Miten se Tom Cruise voi olla aina niin iloinen, kaunis hymy hänellä?!
Kommentit (40)
Hän on Xenun valittu ja saavuttanut OT-tason.
No katso joku tv-show missä ne virnistelevät, puhuvat tyhjänpäiväistä asiaa ja mieti sen jälkeen mikä on kaunista. Uskonlahko sanoo että aina pitää hymyillä. Hymyily on muuten kiva asia, itsekin suosin.
Tomppa on vielä poikamainen vaikka kohta 60. Top Gunissa hänen vastanäyttelijä näyttää ihan puliakalta vaikka nuorena oli kaunis nainen 🙈
Pankkitilillä painetta riittävästi niin hymyilyttäähän se.
uusi yritys, ehkä ei toimi tälläkään kertaa:
https://kyforky.com/blogs/journal/tom-cruise-briefly-attended-high-scho…
Vierailija kirjoitti:
Hän on Xenun valittu ja saavuttanut OT-tason.
On se jo OTT.2.0
No, hänhän osaa näytellä. Tomppashow 24/7. Osa täysin sairasta lahkoa, hyvin pipi ihminen päästään. Tottakai hän haluaa vaikuttaa hyvinvoivalta, energiseltä, huumorintajuiselta jne.
Mulle on sanottu monet kerrat, että näytän vihaiselta, vaikka en oo vihainen. Ei tunnu mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
No, hänhän osaa näytellä. Tomppashow 24/7. Osa täysin sairasta lahkoa, hyvin pipi ihminen päästään. Tottakai hän haluaa vaikuttaa hyvinvoivalta, energiseltä, huumorintajuiselta jne.
Ei se sen sairaampi lahko ole kuin kristityt tai muut mielikuvitusolentoihin uskovat.
Mä oon aina ihmetellyt sen juoksemista. Jotenkin säälittävän h omo juoksu tyyli.
No suomessa iloisuus ja hymyily on erittäin harvinaista varmasti ihmetyttää 🤣😂
terv Ulkosuomalainen
Kateeks käy Katie Holmesia kun sai lapsen Tompan kanssa!! Tytär ihan isänsä näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetellyt sen juoksemista. Jotenkin säälittävän h omo juoksu tyyli.
No millä tyylillä ja vauhdilla sinä juokset? Aika näky varmaan sekin
Kai hän osaa iloistakin näytellä