Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin töihin siistijäksi, nyt alkoi elämä

Vierailija
28.08.2024 |

Nyt kun alan saada palkkaa voin ostaa mitä vaan ja mennä kylpylään viikonlopuks, voin käydä illalla Rossossa syömässä ja sen jälkeen elokuvissa! Mitä te muut palkalliset teette kaikkea kivaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva olla koko työpaikan sylkykuppina jota ei edes tervehditä yleensä. T: kokemusta on

Kuka tollasta hapannaamaa viitsi edes tervehtiä ja pilata päivänsä? Ei kukaan.

Vierailija
22/28 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kivat sulle, muistan kun itse sain määräaikaisen paikan ajoittain, elämän ilo palasi eikä tarvinnut joka centtiä miettiä. Asenne ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole kuitenkin siistimistä päivät pitkät. Toki se auttaa muita ihmisiä. Aika lyhyt taitaa olla kylpylän aika.

Vierailija
24/28 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole kuitenkin siistimistä päivät pitkät. Toki se auttaa muita ihmisiä. Aika lyhyt taitaa olla kylpylän aika.

Aina voi pyrkiä kylpylään siivoojaksi.

Vierailija
25/28 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit vihaavat nyt sinua sydämensä pohjasta, kun otit työn vastaan. Äärivasemmiston vallankumous epäonnistuu, jos ihmiset menevät töihin.

Saati jos he kehtaavat vielä viihtyäkin. Aivan kamalaa!

Vierailija
26/28 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Olen myös ollut siivooja ja kyllä minusta puheet siitä, ettei työtä arvosteta, olivat höpö höpöä. Ihmiset olivat niin mukavia ja lämpimiä minua kohtaan aina tavatessa. Palkka on pieni työn raskauteen nähden, siihen kyllä toivoisi muutosta. 

Vierailija
27/28 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oikeasti nauti noista asioista niin paljon, että ne korvaisivat 8 tunnin kärsimyksen työssä per päivä.

Ei ne siivoojat noin montaa tuntia saa tehdä ettei pekkaset kerry.

Vierailija
28/28 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva olla koko työpaikan sylkykuppina jota ei edes tervehditä yleensä. T: kokemusta on

Juu, siivojia ei tervehditä työpaikoilla. Selkä ja jalat kipeät. Kädet ryppyiset. Surkea palkka. Enemmän olisin kotona. Mutta mulla on sisäsiisti toimistotyö, ja työkaverit kunnioittaa ja meillä on hauska ilmapiiri. Olin joskus siivojana- osaan verrata. Missään nimessä en menisi siivojan työssä tuhlaamaan rahojani johonkin Rossoon tai kylpylään. Ei se kylpylä parantaa niitä selkävaurioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi