut seksiä kanssani kohta neljään vuoteen. Hän ei kosketa minua edes ohimennen.
Ja ero ei ole vaihtoehto koska:_______________?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko? Minä nimenomaan halusin miehen ja seksiä, lapsista en ole ikinä välittänyt.
N45
Eli olet hyvin harvinainen tapaus.
Mennessäni naimisiin, että saisin mieheni muuttumaan. Saisin hänen oppimaan käytöstapoja, moraalia jne. Hän on yhä edelleen sama huonokäytöksinen, röyhkeä, itsekäs, äänekäs, väkivaltainen jne. Kaikki paha on hänessä synnynnäistä ja lapsuudenkodista opittua.
Avioero tuntuu monimutkaiselta ja raskaalta varsinkin, kun on kaksi lasta. Olen aviossa vaikka kärsin.
Ero ei ole vaihtoehto, jos haluaa olla lasten kanssa jokapäiväisessä elämässä.
Toinen puoli on yhteisen huolehtimistaakan jakaminen lasten harrastukset jne.
Nämä ovat tietysti käsittämättömiä ihmisille, jotka eivät välitä lapsistaan.
Mies on pettänut minua. Hänet on kerran tuomittu raiskausyrityksestä. Hän kyllä otti opikseen, kun sai tuomion. Voisiko kukaan nainen jatkaa miehen kanssa, jota on oikeudessa rangaistu? Lasten tähden minä olen jatkanut.
Minä ajauduin aikanaan naimisiin sopivalta tuntuvan ihmisen kanssa. No, 30 vuotta sitä on kestänyt ja yhdessä yhä ollaan. Suhteen avaaminen lienee pelastanut sen.
En halunnut jäädä yksineläjäksi ja kun tapasin miehen, joka halusi kanssani naimisiin, niin suostuin. Jälistäpäin olen miettinyt, että se oli väärä päätös. Mutta kun tuli se tehtyä, niin elän päätökseni kanssa loppuun asti.
Naiset hinkuu niitä suuria leijonia ja eivät osaa niitä kesyttää !
Kymppiprosentti- miehiä riittää vain kymmenelle prosentille naisista. Loput tyytyvät sellaiseen mieheen minkä sattuvat saamaan, tai sitten ovat kymppimiehen salarakkaina.
otan osaa... mutta miksi teit lapset?