Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rautakaupan myyjän palkka?

Vierailija
28.08.2024 |

Paljonko on rautakaupan myyjän palkka? Jos menee töihin ns pystymetsästä ilman kaupan alan koulutusta? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 1500-2000€. Yleensä noudatetaan kaupan alan Tessiä

Vierailija
2/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai noin pientä palkkaa ole olemassakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Vierailija
4/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pamin palkat on vain hieman suuremmat kuin Kelan etuudet.

Vierailija
5/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin ilman aiempaa kaupanalan kokemusta, rautakaupan tuotteen aiemman ammatin kautta hyvin tuttuja. Saan enemmän kuin TES ns. sopimuspalkkaa siihen päälle. Työnantaja itse tämän oli laittanut, vaikka haastattelussa kerrottiin palkan olen tes.

Vierailija
6/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai monellakaan ole mitään rautakauppaan viittaavaa koulutusta vaikka rautakaupassa on töissä? Vaikka työnimike on myyjä, niin varsinaista myymistä harvempi rautakaupassa tekee. Pidetään paikat siistinä, ohjataan asiakkaat löytämään tarvitsevansa ja täytetään hyllyjä tai ollaa kassalla. 

Vierailija
7/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menin ilman aiempaa kaupanalan kokemusta, rautakaupan tuotteen aiemman ammatin kautta hyvin tuttuja. Saan enemmän kuin TES ns. sopimuspalkkaa siihen päälle. Työnantaja itse tämän oli laittanut, vaikka haastattelussa kerrottiin palkan olen tes.

Kauppiasvetoisissa kaupoissa voi hyvinkin saada yli TES:n palkkaa jos on osaamista. Useimmitenhan noihin hakee vasta valmistuneita nuoria ilman kokemusta, kun tarve olisi sellaisella joka tietäisi jotain niistä tuotteista. Ei tarvitse joka osastolta osata, mutta jos tietää paljon esim. puutavarasta, maaleista, puutarhan hoidosta, niin hyvinkin voi saada yli TES minimin tai toisaalta edes varmemmin saa sen paikan.

Vierailija
8/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai monellakaan ole mitään rautakauppaan viittaavaa koulutusta vaikka rautakaupassa on töissä? Vaikka työnimike on myyjä, niin varsinaista myymistä harvempi rautakaupassa tekee. Pidetään paikat siistinä, ohjataan asiakkaat löytämään tarvitsevansa ja täytetään hyllyjä tai ollaa kassalla. 

No aika usein rautakaupassa tullaan kysymään työskentelyohjeita tai mitä juuri sitä tuotetta/konetta käytetään. Kyllä siinä jollain muulla kuin kaupanalan koulutuksella pärjää.

T. Rautakaupan myyjä.

Vierailija
9/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän rautakaupassa on todellista myyntityötä kuin lähes missään muussa kaupan myyjän hommassa. Rautakaupassa asiakkaat usein ihan oikeasti kyseleee tarvikkeista ja pitää tietää minkälaisella siveltimellä mitäkin maaalia levitetään ja minkälainen lauta sopii mihinkin käyttötarkoitukseen. Ei kukaan ruokakaupan myyjältä kysy ruokareseptejä tai vinkkejä kaurapuuron keittoon.

Vierailija
10/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-6 tuhatta provikalla.

Vierailija
11/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen veroja? 

Vierailija
12/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4-6 tuhatta provikalla.

Ihan varmasti saa. Tosin sun pitää myydä rekkakuormallinen tavaraa joka päivä.

Vierailija
13/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoismyyjiä. Ovatko vähintään amiskassa jonkun linjan käyneet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme