Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaan tuoksuiset yleispesuaineet?

Vierailija
28.08.2024 |

Sattunut huonoja kohdalle enkä kehtaa kaupassa availla ja haistella. Onko joku erityisen hyvä, mieto tai miedohko? Lattian ja keittiön pesuun, tai pyykinpesuaine?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta hajustevammaset tulee ketjuun. 1, 2, 3...

Vierailija
2/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos kielon tuoksusta tykkää niin yllättäen tokmannilta ostamani Perfekt+ -merkkinen kielontuoksuinen yleispuhdistusaine tuoksuu aivan täysin aidolle kielolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hyvin herkkää näille hajuille ja kestän itse parhaiten Kiilto sitruunaa, jota siis käytän paljon. Hajusteettomia en kestä kun haisevat spriille ja tenulle, siis suomeksi viinalle ja haju menee päähän.

Vierailija
4/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita hyviä tuoksuja kuin hajusteettomat. Hajustetut haisee aina pahalle muiden ihmisten mielestä. Myös sinun hajuvesi haisee pahalle.

Vierailija
5/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan tuoksuisia ovat tuoksuttomat.

Vierailija
6/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista tuoksuista pidät? Minusta kotimainen Kiilto-sarja tuoksuu hyvältä. Käytän limentuoksuista vessassa ja apilankukkaa keittiössä. Pyykinpesuaine on tuoksuton kun töissä on hajusteyliherkkiä, itse pitäisin tuoksulllisesta.

Vierailija
7/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita hajuvettä töihin tai pese voimakkaasti hajustetulla pesuaineella! Häiritsee muita ihmisiä. Nämä hajusteet on baaria varten. Baari, yökerho, räkälä, pub voit laittaa ihan mitä vain.

Vierailija
8/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos kielon tuoksusta tykkää niin yllättäen tokmannilta ostamani Perfekt+ -merkkinen kielontuoksuinen yleispuhdistusaine tuoksuu aivan täysin aidolle kielolle.

Mä ostan aina tätä 🙂 On kyllä erikoisen aidon oloinen tuoksu, yleensähän synteettiset tuoksut on jotain sinne päin.

Vierailija
9/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumme keittiö on paras keittiön siivoukseen. Method laventeli tai pink grapefruit yleissiivoukseen. Tolu mänty lattioihin. Serto pyykkiin.

Vierailija
10/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolu Aloe Vera on mielestäni ehdottomasti paras yleispuhdistusaine. Neutraali, puhdas tuoksu, hyvä pesuteho. Tuoksu ei ole kirpeä eikä makea, vaan raikas. 

Vierailija
11/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolu Aloe Vera on mielestäni ehdottomasti paras yleispuhdistusaine. Neutraali, puhdas tuoksu, hyvä pesuteho. Tuoksu ei ole kirpeä eikä makea, vaan raikas. 

No en nyt sanois... Mulla on tuota suihkepullossa keittiössä, toista en osta koska tuoksu on jotenkin kauhean vahva ja omituinenkin.

Vierailija
12/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaan tuoksuisia ovat tuoksuttomat.

Onhan sulla tuoksuton alapää? Terveillä taudittomilla hygieniasta huolehtivilla on. Sullako ei..ahhah

Tuoksuton on tuoksuton, mitä tarkoitat?

Vierailija
13/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesuaine Omo Sensitive tai Omo Color Sensitive ja huuhteluaine Comfort Pure jos huuhteluaineita käyttää. Kiilto-merkillä esim. Koti sitruuna ja Wc-puhdistussuihke Valkoapila. Lattianpesuun esim. Tolu Koivu ja saunan pesuun Johnson Sauna, Saunan tehopesu. 

T. Hajustevammainen eka kommentoijalle

Vierailija
14/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Method pink grapefruit

Vierailija
15/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisista tuoksuista pidät? Minusta kotimainen Kiilto-sarja tuoksuu hyvältä. Käytän limentuoksuista vessassa ja apilankukkaa keittiössä. Pyykinpesuaine on tuoksuton kun töissä on hajusteyliherkkiä, itse pitäisin tuoksulllisesta.

Heh, yritän vasta löytää hajuja, joista pitäisin. Ainoa deodorantti jota käytän on hajusteeton. Pestiin monta vuotta pyykit hajusteettomilla, mutta jotenkin vaatteet aina haisivat tunkkaisilta, niin ollaan nyt yritetty hajustetuilla, mutta ne taas olleet oudon hajuisia. Säilytetäänköhän vaatteita väärin?

Mummolassani aloe vera -tuoksut ovat niin ihanan tuoksuisia, mutta meillä kotona samat jostain syystä vain teollisia ja muovisia.

- ap

Vierailija
16/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumme Niitty yleispuhdistusainetta käytän. Kiva, mieto tuoksu.

Vierailija
17/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, yritän vasta löytää hajuja, joista pitäisin. Ainoa deodorantti jota käytän on hajusteeton. Pestiin monta vuotta pyykit hajusteettomilla, mutta jotenkin vaatteet aina haisivat tunkkaisilta, niin ollaan nyt yritetty hajustetuilla, mutta ne taas olleet oudon hajuisia. Säilytetäänköhän vaatteita väärin?

Mummolassani aloe vera -tuoksut ovat niin ihanan tuoksuisia, mutta meillä kotona samat jostain syystä vain teollisia ja muovisia.

- ap

Joskus aikoinaan Comfortilla oli hyvä Aloe Vera -tuoksuinen huuhteluaine, mutta se lopetettiin. Jos asut sellaisessa paikassa että vaatteet voi kuivata ulkona, se auttaa siihen tunkkaisuuteen. Parasta on varmaan kokeilla,  mikä olisi se oma hyvä tuoksu.

Vierailija
18/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteettomat haisee ihan ihmiselle eikä se ole yhtään miellyttävä aromi varsinkaan loppupäivästä. Haisee eritteet ja halitoosi.

Vierailija
19/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Availet vaan purtiloita ja nuuhkutat siellä kaupassa, ketään ei kiinnosta ja tekevät itsekin niin kuten myös minä.

Vierailija
20/30 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kotimaisesta Foxtelin valmistamasta mäntynestesaippuasta, jota myydään myös Pirkka- ja Rainbow-nimikkeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme