Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****LOKAVAUVAT VIIKONLOPPUUN****

Kommentit (24)

21/24 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niin väsyttää. mies lähti uimahalliin esikoisen kanssa, vauva nukkuu ja minun PITÄIS olla imuri kädessä jo hyvästikki että ehin siivota ennenku porukka kotiutuu.

Coe: Ei kuullostanu ihan samanlaiselta nuo ongelmat, ku meillä oli sen hiivan takia löysä, pahanhajunen kakka...ja pylly punotti kans sen hiivan takia. En usko että teillä sitä on. Kyllä nuo varmaan jotain muita juttuja taitaa olla...en kyllä osaa sanoa mitä. :O

Sussette: Minäki kehottasin tarkistamaan syöttövälit..meillä vauva alkaa huutaa jos yritän liian aikaste syöttää, ja enää ei voikaa tehä niin että jos on jonnekki lähössä niin tankkaa vauvan, koska ei vaan suostu ottamaan tissiä jos ei oo tosiaan nälkä. Syöntivälit on pidentyny huomattavasti.

camelot: ihan hyvällä omalla tunnolla saa karkkia syyä kerran viikossa :) Ainaki minä teen niin..Ja tässä oonki mussuttanu samalla karkkia.

Hyvää on;)

Mutta nyt imurinvarteen kiinni ja homma pyörimään...arggh.

Jääsydän

Ps. Mianni, tervetuloa takas seuraamme :) Ja uusille tervetuloa myös!

Vierailija
22/24 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

COE,

älkää missään nimessä muuttako appivanhempien nurkkiin, vaikka ne olis kuinka mukavia...

Mullakin apit on mukavia, mutta kaipaan OMAA RAUHAA,

ei tarttis odotella puoleen yöhön asti että pääsis suihkuun, saisi jättää tavaroita lojumaan mihin haluaa, eikä aina raahata tänne ylös, kun tuolla alakerrassa niillä on taipumusta kadota tietämättömiin,

SAISI KÄYDÄ VESSASSA OVI AUKI ;)

Oikeesti, en tosiaan suosittele!!!

Nyt meillä tää asuminen meni tosi hankalaksi kun on toi meijän pikku neiti, sitä ei voi alakerran lattialle laittaa, koska se on kylmä ja aina ihan PASKANEN!!!

Niin ruoan laitto on tosi kivaa, kun saa rampata ylös ja alas noita rappuja...

Lukemattomia syitä, miksei kannata muiden nurkkiin mennä asumaan.

Me ollaan asuttu täällä pian NELJÄ VUOTTA, on ihme etten oo vielä missään pöpilässä.

Mutta säästöjä ollaan saatu, sen takia tänne tultiin, että saadaan säästettyä asuntoa varten, eikä tarvii ottaa lainaan takaajia...

mutta en kyllä sanois että tää kannatti, vaikka rahaa kyllä tuli kivasti säästöön..

YÖSYÖTÖT, oon ihan tajuttomuuden rajamailla kun syötä typsykkään, joten kun saan syötettyä ja tytön omaa sänkyyn, niin nukun jo puolessa välissä matkaa ;) Eli ei ongelmia unen saannin suhteen.

Meidän rakkailla lapsilla on monta nimeä.. Pikkuista sanotaan mm.pikkuseksi, neidiksi, typy, tytsky, typykkä.. ja tietysti omalla nimellä, josta on myös väännetty jo monta lempinimeä:)

Poitsulla lähes yhtä paljon nimiä ;)

Vitsit, toi meidän tytsy on alkanu imemään peukkua :(

Täytyy vissiin vaan alkaa antamaan sille tuttia, siitä kun on helpompi myöhemmin päästä eroonkin..

Joo mutta nyt syötölle siis

Mukavaa viikonloppua!

Täälläkin on muuten ollu jo parempi päivä tänään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..CAMELOT; joo olinhan se minä siellä keikistelemässä taas, sisko kun on tekemässä töikseen noita mainoksia niin aina pyytää.. Kuvat on otettu tasan viikko sitten perjantaina eli ihan uunituoreita kuvia ovat:)

Mä kutsun liliaa aina lilliputiksi kotoná. Nyt tuli pitkästä aikaa niin paljon pulautusta neidiltä että menee sekä äidin että tytön vaatteet vaihtoon!!

Nazu

Vierailija
24/24 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

COE: Taitaa meidän miehet olla kotoisin samalta alueelta. Mun mies on kotoisin tervajoelta, osuuko lähelle? teillä onkin kivat suunnitelmat tulevaisuudelle, toivottavasti jompi kumpi suunnitelma onnistuu!

ZIMPURAlle tsemppiä appivanhempien kanssa asumiseen! En ihan heti pystyisi moiseen ;)

Toivolla on ehkä taas korvissa tulehdus, just kun selvittiin yksi yö ilman suppoa. Viime yönä heräsi taas tsiljoona kertaa ja on ollut päivälläkin itkuinen. Hitto soikoon...

Heipat ja hyvää viikonloppua,

S-I kera Toivon