Vinkkejä vuokra yksiön luxus-sisustamiseen
Pidän Empire tyylistä, Barokista, Gootti ja Art Nouveau ja Art Deco tyyleistä. Olen harkinnut meneväni kolmen päivän kultauskurssille, eli voin vaikka tarvittaessa kullata seinät lehtikullalla! Tarkoituksena olisi hankkia myös mahtipontista taidetta, isoja teoksia ja marmoripatsaita. Tykkään väreistä kuninkaallinen purppura, vihreä ja kulta. Hopea ja helakanpunainen ja valkoinen.
Mistä aloittaisin?
Kommentit (30)
Kyllä kullattu vessanpönttö on aina osoitus varakkuudesta ja hyvästä mausta.
Maksaako Kela osan kalusteista, esim Italialaisen marmoripatsaan, työttömälle?
Marmoripylväikkö eteisessä ilahduttaa aina kotiin tullessa raskaan työpäivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Aloita vaikka hankkimalla joku tolkku
Mitä tarkoitat?
-ap
Saunanlauteet kuparista. Pysyy puhtaana, koska kupari tuhoaa bakteereja.
Samettisohva ja tyynyjä. Tai jos ei oo varaa sohvaan, niin voinee aloittaa niistä tyynyistä. Kangaskaupasta (myös kirpparilta voi löytää) mieluisaa kangasta ja siitä voi ommella tyynyt/tyynynpäälliset vaikka käsin.
Itse panostaisin ensimmäisenä palveluskuntaan. Pienessä yksiössä ei välttämättä ole helteillä kovin hyvä ilmanvaihto, joten palvelijoiden pitää olla ahkeria viuhkan löyhyttäjiä. Lisäksi matka keittokomeron jääkaapille ei sovi arvolleni ja odotankin, että ateriat ja virvokkeet tarjoillaan suoraan eteeni sohvapöydälle.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kristallikruunu aidoilla kynttilöillä. Viinikellari keittokomeroon. Riikinkukko lemmikiksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse panostaisin ensimmäisenä palveluskuntaan. Pienessä yksiössä ei välttämättä ole helteillä kovin hyvä ilmanvaihto, joten palvelijoiden pitää olla ahkeria viuhkan löyhyttäjiä. Lisäksi matka keittokomeron jääkaapille ei sovi arvolleni ja odotankin, että ateriat ja virvokkeet tarjoillaan suoraan eteeni sohvapöydälle.
Ajattelin itse luxusluokan tarjoilu vaunua, jolla palvelija tuo viinirypäleet ja viikunat kullatussa hopeakipossa, ja karitsanpaisti viipaleet naposteltavaksi, ja täyttää hopeapikarini laadukkaalla shamppanjalla.
-ap
Voihan sitä luxustakin vuokrata nykymaailmassa, eiköhän se olisi ap:lle ihan sopiva keino...
Aloita vaikkapa arvotauluista ja muusta sellaisesta.
Ja toki se asuntokin sieltä paremmalta alueelta.
Suvun merkkihenkilöiden muotokuvat kultakehyksissä seinälle, samoin sukunne aatelisvaakuna.
Mahdollisiimman iso taulutelkkari, jossa pyörii valokuvia hyvin sisustetuista asunnoista 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin itse luxusluokan tarjoilu vaunua, jolla palvelija tuo viinirypäleet ja viikunat kullatussa hopeakipossa, ja karitsanpaisti viipaleet naposteltavaksi, ja täyttää hopeapikarini laadukkaalla shamppanjalla.
-ap
Ihan hyvältä arkiaterialta tuo kuulostaa. Hienompaa sitten pöytään, kun saapuu vieraita!
Oletko mitä sukupuolta?
Jos olet nainen, hanki mieheksi toimitusjohtaja.
On ainakin sitten aamiaispöydässä aina 3ae leikkelettä!
No, mutta ap!
Sullahan on rikkaus ihan geeneissä ja vielä ökyrikkaus; Ovat tunnetusti sellaisia, että menee överiksi ihan kaikessa🥳🥳🥳🥳🥳
Rahalla saa kaikkea, paitsi tyylitajua...
(*Mutta ei väliä, koska...No, niillä ei vaan ole väliä enää yhtään mistään...)
Parvekkeelle suihkulähde ja muotopuutarha.