Eikö hintojen pitänyt nousta vasta sunnuntaina?
Kävin kaupassa sunnuntaina ja tänään. Huomasin, että joidenkin tuotteiden hinta oli parissa päivässä jo noussut
Kommentit (67)
Sama juttuhan oli, kun siirryttiin markoista euroihin. Hintoja korotettiin jo hyvissä ajoin. Euroon siirtymisen jälkeen väitettiin, että hinnat eivät ole nousseet, koska hintoja tutkailtiin vain juuri vaihtumisen aikoihin. Vale, emävale, tilasto...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli viime vuosina nousseet hinnat kymmeniä prosentteja.Nyt pensan hinta helpottaa työssä kulkijaa.
Että halvalla saa käydä töissä, mutta mitään ei makseta
Mistähän tililleni sitten noin 2400 euroa siunaantuu joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi oli noussut taas
Mammutti tarjosi kympillä 4 pakettia,halpaa costa-ricaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ostellut kaikkea tarpeellista niin että jo hieman oksettaa tää ostoähky. No eipä tartte sitten enää ostella, nostakoon alvia..
Olin vuosia etten ostanut oikeastaan kuin ruokaa. Nyt olen ostanut vaatteita, keittiötarvikkeita, liinavaatteita jne.
Jep,ostaa sitä mitä tarvitsee,mielellään laadukasta tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan kahvia ainakin varastoon
Kahvissa on elintarvikkeiden ALV, eli ALV-korotus ei koske sitä.
Ruoan hinta ei nouse alv:n takia ja kaiken muun tilaan jo ulkomaisista nettikaupoista.
MItä tuotteita AP ostit, onko niissä edes se 24% alv? Ruoan alv-prosenttia ei olla nostamassa.
K-kauppiaathan on aina olleet "edelläkävijöitä" näissä hinnankorotuksissa, eihän sitä uutta audia muuten pysty joka vuosi ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
K-kauppiaathan on aina olleet "edelläkävijöitä" näissä hinnankorotuksissa, eihän sitä uutta audia muuten pysty joka vuosi ostamaan.
Miksi sinä et ole lähtenyt K-kauppiaskoulutukseen,kun rahaa tulisi ovista ja ikkunoista,varmaankin siksi,että töitä joutuu tekemään tosissaan ja paljon.
Lopetan ostelun , ostan vain sen mitä ilman en pärjää , ei ole enää varaa elellä.Aivan järjettömän kallista kaikki , kaupoissa huomasin että s- ja k-kauppoilla aivan samat hinnat ns. halvemmissa tuotteissa ja vähän muissakin .Eipä tarkkaile toisten hintoja eli mitään kilpailua ei ole kun ihmisten on syötävä jos haluavat elää.
Voisikohan olla sen takia, että mahdottomuus yhden päivän aikana vaihtaa satojen tuotteiden hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan olla sen takia, että mahdottomuus yhden päivän aikana vaihtaa satojen tuotteiden hinnat.
Varsinkin jos laitetaan paperiset hintalaput hyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ai että yleisen alv-korotuksen varjolla nostetaan etukäteen ruoan hintaa, vaikka ruoan alv ei ole muuttumassa?
Stokkalla ainakin kaikki hinnat jo nousseet.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttuhan oli, kun siirryttiin markoista euroihin. Hintoja korotettiin jo hyvissä ajoin. Euroon siirtymisen jälkeen väitettiin, että hinnat eivät ole nousseet, koska hintoja tutkailtiin vain juuri vaihtumisen aikoihin. Vale, emävale, tilasto...
Kääntelin ruuan kilohintoja markoiksi ja kauhistuin , kirjolohi siivut 300 ,- markkaa kilo ! Toki tiedän että markat oli markkoja jne. mutta kuitenkin . Broileritkin lähes 100,- kilo .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvissa on elintarvikkeiden ALV, eli ALV-korotus ei koske sitä.
Raakakahvin hinta on noussut huomattavasti joten siinä mielessä kahvin ostaminen nyt on vain viisasta.
Kyllä hintoja saa nostaa ihan milloin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääntelin ruuan kilohintoja markoiksi ja kauhistuin , kirjolohi siivut 300 ,- markkaa kilo ! Toki tiedän että markat oli markkoja jne. mutta kuitenkin . Broileritkin lähes 100,- kilo .
Eihän meillä ole eurot olleet käytössä kuin vasta 22 vuotta, eihän siinä ajassa tapahdu minkään laista inflaatiotakaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoan alv ei nouse
Se ruoka ilmestyy kuin itsestään jostain taikaseinästä sinne kaupan hyllylle?
Jo viime viikolla katselin, että tölkki cokista oli noussu 40c eli melkein kolmanneksen.